La Helmikuu 2016

Ää... Ihanaa kun alkaa olla ultria. Tulee omakin aika nopeasti.
 
Ihan tässä jännitys kasvaa ja kasvaa itselläkin ku lukee teijän juttuja. Tänään tasan rv20 ja ens perjantaina nähdään rakas! <3 meinaan pakahtua tähän jännitykseen :D ois kyllä kiva saada itekki tietää kumpi siellä luuraa. ;) kaverille kävi niin että ensin oli sanottu poikaa ja seuraavalla kerralla tyttöä. Hui.
 
Täällä pitäis malttaa ootella vielä yli kaks viikkoo. Ultran jälkeen oiski sitte hautajaiset. Mummu nukku eilen pois.. Haikea olo, pienestä rakkaasta huolimatta. :sad001
 
Osanotto Eepulle ♡ meillä rakenneultra vasta 9.10, viel hetken aikaa saa oottaa. Lauantain tunsin eka kerran potkut, sunnuntaina vähä paremmin ja eilen tuntu viel paremmin :) nyt rv 18+1
 
Osanotot Eepulle ❤ meillä 13 päivää enää ultraan. Tänään 19+4 ja miehen synttärit - sai lahjaksi tuntea meidän Ilpo-Inkerin kunnon potkut
 
Oisko kellään tietoa tai kokemusta sisäilmaongelmien vaarallisuudesta erityisesti raskauden aikana? Oon nyt ollut uudessa työpaikassa muutaman viikon, ja heti ekana päivänä oli puhetta toimistotilojen sisäilmaongelmista. Oon ollut kahdessa hometyöpaikassa aiemminkin ja tiedän kyllä millaisia oireita saan. Samoista olen nytkin kärsinyt, mm. huimauksesta, joka loppuu kun tulen kotiin. Huolehdin tietysti, ettei vaan vauva kärsi mitenkään.

Nyt tänään on ensimmäistä kertaa (siis uuden työn aikana) kipeä olo ja vähän lämpöä. Yhden neljän kuukauden työsuhteen aikana umpimädässä talossa olin yhteensä kuukauden verran saikulla, kun tauti ei varsinaisesti koskaan lakannut. Ääh, tässä raskaudessa on jo ihan tarpeeksi kaiken maailman vaivoja ja huolta, en jaksaisi taas olla jatkuvasti kipeänä. :(
 
Tänään 19+5.. Ensi perjantaina RU , ei malta odottaa. Täällä myös iskee surua ilon keskelle.. Mummille annettiin eilen elinaika ennuste 0-2vrk... :'(
 
Takaisin
Top