Hei kaikki!
Täällä myös (toivottavasti) esikoista odottava. Tein kaksi testiä peräkkäisinä päivinä (toinen testi aamupissasta) ja kumpikin viiva oli kummassakin testissä "todella" näkyvä.
Luin nopeasti tulleet viestit läpi, moni oli jo varannut neuvolan. Voisiko joku opastaa tietämätöntä että miten tämä homma etenee? Oletteko jo käyneet verikokeessa terkkarilla? Pääseeköhän sinne samoin tein. Huomenna pitäisi soittaa töissä ollessa, jää varmaan 0,1% ohjeista mieleen :D Ollaan vähän poikakaverin kanssa skeptisiä, että voiko noihin tikkuihin luottaa 100%:sti. Mä olen nyt kyllä ihan varma että paksuna ollaan kun rinnat on niin arat.
Mullakaan ei ole kokemusta foorumista, lueskelin kyllä tuota Raskaaksi 2015 ketjua ja ainakin yksi tuttu nimimerkki näkyi :) föböön käy tie sitten kun on lääkärin vahvistus asiaan.
Itse 31 poikakaveri pari vuotta nuorempi. Pillerit jäi pois vuosi sitten, keskeytyksellä mentiin johonkin alkuvuoteen asti. Asutaan 55m2 kaksiossa, jos vähän karsisi tavaroista niin kyllä tänne vauvan menevän raon saa aikaiseksi :)
Laskurin mukaan LA 11.2. mutta laitoin siihen sen päivän jona itse haluisin että hedelmöittyminen on tapahtunut, en kuukautisten mukaan. Jonkun LA oli 14.2. ihana ystävänpäivälahja-ennuste!
Onko täällä monia jotka eivät aktiivisesti ole seurannut raskauden mahdollisuutta? Eli tehnyt kiellettyjä asioita kierron loppuvaiheessa.. Kävin mm infrapunasaunassa, syönyt allergialääkkeitä ja alkoholiakin on mennyt
onneksi ei pisaraakaan viimeiseen kahteen viikkoon. Foolihappoakin olen syönyt vasta kaksi päivää kun on noissa raskausvitamiineissa.
Ihme rakettitiedettä tämä, mutta onneksi on tälläisiä foorumeita :)