La Helmikuu 2016

Mul ei oo ollu mitään ongelmaa kuuluvuuden kans vaikka on etuseinäistukka :) mut meitä on moneen junaan. Itse oon joka toinen tai kolmas päivä kuunnellu sykettä vaikka liikkeetkin tunnen :) se kuulostaa niin ihanalta. Ja mulla on toi angelsounds doppleri mikä on vissiin markkinoiden halvin pilipalikapistus. Hyvin on toiminut. :) itse sain ton ilmaseksi siskoltani mut oisin varmaanki ostanu jos en ois saanut.
 
Foxwood mä oon normin 168 mut mulla on ilmeisesti taaksepäin kallistunut kohtu.

Mä oon dopplerin kannalla! 9+4 -> tuonut mulle pientä mielenrauhaa ♡
 
Mun oli "pakko" tilata doppleri maanantaina :joyful: Aattelin, että kyllä se mua enemmä rauhottaa, kun saa kuunnella sykkeitä.. Ei niitä liikkeitä eikä mahaakaa näy nii sitä alkaa ajattelee kaikenlaista :p Illalla tottakai on hirveen iso pallo maha, mut ei sekään mua lohduta :D
 
Mulla on kans doppleri ja on kyl hyvä! Välillä saa ettiä sykettä ku on niin liikkuva kaveri, välillä löytyy heti. Vaikka mahaa onki ja liikkeet tuntuu niin silti on välil kiva kuunnella pikkusydäntä ♡
 
Useamman viikon tasapainoiltuani kärsivällisyyden ja huolen rajamailla huoli otti vallan. Liikkeitä kun ei vaan ole tuntunut moneen aikaan. Kävin äsken avoimessa neuvolassa tarkistamassa sydänäänet. Ja hienostihan ne kuului, huh. Nyt voi taas hengittää :).

Oon harkinnut kyllä kotidoppleria, mutta mies on sitä mieltä että se lisäisi mun vainoharhaa. Taidan olla sisimmässäni samaa mieltä, kun en ole laitetta hankkinut.
No jaa, minulla menossa viikko 20, ja jonain päivinä sikiön sydänäänet kuuluvat kotidopplerilla hyvin, toisina ei ollenkaan, kun oma syke kuuluu koko vatsan alueella niin kovaa. Ihan tyytyväisenä otus kuitenkin rakenneultrassa uiskenteli, joten en jaksa murehtia sitä, etten saa sydänääniä kuulumaan kotidopperilla. Liikkeitäkään ei vielä tunnu.

Eli ei se kotidoppleri välttämättä helpota yhtään -- mieti tilannetta, että etsit ääniä puoli tuntia, eikä mitään löydy? Sehän vain hermostuttaa vielä enemmän.
 
Kävin tänään neuvolassa, ekaa kertaa luulin sydänäänet *♡* Lääkärineuvola rv 10+6 ei saatu ääniä kuulumaanja ntuä 12+0 ei ollu äänet päällä, syke näkyi kyllä. Liikkeet onneks tuntunu ja kun kakkonen tulossa,ni ei oo kauheesti edes ehtiny keskittyyn raskauteen.
 
Mulla on ollut dopleri viikosta 10 lähtien. Tykkään. Itselläni ei ainakaan ole ollut ongelmana sykkeen löytyminen, joka kerta sen olen löytänyt. Alussa meni pidempää, nykyisin löytyy melkein heti. Ihana kuunnella pienokaisen ääntä. Mieskin on tykännyt.
 
Samoin oon minä kuunnellu kotona viikosta 10 eteenpäin sydänääniä. Ja kyllä ne vaan on aina löytyny. Alkuun sai kovemmin etsiä mutta nykyjään jo aikalailla het löytyy.. joskin pakenee nopiaan.. ja kyllä jos on vauva tuolla ohan alhaalla ni saa sitä sieltä joskus vähä kalastella.
 
Aluksi en kuullut doplerilla, viikko 15 kuulu paremmin ja nykyään ei tarvi edes ettiä kun heti löytyy syke ja potkutkin tuntuu. Tänään huomasin että rintamaitoa tulee jos puristaa, aivan säikähdin
 
Meillä mies väitti pariin kertaan pupuilun yhteydessä että tissit muka ruikkii ja aina sanoin vaa et kuvittelet kaiken kunnes huomasin eilen kun tissejä pumppaa ja puristaa niin KYLLÄ niistä tulee kirkasta nestettä ihan reippaasti :/ järkytys oli kyllä suuri! En olis uskonu että tässä vaiheessa! Nyt rv 20+4
 
Doppleri on kyl ollu ihan korvaamaton mulle. <3 ilman sitä ja sydänäänien kuuntelua (joka kerta saanu kuuluviin, vaikka istukka edessä) olisin jo tullut hulluksi keskenmenopeloissani. Parin-kolmen päivän välein on kuunneltava, että saa mielenrauhaa; varsinkin kun liikkeitä ei tunnu...
 
Doppleri on kyllä ihan kiva kapistus. Mulla kyllä välillä menee aikaa, että saan äänet kuuluviin. Voi johtua siitä, että istukka edessä. Mulla on semmonen doppleri, jossa on sykenäyttö. Se vähän auttaa siinä etsimisessä, kun alkaa näkyä nopeempaa sykettä, niin siltä kohdalta sitten yritän aina etsiä tarkemmin.

Mies kyllä nauroi mulle, kun sanoin että hommasin dopplerin. Hän ei oo sitä halunnut itse käyttää. Kerran yritin kaiuttimesta kuunnella, että hänkin kuulis, mutta se kaiutin oli kyllä ihan surkea eikä siitä kuulunut mitään.
 
Meillä mies väitti pariin kertaan pupuilun yhteydessä että tissit muka ruikkii ja aina sanoin vaa et kuvittelet kaiken kunnes huomasin eilen kun tissejä pumppaa ja puristaa niin KYLLÄ niistä tulee kirkasta nestettä ihan reippaasti :/ järkytys oli kyllä suuri! En olis uskonu että tässä vaiheessa! Nyt rv 20+4

Pakko oli kokeilla ja totta! Ei sitä nyt paljon tullut, mutta tippa kuitenkin. Hullua.
 
Mulla itelläni unborn heart - doppleri, ostettu Verkkokauppa.comista .Voi käyttää puhelin sovelluksen kanssa tai ilman. Ollut kylläkin kätevä laite :)
 
Siinä sovelluksessa (I-phone) näkyy syke , sit siinä on joku potkulaskuri. Voi tallentaa Appsin tallennuskansioon, josta sitten voi seurata sykkeen "kehitystä". Ja lisäksi voi jakaa verkossa omat nauhoitukset.
 
Mulla on myös toi unborn heart. En oo kyllä hetkeen enää jaksanu sitä puhelimeen virittää, kuunnellut kuulokkeilla vaan :)
 
Takaisin
Top