La Helmikuu 2016

Minulla olisi nyt tarjoituksena värjätä mahdollisimman lähelle omaa väriä, ettei tarvitsisi kauheasti raskausaikana värjäillä. Ensimmäinen ja suurin ongelma on vain se, että ensin pitäisi saada sininen väri tukasta pois. Yksi värinpoisto jo tehty, mutta muutti vain muotoaan jäänsiniseksi ja osittain vihertäväksi.
 
Jokohan sitä uskaltaisi ilmoittautua kahden haalean plussan jälkeen. 6.2.2016 olisi laskureiden mukaan laskettu aika. Ikäeroa tulisi sitten esikoisen kanssa kuukautta vaille kaksi vuotta :)
 
Moikka, löysin vihdoin tänne keskusteluun ku seurasin vaan tota listaa, saa nähä millanen lapsi tulee ku äiti on tämmönen urvelo, toivottavasti tulee enemmän isäänsä, hahah :D

Vähän itestä kerron:
Lopetin pillerit tossa vapun aikaan ja hups vaan tärppäs heti ekalla vaikka usko oli aika vähissä :) ja siis ensimmäistä vauvaa tässä haudutellaan :D

Maanantaina varailen neuvola-aikaa. Mitä muuten siellä ekassa neuvolassa tehään?

masuKK1 4+1
 
Heippa! Tällä olisi yksi tänä aamuna plussannut. La menkkojen mukaan olisi 5.2. eli ilmeisesti 5+1 tänään. Ensimmäisestä yrityksestä ekojen menkkojen jälkeen tärppäsi. Testin teko meni näinkin myöhäiselle viikolle, kun en uskonut, että näin nopeasti tärppää ja asia pääsi unohtumaan. Sitten sitten esikoisen "föbö" ryhmässä joku oli plussannut ja hoksasin tehdä testin. Siellähän se todella selvä viiva oli. Onhan mulla ollut selkeitä oireita nyt kun tarkemmin miettii: itkettää ilman kunnon syytä, nippailee maha, välissä menkkamaiset kivut, mutta mitään ei tule, etovaa oloa ym.

Meillä esikoinen syntyi 9/14 ja nyt siis hänestä tulossa isoveli vähän reilun vuoden iässä. Ennen esikoista meillä oli myös keskenmeno, joten tässäkin raskaudessa mennään päivä kerrallaan.

Minulla on takana vaikea kolmen päivän synnytys ja traumathan siitä jäi. Tällä hetkellä yritän vain olla ajattelematta koko asiaa.

Vitamiinit olisi tarkoitus aloittaa se minisunin raskaus +imetys ja lisäksi kalsium +d vitamiinit (en juo maitoa).

Tuohon hiusten värjäykseen vielä. Mie värjäsin viime raskaudessa normaalisti, mutta puolivälin jälkeen päänahka herkistyi blondaus aiheelle, minkä jälkeen vaihdettiin kevyempään väriin.
 
Minun puolesta kans tervetuloa uusille :)

Pitäisiköhän itsekin harkita tuota kalsiumlisää.. en nimittäin maitoa juo myöskään.
 
Kalsiumin tarpeen huomasi siinä vaiheessa ekaa raskautta, kun omiin kynsiin ilmestyi haalea läpinäkyvä raita. Vauva kyllä ottaa mitä tarvitsee, mutta äidille saattaa tulla puute.
 
Noo minkälaisia oireita on ollu tai on vieläki?:D kauhia ku kiinnostaa vaa kysellä kaikkee ku eka raskaus ja jotenki ei vissii tajua vielä tätä kunnolla ja pelottaa muutenki kaikki että jos sattuuki jottai ku on vielä niin alussa. Mutta ei auta ku toivoa parasta ♡
 
Mun aamupalaan on kuulunut rahka reilusti yli vuoden, eilen jäi syömättä ja tänään riitti kun katsoin rahkapurkkia - meinas oksennus tulla.
 
:D no mulla kauhiasti kaikkea tai sitte mää vaan kuvittelen ;D mutta tissit on kasvanu ja arat, kokoajan turvonnu olo eikä tekis mieli syyä mittää mutta pakkohan se on, ja sittekö syö nii tullee vähäks aikaa vielä turvonneempi olo :D päänsärkyä ollu, maha ja selkäkipua. Just tällä viikolla oli alkuviikosta varmaan kolmena päivänä aika kauhiat selkäkivut ja maha kans aina välillä tosi kippee mutta ne meni ohi ku otti panadolia. Ja nyt ei oo ollu ennää niitä kipuja. Mistälie johtu ;0
 
Mulla oli alkuviikosta kans päänsärkyä. Tissit ei varsinaisesti kipeet mutta välillä niitä "pistelee"
 
Takaisin
Top