La Helmikuu 2016

Joo mä sain saman ohjeen: 1g panadolia kuuden tunnin välein, eli 3g/vrk on turvallinen. Kuulemma 500mg on sellainen hyvä lasten kuumelääkeannos, kun olin yrittänyt pärjätä yhdellä lääkkeellä. Ei vaan silti meinaa panadolit auttaa, on ollut monesti melkoista kärvistelyä.
 
Buranaa saa kai ottaa toisella kolmanneksella, mutta ei ekalla ja kolmannella!
Mut aina voi soittaa neuvolaan ja kysyä!
 
Mulla ei oo koskaan pelkkä panadol auttanu särkyihin. Ja ennen raskautta otin aina päänsärkyyn ja migreeniin 800mg buranaa ja 1g panadol :) raskauden alussa päivittäiseen migreeniin en ottanu panadolia aina koska siitä ei ollu mitään apua. Migreenikohtauslääkkeetki joutu jättään :/ muutenki jo syön allergualääkettä päivittäin etten mieluusti mitään ylimäärästä ottais..ehkä pitää vaan men saunaan jos se auttais :)
 
Onpa kiva kuulla teidän hyvistä uutisista! Nyt voi sitten olla rauhallisin mielin :-)

Kuplakameli, olen kans sitä mieltä että se paino ei tuu tasaiseen tahtiin vaan välillä se nykäsee enemmän lyhyessä ajassa ja välillä taas ei paljon muutu. Eli ei tarvi ihan sitä +30 kg -kaavaa käyttää ;-)

Napa on sellainen ulospäin töröttävä tätä nykyä,mut ei muita muutoksia.
 
Onko teille ilmestynyt semmosta viivaa navan alapuolelle? Anteeks, en jaksanut lähteä tarkemmin tutkimaan et millon semmosen edes pitäis ilmestyä ja tuleeko se edes kaikille.:D
 
On, ja se ilmesty paljon aiemmin kuin kuvittelin niiden ilmestyvän, ehkä joskus viikolla 9. Mutta se on pysynyt koko ajan samanlaisena, aika haalea eikä yltä ihan napaan asti.
 
Aii se voi niin aikasin tulla. Mä täällä oon mielenkiinnolla odotellut et ilmestyykö millon (jos edes ilmestyy) ja ajatellu et kai se voi tulla vasta joskus myöhemmin.
 
Marinella, minä sanoisin, että käy lääkärissä keskustelemassa noista särkylääkkeistä. Ammattilaiset tietävät parhaiten, ja kyllä he sinulle jonkinlaisen toimivan ratkaisun löytävät. Vaikka sitten kirjoittavat sairauslomaa, että pystyt nukkumaan ja lepäämään riittävästi.
 
Mul on kans ollu ehkä jostain 10vk:lta toi viiva. Aika haalea, mutta erottaa kyllä. Karvat on myös lisääntynyt mahan alueella.
 
Mullakaan ei oo linea negraa, eikä varmaan tuu.
 
Ava maria se on linea negra ja siitä on sellainen uskomus että se tarkoittaa poikavauvaa. Kaikilla tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Mulla on linea negra ja se yltää ihan häpykummun ylittekki. Mahalla se näkyy hennommin kun mahani on ruskeempi ku bikini puoli :)
 
Mulle se linea negra tuli jo joskus rv11 tai jotain eli aika aikasin. Poikaa on meille nyt kahdessa ultrassa lupailtu, eilisessä näkyi ihan selvästi. :)

Paino ei ole onneks noussut vielä yhtään vaikka masu onkin jo kunnolla kasvanut (nyt 20+6). Viime viikonloppuna tuntuu et masu kasvoi ihan silmissä..
 
Marinellahi: mulle neuvolasta sanottiin et voi sen yhen buranan satunnaisesti ottaa. Että mieluummin se yks burana kun kipeä ja kiukkuinen äiti.
 
Silv, mäki aattelen ettei yhestä oo haittaa mut jätin ny kuitenki ottamatta :) ehkä illan jumppa ja sauna auttaa. Oon vaan virkannu vähä liikaa ni niskat ja pää jumis :)
 
Mullekin ilmestyi hailu linea negra pari viikkoa sitten. Tosi hailakkana näkyy kyl, kun maha on niin ruskea, bikinirajan alapuolella näkyy vähän paremmin. Oon miettinyt, että mitä tuon viivan ilmestyminen nyt meinasikaan(?) Miksi se joillekin tulee ja joillekin ei...
 
Minusta jonku uskomuksen mukaan oli niin et jos linea negra ylittää navan ni tyttö, jos jää navan alle ni poika (vai oliko just toisinpäin) mut tuskin tuokaan paikkansa pitää täysin :) mulla ei näy mitään viivaa ja napaki näyttää normaalilta
 
Mä luin joskus Oulun yliopistollisen sairaalan lääkäreiden tekemästä empiirisestä "tutkimuksesta", jonka mukaan viiva itsessään ei ennustanut vielä mitään (vaikka erilaisia uskomuksia onkin). Mutta jos viivaan tuli mutka, "pippelinkuva", oli vauva useimmiten poika. Koko "tutkimus" oli tehty pilke silmäkulmassa, mutta he olivat itsekin yllättyneet kuinka usein tuo mutkaviiva oli poika.

Uskoo ken tahtoo ;)
 
Mul on kans ollu ehkä jostain 10vk:lta toi viiva. Aika haalea, mutta erottaa kyllä. Karvat on myös lisääntynyt mahan alueella.
Hei onpas hauskaa, että otit tuon asian esille. Oon miettinyt onko mun mahassa yhtäkkiä ihan tosi paljon enemmän ja pidempiä karvoja, vai onko se vaan sitä etten ole ennen näin tarkkaan omaa mahaani tutkinut. Olin kyllä jo kallistunut sen kannalle, että niitä on pakko olla enemmän kuin ennen. Tuntuu, että muukin karvankasvu on vauhdittunut. :O
 
Takaisin
Top