La Helmikuu 2016

Tervetuloa sofiia :) onnea!


Hei oliko jollain tietoa siitä salaisesta ryhmästä? Siis että koska semmonen tulee vai mitähä.
 
Onnea, Sofiia, ja tervetuloa mukaan. : )

Silv: Ainakin tuolla joulukuisissa ilmestyi se salainen ryhmä joskus huhtikuun alussa, jos oikein muistan. Eiköhän tännekin sellaisen pitäisi kohtapuoliin ilmestyä. Luulisin ainakin.
 
Hei,kaikille.oon kohta 3vk seurannu tätä keskustelua mukaan tulematta. Nyt rohkaistuin. Esikoiselta en kokenut tarpeelliseksi mut nyt tuntu et vertaistuki on tarpeen.otan tän raskauden jotenki erilailla.hankala selittää. Tätäkin yritetty nyt puolitoista vuotta. Viikko sitten siis plussasin ensin toki kaks negaa mut oireet on ollu niin selvät ni oisit.sieltä tuli lopulta. Isosisko 3,5v ja la tulee samoille päiville ku edeltäjänsä eli helmikuun alkuun. Mun kierto ollu tosi epäsäännöllinen joten en pysty tarkkaa laskemaan ennen ku ultrasta kuulee. Neuvola varattu 26.6 ja ihana sama neuvolantäti ku aikasemminkin.
Harmittaa ku en saa tähän lumiaan mitään raskaus-sovellusta mistä seurata viikkoja. Mitä te muut käytätte?
 
Moi! Ehkä mäkin uskaltaudun varovaisesti tänne ilmottautua... :) Plussa tuli viikonloppuna, 4+2 olis tänään menossa. Voi heittää päivällä/parilla kun en enää km jälkeen merkannut kiertoja ylös, niin en ihan satavarma ole mikä päivä viimeksi alkoi menkat. Joulukuussa siis sain ekan plussan yk 6, ja se vuoti pois jo 5+0. silloin en ollut missään foorumeilla vielä kirjoilla, mutta tammikuussa tein sitten tunnukset tänne vertaistuen tarpeessa. Nyt oli km jälkeen yk 6 kun plussa tuli, ja voi vaan toivoa että tämän kanssa päästäisiin turvallisesti loppuun saakka!
 
Heippa myös teille jellona ja tanikka! Onnea plussasta!

Nuo keskenmenot taitaa olla loppujenlopuksi aika yleisiä, kun kuulostaa että niitä on todella monella!
Muoks. Siis itsekin koin km ennen esikoista.
 
Heippa kaikille! :) Minä varovaisesti huhuilen mukaan tänne. Tänään olisi pitänyt kuukautisten alkaa, mutta eipä ole vielä näkynyt.. Ja aamulla tein raskaustestillä haamuplussan :)
Ei tätä vielä oikein ymmärrä todeksi. Tänään olisi siis 4+0
 
Onnea kaikille uusille :) paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan että pysyy mukana pienokaiset :)

Mulla on kaks sovellusta toinen on tää vau.fi oma raskaussovellus :) se on suomeksi ja lukee päivittäin jotain uutta. Sit on tollanen englanninkielinen sovellus jossa lukee viikkotasolla mitä tapahtuu ja siinä on potku-laskuri ja kaikkee. Tosin sitä saa ootella pidempään millo saa kokeilla :D
 
Mulla vaan kaatuli se vau.fi sovellus. Yritin poistaa ja ladata uudestaan sekä tehdä toisen käyttiksen. Mikään ei auttanut :(
Taisin sitten ladata Vauva-lehden sovelluksen. Ihan kiva lukea mitä sisällä tapahtuu!
 
Miten teillä muilla, Pelottaako/ajatteletteko yhtään mittää semmosta ettei mahassa olisi kaikki ok? Itellä kauhia ressi ku lukenu kaikkia että "km tuli" ja yms yms. Ei passais aatella mittää semmosta mutta jotenki vaa aattelen..
 
Takaisin
Top