La Helmikuu 2016

aijumankekka, oon ilmeisesti saanut ikäväksi seuralaiseksi lonkka- ja alaselän kivut jotka iskevät aina kävellessä :/ neuvolassa sanoivat että iskiastyyppistä kipua esiintyy aika monilla raskauden aikana. yy en ala, tänäänkin meinasi lähteä vasen jalka alta kun oltiin miehen ja koiran kanssa iltalenkillä :(

ootteko muuten käyneet jo neuvolalääkärissä? milloin sen aika pitäisi olla? kaveri vaan tänään mulle ihmetteli asiaa kun kuuli että en ole vielä käynyt ja seuraava neuvola-aikakin paria pvää ennen rakenneultraa taitaa olla ihan normiaika :O

Mulla ollu kans melkeinpä raskauden alusta asti alaselkä/lonkkakipuja, vaikka mahaa ei edelleenkään ole rv 16+3. :confused:
Neuvolalääkäriaika mulla peruttiin, kun nt-ultrassa lääkäri teki pikaisen alapäätutkimuksen.
 
Esikoisen aikana oli mukana ekassa, koska oli ultra. Muissa lääkäreissä ei sit ollu, ku ne oli äitipolilla ja mies oli töissä. Ja ne äitipoliajat tuli kirjeellä kotiin, eikä niitä ollut niin helppo sumplia.
 
Mul on eka lääkäriaika tiistaina, sydänäänet siel kuunneltais eka kertaa mut en tiijä mitä muuta. Mies on vähä kahen vaiheilla et tuleeko vai ei.
 
mies on ollut aina mukana neuvolassa ja ultrassa, me ollaan itse saatu toivoa ja päättää ne ajat ni ollaan saatu sopimaan :)
 
Neuvolat ja rakenneultra saadaan sovittua, mutta noi äitipoliajat on hankalempi. Ja neuvolat yleensä otan aamupäivälle ku ne on helpoimpia mulle. Ja jos nyt sattus et mies on kotona ku neuvolat on, niin saa jäädä esikoisen kans kotia. :D
Ja nyt ku on rakenneultra aika, niin miehellä tottakai on sillä viikolla aamuvuoro ja vaikka otin myöhäisimmän ajan, niin ei hän kerkee sinne. Harmi
 
Mun mies oli mukana ekassa neuvolassa ja nt-ultrassa. Rakenneultraan äitipolille tulee myös kun sattui sopivasti miehekkeen vapaapäivälle se käynti. :)
 
Ultriin mukaan, tulee myös seuraavalle nla-käynnille kun siellä oli ne jotkut voimavarakartotus-jutut. :)
 
Meillä ultrataan joka käynnillä, niin mies haluaa tulla mukaan :) Ja luulen kyllä, että tulis joka tapauksessa, vaikkei ultrattaiskaan. Itse ollaan saatu valita sopivat ajat neuvolassa.
 
Mies tuumas et jos kerkii töistä kotiin ni tulee mut jos ei ni jää toiseen kertaan. Kotona on kuitenki doppler jolla saadaan yhes kuunnella sydänääniä ni ei ainakaa sen takii tartte ny neuvolaan lähtee :)
 
Tulee mukaan kaikkiin vakkei esim neuvoloista vapaata saa. Meillä kyllä joustava työpaikka mikä helpottaa asiaa ja kuljetaan yhdessä autolla muutenkin :)
 
Mulla on huomenna neuvolalääkäri ja miehellä sattuu kans oleen vp niin pääsee mukaan. Nt-ultrassa oli myös ja rakenneultraan tulee. Muuten sit ei olla puhuttu että tuleeko seuraaville neuvolakäynneille. Onhan se kiva että toista ei tarvi pakottaa mukaan. :)
Jänskättää kyllä aikalailla huominen, en tiedä miksi. :D toivottavasti kaikki on kunnossa :)
 
Mulla on mies ollut kyllä kiitettävästi mukana lähes kaikissa jutuissa, niin kuin oli jo lapsettomuushoitojen aikanakin. Parilla kertaa ei oo kyl kerenny mukaan, kun oon käyny lääkäripäivystyksessä ja tällä viikolla siel naistentautien polilla ja neuvolas, ku hain verensokerimittarin. Minusta on ihan kiva, että hän on kiinnostunut asiasta myös ja haluaa tulla mukaan. Monet sisätutkimukset ja alakautta tehdyt ultratkin on tehty miehen aikana, mutta hän on aina istunut nätisti sivussa.
 
Meilläkin mies oli ekassa ultrassa ja tulee ru-ultraan kans. Neuvolakäynneille ei tuu kun silloin esikoisesta käytiin yhessä.
 
Meillä sama että esikoisesta kävi aika paljon niin nyt käy vaan ultrat. Yhen neuvolan käy nyt seuraavalla kerralla ku sieltä niin toivoivat että isäki kävis kerran. :)
 
Takaisin
Top