La Helmikuu 2016

P.S. Mies ihmetteli äsken, että mitä mä oikein huokailen, että onko mulla kaikki hyvin, kun kirjoittelin tuota äskeistä viestiä. Ottaa vissiin koville noi asiat.. en edes ite huomannut huokailevani niin voimakkaasti, että kuuluis tonne toiseen huoneeseen asti. :D
 
Minäkään en oikein välittäis vuorotyötä tehdä ja ajattelin lähtee kans vanhempainvapaan jälkeen opiskelemaan kun esikoinen on jo 4 niin alkaa aika käydä vähiin sen päiväduunin löytämiseksi ennenkuin tarttee laittaa tytsy kouluun. Silloin haluaisin jo olla päiväduunissa koska meillä molemmilla on vuorotyö ja siinä voi koko päivä kulua ilman vanhempia jos täytyy töissä olla :(. En tykkää ajatuksesta.
 
Mulla on jotenkin alkanu vaa maistuu pakkopullalta mun työ nyt tässä raskauden edetessä., onneksi ei oo kuitenkaan enään niin pitkä aika mammalomaan. Pitäis alkaa 16.12 :)
 
En ole siis ainoo, mustakin tuntuu niin mälsältä olla töissä nykyään. Ootan vaan millon pääsee kotiin päikkäreille. Muutenkin pyörii vaaviasiat mielessä koko ajan. :)
 
Loman jälkeen eka työpäivä ja pitäs kouluttaa iltapäivällä :D meillä siis uus järjestelmä pitäs esitellä lopputiimille enkä oo itekkää käyttänyt sitä melkein yhtään :s

Työmotivaatio puhdas nolla.
 
Kohta neuvolalääkäriin ja katsomaan mitä mahan kuuluu! :-) mä en vaan tykkää siitä lääkäristä ei edes osaa kunnolla käyttää ultraa :-D
 
Oletteko muut huomanneet muutoksia valkovuodossa raskausaikana? Minä täällä pohdin että mahtaako tämä välillä hyvin vetinenkin vuoto olla normaalia. Lähinnä siis sellainen että tuntuu se valumisen tunne ja sitten huomaa että pikkareissa on läikkä tai pari sellaista "märkää" kohtaa jotka eivät niinkään kyllä muistuta valkovuotoa..hmh, jopa taas mietityttää tää naisen keho :D
 
Mulla on välillä ollu kans vetisempää valkovuotoa, luin kyllä jostain et sekin on normaalia :) Useimmiten on kyllä normaalia valkovuotoa tosin runsaampana.
 
Minulla oli tossa sellanen jakso että piti pitää pikkuhousunsuojia kun just oli sellasta vetisempää vuotoa, mutta se on loppumaan päin. Muistan kyllä edellisistäkin raskauksista saman. Nykyään mietin ettei vaan olis virtsankarkailua kun paikat on ihan miten sattuu ja lantionpohjalihaksia ei oo tullu treenattua.... muutakun petipuuhissa ;)
 
Kiva lukea, etten ole ainut jolla työmotivaatio on aika nollissa.

Petipuuhista tuli mieleen, et en kai ole ainut jolla kaikki halut on alusta asti kadonnu jonnekkin hyvin kauas pois? :bag:
 
Hei uskaltaako ihan mielenkiinnosta udella, että miten paljon teille on painoa kertynyt tähän mennessä lisää? Tai no tietty ne jotka ei halua vastata niin ei vastaa :grin
 
Mä en tarkkaa lukua tiedä, kun oma vaaka näyttää eri lukuja ku neuvolan. Mutta ~4kg luulisin.
 
Mulla ei paino nouse oikein millään. Vaivaiset 300g vain paino noussut. Syön ihan normaalisti. Rv 18+3
 
Oonko ainut, jolla on työmotivaatioo? Tykkään olla töis. Oon ollut tietysti kotona 02/2014 lähtien, kun esikoinen syntyi 04/2014. Nyt oon ollut 1,5kk töis. Mukavaa vaihtelua ennen kuin kakkkonen syntyy. :) Esikoinenkin on tykänny kovasti olla hoidossa. Oon miettinyt et pitäisiköhän viel viedä osapäiväsesti pari kertaa viikos hoitoon, sit kun itse on kotona, niin sais vähän erilaista toimintaa päivään mitä ehkä kotona ois..
 
Kyllä minäkin tykkään olla töissä. Olen myymäläpäällikkönä ja saan rakentaa päiväni lähes sellaiseksi kuin haluan. Tänään on poikkeuksellisesti 10h työpäivä, joten illalla kyllä nukuttaa. Kyllähän sitä välillä tympäisee olla töissä, mutta asiakkaita on aina kiva palvella ja meillä on kiva työporukka. Joululta sitten lomille.
 
Mulla tippui paino 4 kg alun pahoinvoinnin seurauksena ja siinä on nyt noin 2 kk pysynyt. Tavoite onkin ettei kauheasti nouse kun lähtöpainoa oli noin 12 kiloa ylimääräistä ja RaDi diagnoosi myös.
Mulla on ihan ok työmotivaatio :) valmistuin vasta keväällä joten nyt toukokuun lopusta ollut töissä ja 2014 olin äippälomalla toukokuusta alkaen. Nyt on mukava työpaikka ja kivat työkaverit ja sijaisuutta juuri jatkettiin äitiysloman alkuun. Pitkä työmatka ja aikaiset herätykset kyllä rasittaa, mutta nyt kun jaksaa niin äitiyspäivärahakin lähes tuplaantuu.
 
Takaisin
Top