La Helmikuu 2016

Bertanette ja Eepu, kovasti voimia ja jaksamista! Surullisia uutisia :(.

Minulla on rakenneultra maanantaina. Mutta tässähän tämä aika tosiaan menee kun lukee teidän muiden ihania tarinoita ultrista :). Huomenna olis vielä työpäivä ja sitten sais ottaa viikon lepoa ( osa-aikatyön hyvät ja huonot puolet)
 
Jaksuja suruun! ♡

Mä en malttais yhtään odottaa RU, joka vasta viikon päästä ma. Pelottaa ja jännittää ihan hirveästi! Arg.
 
Kiitos, eiköhän tästä selvitä. ♡ Täälläkin liikkeet voimistuu päivä päivältä. Tuijotan koko ajan vaa masua ku toinen potkii niin kovasti aina ku rauhottuu makaamaan. ♡
 
Joko teillä näkyy potkut ulospäin? Täälä ei oo vielä näkyny vaikka tuntuu niin voimakkaasti. :) hirveesti odotan että mieski vois tuntea pikku potkut. <3
 
Onpas todella hämmentävää, että potkut jo näkyy. Oon luullut että se on loppuraskauden juttu, kun vauva on niin iso tilaansa nähden. Mä vasta kärsimättömänä odotan, että tuntisin jotain liikkeitä. Olin mielestäni tuntenut jonkinlaista kuplintaa jo monta viikkoa sitten, mutta nyt ei pitkään aikaan mitään. Huoli on tietysti ehtinyt tulla moneen otteeseen. Oon kuitenkin yrittänyt olla kärsivällinen. Yhtenä päivänä ainakin sain jotain muljuamista aikaan, kun söin tarkoituksella monta palaa suklaata. Kivempi tietty olisi, jos joka päivä saisi tunnustella. Tänään 18+2.
 
M3L, itse ihmettelen kans tuota että monilla jo näkyisi liikkeet kun onhan vauva vielä ihan pieni :D Mutta ruumiinrakenteita on erilaisia tietty.

Mulla liikehdintä on jo yllättävän "säännöllistä", muljuaminen alkaa aikalailla aina samoihin aikoihin pitkin päivää. ensin ne liikkeet oli sitä kutittelua, mutta parina viime päivänä ne on olleet sellasia selkeitä "nykäyksiä" ja "muksahduksia". yllättävää sinänsä sillä oon ensiodottaja ja viikkoja nyt 18+1 kuitenkin vasta.
 
Mulla tänään 19+0, enkä kyllä todellakaan tunne/näe mitään ulospäin. Muutenkin saa arvailla että olikohan tuo vauvan liike vai kupla, kun on tuntuvinaan aika alhaalla. En kyllä tiedä että missä sen kuuluis tuntua..
 
Mulla tuntuu liikkeet parhaiten sillon ku vauva potkii ylöspäin. Tai jos köllöttää tuossa ylämahalla.. jos on tuolla ihan alhaalla ni potkut on paljo hennompia... ja näkyy täälläkin jo ulkoa päin. Ja vauvan jo kädellä löytää et missä köli. . Jos ei oo juurikin tuolla luiden välissä..
 
Täällä tuntuu välillä potkuja mutta en oo huomannu ulkoopäin. Täällä odotan kovasti masun kasvua!18+2
 
täällä ei potkuja tunnu eikä näy... ilmeisesti pikkunen tykkää potki mua vaan selkään päin... ainakin niin päin oli ru:ssa. oli siis poikkitilassa ja jalat selkään päin.
liikkuvainen kaveri kyllä oli...
onneks pääsee reilun viikon päästä taas näkeen murusen...

niin ja rv 20+2
 
No nyt kummastuttaa itteeki, onko tää nyt normaalia.. Itellä myös ensimmäinen tulossa. Liikkeet tuntunu jo 14+ alkaen ja tässä parin viikon sisällä voimistunu ja ruvennu näkymään ulospäin. Mahakin rupes kasvamaan tosi aikasin. Onko se vaan rakenteesta sitte kiinni ku en hirveen pitkä oo, ja jos kohtu on tosi eessä eikä istukkakaan oo potkujen tiellä? o_O
 
Tuntuu ja näkyy. Kunnon mylläykset aina välillä menossa. Välillä vauva katoaa jonnekin kohdun uumeniin, mutta välillä se nousee "pintaan" ja ihan näkyy missä pikku pötkö köllöttelee. Silloin myös tuntuu hirmu kiristys mahassa kun vauva änkiää niin tuohon näkösälle. Hassua. Siihen kun käden pistää päälle, niin yleensä mojauttelee kättä vasten. Mieskin pystyy hyvin tunnusteleen silloin vauvaa 
 
Tänään tuntunu aika paljon muljahuksia ja ilmakuplia alavattalla, ilmeisesti vauva ny vähä vilkkaammalla tuulella :) viime viikolla tuntu vaan makuulta ja jos oli oikeen rauhas, mut ny alkanu tuntuu misä asennosa vaan. Näkymistä ja ulospäin tuntumista saa viel hetken ootella, sen verta massaa kuitenki tos mahas :)
 
Ite oon tuntenu liikkeitä ja mies vähän aika sit alotti tunnustelemaan. Näkyy kyllä päälle päin jos tulee mojova potku ja tuntuu oikeen kinnaavan mahan sisällä kun oikein kääntyilee, se on vaan mukavaa :) (tässä vaiheessa kun ne jalat ei yritä potkia alapäähän tai kylkiluista läpi). Tosi vilkas kaveri on ja pitkin päivää liikuskelee ja aamulla ja illalla ottaa pari nyrkkeilyharkkaa :) ylihuomenna ultra! Nyt rv 20+1
 
Takaisin
Top