La Helmikuu 2016

Mä oon nyt kuukauden kärsinyt päänsärystä mut ei oo tullut mieleenkään ottaa buranaa kun seuraavana päivänä päänsärky aina palaa :/

Karvoja täälläkin normaalia enemmän vatsassa! Eikös tästäkin ole joku sukupuoli uskomus että poika lisää mahakarvojen kasvua? :)
 
Ny raskauden aikana on niskajumit tullu kuvioihi :o ja ihan tuolta kallonpohjasta. Onneks ei kuitenka päivittäistä oo mut silti rasittavaa. Ja se sitä päänsärkyäki aiheuttaa. Mä en uskaltanu kans buranaa ottaa vaik meinasin ni laitoin sit vaan mobilatia :)
Mä en oo huomannu karvojen kasvua olleska, en toki niin katto aina mahaa, rasvailen vaan enkä sillo huomaa mitään :) närästystä on kyl kauheesti et mahtaa vauvalle tulla komee tukka ;)
 
Mun napa alko kenkkuilla jo sillon ihan alkuviikoilla ja nyt tosiaan töröttää hieman ja elää ihan omaa elämäänsä :D kauhulla odotan mitä tolle vielä tapahtuu. :o
Ja buranaa en minäkään uskaltais ottaa.
Olikohan muuta vielä ;o en muista. Pitkä päivä ollut tänään ja masu pömpöttää jo ihan huolella. Huh!
 
Marinellahi samasta syystä luulen mun päänsäryn johtuvan ja täällä se tuntuu olevan ihan päivittäistä! :/
 
Tänään ylimääräinen ultra neuvolassa ja pieni vastasi viikkojaan ellei jopa paria päovää isompaa♡ selkä oli mun mahaa kohta ja jalat enemmänki selkää kohti. Toivottavasti vähä jo kääntyis ja monottais mamia niin että tuntuu ♡

Päivisin turvottaa ihan sairaasti ja iltaan asti jatkuu.. ärsyttävää :/
 
Mulla ei oo kans linea negraa,mut karvoja alkanu tuleen vattaan enemmän. Viime raskaudes tai synnytyksen jälkeen jouduin ihan ajeleen pois,ku niit oli nii paljo.
 
Ai että kun pääsiskin neuvolaan ylimääräiseen ultraan. On niin epäileväinen olo, kun ei liikkeitä tunnu ja muutenkin on niin oireeton ja normaalihko olo. Rakenneultraan on kuitenkin vielä reilu 3 viikkoa, etten tiedä miten sinne asti pystyn odottamaan. Ärsyttää sikana kun muutaman viikon takaisessa lääkärineuvolassakaan ei voinu lekuri ottaa mittojakaan, vaikka hätäisesti ultrasikin; tietäis edes kasvaako vaavi normisti...
 
Maryshka samaa mäkin murehdin kun ei oo liikkeitä ja olo on normaali, maha ei oo kovin suuri (paitsi iltaisin turvotuksineen) ym. Ja ru 3vk päästä. Terkkani onneksi ymmärtää huoleni taustani takia ja osaa ultrata niin sanoi että se on pieni vaiva mun mielenrauhan saamiseksi ♡
 
Mulle taas kätilö sanoi eilen ultrassa, että pituus ei vaikuta kun ihmettelin (pätkänä ja lyhytselkäisenä) omaa mahattomuuttani, ilmeisesti rakenne ennemminkin muuten vaan. Mäkin oon aina luullut et pitkillä näkyis myöhemmin.:D
 
Okei! Ehkä kätilö tietää paremmin kuin nää kansanuskomukset :) hanurista tässä on se etten voi syyttää mun lyhyyttä tästä mahankasvusta :D
 
Pitkillä näkyy kuulemma myöhemmin :) t.pätkä
Juu ei. Olen pitkä ja bussipysäkillä ventovieraat kyselivät laskettua aikaa jo heinäkuussa. Tosin kätilö sanoi, että minulla on eteenpäin kallistunut kohtu, johtuisiko sitten siitä.
 
Mulle kätilö totes et mun kohdalla voi johtuu jotenkin lantiosta et maha pysyy suht piilossa. Ja siis olen mallia päärynä.:D
 
Jollain muulla muuten muistin pehmenemistä? Muistan edelleen hyvin ns. opittavat asiat mut arkiset asiat katoaa päästä noin kymmenessä sekunnissa niin töissä kun kotonakin.
 
Useamman viikon tasapainoiltuani kärsivällisyyden ja huolen rajamailla huoli otti vallan. Liikkeitä kun ei vaan ole tuntunut moneen aikaan. Kävin äsken avoimessa neuvolassa tarkistamassa sydänäänet. Ja hienostihan ne kuului, huh. Nyt voi taas hengittää :).

Oon harkinnut kyllä kotidoppleria, mutta mies on sitä mieltä että se lisäisi mun vainoharhaa. Taidan olla sisimmässäni samaa mieltä, kun en ole laitetta hankkinut.
 
Juu on muisti ruvennu temppuilee ihan kunnolla ja töissä se varsinki haittaa ku ei meinaa muistaa mitä piti/pitää tehdä :D
 
Mä kyl liputan dopplerin suuntaan :) tosin näillä viikoilla se alkaa jo lähestyä turhaa vekotinta kun liikkeet alkaa sit olee päivittäisiä. Mut oon kyl joka kerta saanu itteni rauhotettua sillä :)
 
mäkin oon kyl ollu tyytyväinen tohon mun doppleriin! tilasin sen joskus 13+ viikoilla ja heti tokalla kuuntelukerralla sain äänet kuulumaan tosi hyvin! sain siis ekallakin jotenkuten, mut pieni karkas aina anturin alta! :D
 
Meillä ei oo doppleria eikä enää tässä vaiheessa sitä hommatakkaan. Neuvolassa kyseli että löytyykö kotoa, vastasin että turhempaa kapistusta saa hakea (omasta mielestäni) ja neukkutäti vaan totes että toisilla se lisää huolta vaan enemmän jos ei saa kuuluviin sydänääniä. Esim mulla mahdollisesti edessä istukka (selvii huomenna) ja neuvolassakin työn takana saada selkeetä ja hyvin kuuluvaa sykettä sieltä esiin :)
 
Takaisin
Top