La Helmikuu 2016

Hahhah. tuon artikkelin mukaan vuodessakin olisi 13 kuukautta. :D Ei paljon ole artikkelia kirjoittaessa mietitty.
 
Tunturikettu onko sulla mikä viikko menossa? Itselläni tuntuu sillon tykyttävää tunnetta, kun vauva tälläytyy jonnekin päin mahaa ( yleensä tuohon navan alle ) jonkinlaises möntis. Sillon lähes missä tahansa asennossa on hankala maata. Ja se näkyy myös päältä kun makaa selällään. Se on siitä kohtaa selvästi enemmän koholla kuin normaalisti. Harjotussupistuksissa kohtu kovettuu kauttaaltaan. Ja se yleensä helpottaa kun liikkuu.
 
rv 15+4 menossa nyt. monet puhuvat hirveästi vatsan kovettumisesta, mutta itsellä tuntuu enemmänkin sellasta kiristymistä ja epämiellyttävää painoa vatsassa. tietty voi olla jotain suolistoperäistäkin. mutta sepä että mistä sitä nyt tietää milloin huolestua ja milloin ei. raivostuttaa kun ei osaa tulkita omia olojaan oikein :D
 
No kyllä sitä yleensä tarvii oikeesti olla kipua että tarvii huolissaan olla. Vaikka en kyllä jää hurttia huomommas tuossa huolissaan olossa.. kaikki mahollinen huolestuttaa.
 
Mul on nyt parina päivänä alkanut tosiaan kans massu kiristää. Mut ei mitenkään supistustyyliin (ei sillä et tietäisin mitä se on :D ) mut siis lähinnä tuntee et nyt se pirpana kasvaa siellä ja alkaa ns. ahistaa vähän ja tuntuu kireältä ja painavalta välillä. Lähinnä juurikin yöaikaan kun itse kääntyilee normaalin unityyliin ja se ei olekaan enää toimiva. Ja kun oon aina ollu mahallani nukkuva ja nyt ei enää voi.. ellei tee patjaan reikää :D niin senkin ahistaa.
 
Sitten vaan mun yhdeksännelle jää 4pv :D no, ehkä mä annan tän hetkeksi olla :)

(tuo "kymmenes kuukausi" oli siis ne pari päivää mitä raskaus menee arvioidusti yli 9kk, ei koko kalenteri kuukautta).
 
varmaan aika samanlaista tää on ku siulla beneathbeautiful! miulla on nyt kiristellyt jo pari päivää, eilen illalla oli oikeesti jo tosi epämukava olo ja pientä vihlomista :/ nytkin tuntuu sellainen kiristysmuljunta, tosi vaikea selittää.
 
Itse ainakin ymmärrän oman raskauteni ajalisesti. Nyt menen rv 18+1 ja 27.9 mulla tulee täyteen 5kk raskautta ja sillon viikot on 21+6. :) 6kk tulee täyteen mulla kun 27.10 eli kun olen rv 26+1 ja 7kk tulee täyteen kun on. 27.11 eli olen rv30+4 ja sit 8kk täynnä on 27.12 eli rv 34+6 ja sit se 9kk on täynnä 27.1 eli rv 39+2.. ja ne ylijäävät päivät on joo sitä kymmenettä kuukautta mutta ne on vaan muutama päivä eli raskaus kestää kaikkineen sen 9kk ja pari päivää.. ja nyt mä lopetan tän :D en enää puhu koko aiheesta :D ja en tiiä laskinko oikein kaikki rv:t itselleni lähinnä yritän hakea tässä pointin..

Vielä lisään että 27.4 oli viimeisten kuukautisten alkupäivä...
27.5 tuli 1kk täyteen 27.6 2kk täyteen ja 27.7 3kk täyteen ja 27.8 eli kun olin rv 17+3 viime viikolla niin tuli se 4kk täyteen..
 
Joo sama täällä :) yritin vältellä kun ihan pihalla mut pakko yrittää. Olin kiitollinen sun kommentista kyllä! Oon vähän huono ilmaisemaan itseäni/ajattelemaan loogisesti ja mielipiteitä kaipasinkin ;)
 
No just noin, BB! Jos haluaa puhua raskauskuukausista tavalla jonka maallikotkin ymmärtävät, riittää kun muistaa viimeisten menkkojen alkamispäivän. Se on laskennallisesti ensimmäisen raskauskuukauden eka päivä. Mulla se on 29. huhtikuuta. Toinen kuukausi alkoi 29. toukokuuta. Kolmas kuukausi alkoi 29. kesäkuuta. Neljäs kuukausi alkoi 29. heinäkuuta.
 
Niin itse ymmärsin asian mut yritän tässä nyt vääntää ratakiskoa :D en oo parhain selittäämään.. ja kiitos HKI :) jesh!!
 
Eli rakkaat naiset viimeisten kuukautistenne ensimäinen päivä eli se päivä mistä nämä kirotut raskausviikotkin lähtee liikkeelle niin on ainoa asia mitä pitää tietää ja ymmärtää :D jos pirjon kuukautiset alkoi 1.5.2015 niin tänä päivänä hän olisi tasan 4kk raskaana koska on 1.9.2015?

Tätä on vatvottu jo monta päivää :D
 
Wuuhu. Nyt ymmärsin. Eli mulla viimeset menkat alko 3.5.2015 ja nyt syyskuun 3. Päivä olen ollut tasan 4kk raskaana? Ja viides kuukausi lähtee? Eikö?
Nyt jopa blondiki älyää tämän :D Kiiitoos.
 
:D hahaa.. voi elämä on tämä helppoo olla raskaana. Onneksi sentään pikkunen tuossa äsken ulkona istuskellessani taas muistutteli olemassa olostaan ja potkutteli :D joka kerta se vaan tuntuu niin ihmeelliselle <3
 
Takaisin
Top