La Helmikuu 2016

En ookaan pitkään aikaan täällä mitään jutustellut. Ollut niin kiirettä.
Koitin lukea kaikki tekstit läpi, mut niitä oli kerääntynyt niin paljon et osa jäi väkisinkin lukematta..

Eilen oli lääkäri, pikainen ultra ja kuunneltin sydänäänet. Liikkuvainen kaveri ja sydänäänet kuului hyvin. Lääkäri ihmetteli kun en tunne liikkeitä, vaikka vauva niin kovasti liikkuikin.
Maha näkyy melko selkeästi ja hyvin hailakka viiva tullut alavatsaan pari päivää sitten.
Väsymys, närästys, iskias ja päänsärky vaivaa vuoronperään tai kaikki samaan aikaankin.. Mutta kuitenkin koen et raskaus mennyt melko vaivattomasti.

Onko kellään tullut rusehtavia tuhruja wc-käynnin yhteydessä? eli v-vuodon seassa vanhaa verta?
 
Vauvaenkelit: Mulla tulee joka päivä rusehtavaa tuhrua wc-käyntien yhteydessä. Mutta mulla nyt on ollut sitä vuotoa muutenkin enemmän ja vähemmän jo viimiset 12 viikkoa (rv 6:sta alkaen). Mulla syy on kohdussa oleileva hematooma.
 
Mulla on kans alusta alkaen ollut silloin tällöin, sen verran että paperiin tulee. mutta ei pönttöön. Yleensä kovien ponnistelujen jälkeen. Mulle ei oo ainakaan sanottu mtn hematoomasta..
 
Tänään on ollu kyllä niin kamala päivä. Aamusta huonolla mielellä töihin ja päivällä sain kuulla et mun kaverin vauva on menehtyny kohtuun :( la olis ollu joulukuus. Alkaa itteeki ny pelottaan entistä enemmän. Piti het töistä tulles ottaa doppleri esille.
 
Voi ei :( kamalaa.. nää on niin surullisia juttuja.. ei ole sanoja tuollaiselle menetykselle :'( toivotaan ettei kukaan meistä koe tuollaista kohtaloa...
 
En tiijä oliko tää oikee paikka mainita asiasta.. anteeks. Tuntuu vaan niin tajuttoman pahalta, eikä osaa sanoo/tehä/lohuttaa mitenkään :( toivon todella paljon ettei kenenkään tarvis kokee samaa.
 
Marinella voi ei :( todella ikäviä tapauksia, jota ei kenellekkään toivoisi! Mitkä viikot sillä sitten oli? Ihan hirveetä.. :/
 
hui kamala miten surullista :( kaverillasi on suuri suru surtavana :'(

.. mutta iloisempiin aiheisiin, mitkäs viikot helmipoppoolla menossa? :) täällä tänään 19+0! ♡
 
Takaisin
Top