La Helmikuu 2016

Piti käydä puntarilla katsomassa mikä on tilanne. Normaalisti käyn puntarilla kyllä aamuisin, mutta nyt iltamittauksen perusteella olis tullut painoa 4-5kg lähtöpainoon nähden. Neuvolassa tosin se puntari näytti vähän toista kuin kotona. Huomenna olis neuvola, joten siellä taas näkee miten on muuttunut paino viime mittaukseen verrattuna.

Tänään siis 17+0.
 
Mä en ole huomannut, että onko mulla ollut valkovuotoa, kun on ollut tuota värillistä vuotoa, mutta tänään huomasin töissä, että tuli semmonen pieni valumisolo loppupäivästä ja kun kävin vessassa, niin oli tullut siteelle iso märkä väritön läntti, tosin mukana keskellä oli vähän ruskeaakin, mutta pääasiassa oli ilmeisesti ollut pelkkää valkovuotoa. Olinkin vähän ihmeissään, että mitä tää on, mutta tämä ketju tais selittää asiaa. :)
 
Balacenia, olikos sulla tänään rakenneultra?

oli. kirjoittelinkin näköjään vaan salaiselle puolelle siitä, mut laitetaampa tännekin.

Ultrassa käyty! Vastasi n. 19-viikkoista eli 5 pvä pienempää mitä laskujen mukaan. Kaikkia rakenteita ei nähty tarpeeksi hyvin sikiön huonon tarjonnan vuoksi. Meen kahden viikon päästä uudelleen. :)
Kaikki näytti olevan hyvin ja sukupuoleksi veikattiin tyttöä, tarkkaan sitäkään ei nähty.
Mulle tuli nyt insuliinit radin takia, joten pääsen neljän viikon välein ultrattavaksi... :)
 
Moi, mulla tullu 8-10 kg, mulla muutenkin paino nousee heti jos vähänki liikaa laittaa herkkuja naamaa eikä liiku, alussa ei oikee liikuntaa jaksanu ku oli niin väsy (mikä jatkuu edelleen tällä kertaa syynä hankala hyvän nukkuma-asennon löytäminen eikä alkuraskausoireet) ja väsymyksee tuli sit herkuteltuu...

Valkovuotoa tulee ja pikkuhousunsuojat päivittäisessä käytössä... Ihan on pyllystä...

Ja joo ei kiinnosta työ eikä seksi tällä hetkellä. Unissa oon kyllä seksuaalisesti tosi aktiivinen ihan oman miehen kanssa mut sit oikeeselämäs oon vaaaan niin väsyny ja se jotenki tuntuu oudolta, meistä molemmista ku kuitenkin ajattelee että vauva on masussa... Vaik eihän niin pitäis ajatella :D
 
Masukki, ootko kokeillut tyynyjä jalkojen & käsien väliin ja nukkua kyljellään? Olin sellaisessa raskaana olevien fyssariryhmässä ja siellä sitä suositeltiin, varsinkin kun mahalla alkaa olla kokoa.
 
Mulla on kans migreeniä näköhäiriöiden kera, yleensä sitä seuraa pitkähkö päänsärky mutta ei onneksi kovin voimakkaana. Yhdellä tutulla raskausaikana aktivoitui toi migreenivaiva, että sekin mahdollista. Itsellä ei oo mitenkään lisääntynyt.
Poislukien flunssa mulla on tällä hetkellä aikas hyvä olo. Raskausvaivoja ei juurikaan ole, paitsi se päänsärky välillä. Muutamat tutut ovat jopa kommentoineet, että "hehkun" ;-) Kiloja oli viime neuvolassa (16+6) tullut pari.
Kuulun kans työstänauttijoihin, mutta oon kyllä tykännyt tosi paljon myös kotonaolosta. Monenlaisia kotijuttuja ehtii tehdä ihan erilailla. Mutta sitten joskus on varmaan taas mukava palata työasioihinkin. Molempi parempi :-)
 
Mulla on tullut painoa n. 2,5kg. Aika jännä, että paino pysyi rv 7 ja 13 neuvola-punnausten välissä grammalleen samana ja muutenkaan paino ei noussut yhtään alkuaikoina, vaikka vaan makasin ja söin. Mutta nyt, kun olen alkanut uudelleen liikkumaan ja treenailemaan (ainakin 4 krt/vko), niin paino on sitten alkanut nousemaan. Kauheen loogista. :rolleyes:
 
Ai täällä oli keskustelua valkovuodostakin. No mullakin ollut alusta asti päivittäin, välillä piti siirtyä pikkuhousunsuojissa isompaan malliin. Mulla oli myös emätintulehdus, jonka vuoksi vuoto oli välissä erittäin runsasta ja aiheutti kutinaa ja kirvelyä. Nyt tilanne taas hetkeksi vähän rauhallisempi, mut vuoto kellertävää. Kai ihan normaalia sekin.

Enterorokkopäivitystä: ei näy vielä itsellä tartunnan merkkejä (kopkop) ja oma terkka vakuutteli, että ei oo rokoista raskaanaolevalle niitä vaarallisimpia, ja että ens viikolla voisin palata taas omaan ryhmään. Tämän aiheen myötä mun raskausuutiset levisikin sitten koko työyhteisöön. Luulin että mun maha on jo ilmiselvä vauvamaha, mut moni sanoi tajunneensa vasta sitten kun tiesi asiasta :D
Niin sitä kai näyttää töissä vaatteet päällä toisten silmiin eriltä kuin omasta peilistä alasti ;D

Onko muuten rakenneultra se, jossa selviää sukupuoli?
 
Takaisin
Top