La Helmikuu 2016

Täälläkin ajoittain päänsärkyä. Ehkä viimeviikkoina taas vähemmän, mutta niskat jumissa ja se pahentaa asiaa.
Oon ollut nyt viikon töissä ja siellä jaksan hyvin touhuta lasten kanssa kun vaan pitää kiinni säännöllisistä evästauoista, mutta kotiinpäästyä olo on kuin jyrän alle jääneellä: väsyttää, ärsyttää, kolottaa, kiukuttaa jne. Onneksi ihana mies jaksaa edelleen tukea ja tulla vastaan siinä kun en ite jaksa.
Harmittaa myös se, että töiden ja väsyn vuoksi ei ole aikaa ja energiaa harrastaa ja liikkua kun olo olis kuitenkin huomattavasti parempi kuin esim kuukausi sitten...
 
Täällä kans on ollut välillä päänsärkyä. :( tuntuu olevan melko yleistä.
 
Joo täälläkin päänsärkyä mut luulen että johtuu niska jumeista ku nytkin jo hirveen hankala löytää mukavaa nukkuma-asentoa. Ja noista liikkeistä en oo yhtään varmaa, oon ehkä tuntetu jotain kuplimista mut en oo ihan varma, jotenki ootan vielä sitä kunnon tuntemusta ettei siitä vois erehtyä :)
Rv 16+0
 
Toi hormooni pää särky on ihan hirvee. Mulla oli esikoisen aikana jatkuvasti. Nyt ei oo ku ihan pari kertaa ollu
 
Mietin että mihun tämä aika on mennyt, koska kohta huidellaan jo raskauden puolivälissä. Tuntuu että se maha ei oo kasvanut samaa tahtia kuin toisen kanssa ja olen siitä vähän huolissani ja haluaisin jo varmistuksen ultrassa onko kasvu tasaista. Päänsärkyä ja hampaiden kiristelyä tääläkin. Tuntuu nyt siltä että haluaisin vaan jäädä kotiin tyttöjen kanssa enkä välittää pätkääkään työn teosta. Tänäänkn olin ihan poikki työpäivän jälkeen kun istun kassalla ja sielä jännitän koko ajan vatsalihaksia kun pitää siirrellä tavaroita hihnalla..
 
Mamssi, tääl vähän sama fiilis että mihin aika on mennyt?? Ihan epätodellinen fiilis.

Samaten päänsärkyä täälläkin ajoittain. Ei onneksi kauhean kovaa sellaista mutta kuitenkin päätä silleen jomottaa ja vihloo inhottavasti.
 
hei tietääkö joku muuten Lällystä jotain? :O tajusin tässä että hänen juttujaan en ole täältä lukenut aikoihin vaikka muuten tuttuja nimimerkkejä vaan vilisee.
 
hei tietääkö joku muuten Lällystä jotain? :O tajusin tässä että hänen juttujaan en ole täältä lukenut aikoihin vaikka muuten tuttuja nimimerkkejä vaan vilisee.
Lälly sai NT-ultrassa heinäkuussa ikäviä uutisia, sikiö oli kuollut jo viikkoja aiemmin. Lälly kyllä kirjoitti siitä täällä forumilla. Ymmärrän hyvin, jos Lälly ei halua tätä palstaa enää lukea.
http://forum.vau.fi/threads/neuvola-ja-ultra-käynnit.1583801/page-20#post-1317870
 
Muokattu viimeksi:
Apua jotenkin mulla on sellainen mielikuva että luinkin asiasta.. mut kun täällä on niin paljon meitä ja menee aivan sekaisin kuka oli kuka. Voi lällyä :( <3
 
[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Pitkästä aikaa taas saan minäkin tänne jotain riipusteltua..työt alkoi pari viikkoa sitten ja näin marja-aikaan on pitänyt töiden jälkeen kökkiä marjapensaissa, jotta saa vitamiinokset talven varalle säilöön. On kyllä ollut aikamoinen väsymys iltaisin!:hungover:

Maha on pullahtanut aika lailla ja niinpä töissäkin piti jo kaikille asiasta kertoa. Pahoinvointia tulee enää iltaisin, kun on väsynyt, muuten voisin sanoa, et onkin sit jatkuva nälkä! Syödä saa ihan koko ajan, mikä vaatii totuttelua. Mulla kun on huono tapa ennen raskautta ollut jättää välillä syömättä, ihan puhtaasti unohtamalla syödä esim. päivällä ja sit illalla vaan ihmetellä kovaa nälkää :rolleyes: Nyt on pakko tehdä useat eväät päiväksi, jotta jaksaa kotiin asti. Vaikka töissä syönkin lämpimän ruuan, tarviin aamupäiväksi pari leipää ja hedelmän ja samat sit iltapäiväksi.

Nyt on sit vaivannut tuttu hiiva...blääh! Toinen kerta tän raskauden aikana, nyt otin sit paikallisen lääkekuurin, mutta ei tehonnut! Sokeria en oo voinut enää aikoihin syödä, mutta vaaleeta leipää oon vielä syönyt. Kävin perjantaina lääkärissä ja sain diflucan-tabletin hiivaan. Vähän arvelutti sen ottaminen kyllä, mutta kun paikallishoito ei näköjään auttanut ni oli pakko. Ja nyt sitten jätän kyllä vaaleat viljatuotteet sokerin kera pois. Mukava lähteä viikon päästä viettämään serkun synttäreitä, kun pystyn sit ehkä sen teen sitten siellä herkkupöytien äärellä juomaan :sad001 Mutta en kyllä jaksa tätä hiivaakaan enää. Hedelmistä ja marjoista en luovu, vaikka jossain nettisaitilla kuulemma niistäkin pitäisi karsia ne sokeripitoiset pois.
Kunhan helmikuun "suoritus" on ohi ja sujuu hyvin, aion vetää semmoset herkkufestivaalit, että oksat pois!:grin[/COLOR]
 
Saimpas kuuluun sydänäänet :) oli kyl ihana ääni <3 yritin aluks kuunnella navan alapuolelta, mutten tajunnu et ne pitää vielki kuunnella alhaalta. Ny saaki kuunnella ainaki siihe asti et alkaa liikkeet tuntuun. Nyt rv 15+3
 
Kirjotinkin jo toiseen ketjuun tästä mut ite oon käyttäny dopplerin välissä ceridal öljyä niin oon saanu aivan ongelmitta kuulumaan sydänäänet :) ja sain jo sillon rv11 heti kuulumaan sillä. Kaikki muut mömmöt mitä oon kokeillu ni ei oo ollu yhtä hyviä on saanu ettiä ikuisuuden sitä sykettä eikä oo kuulunu kunnolla :)
 
Mulla on ihan sitä ultraääni geeliä tohon doppleriin. Kuunteletteko päivittäin pienen sydänääniä, jotka ei vielä tunne liikkeitä?
 
Mullakin on sitä ultraäänigeeliä.
En kuuntele päivittäin kun yleensä oon iltaisin sen verran väsynyt etten jaksa alkaa ettiin niitä ääniä. + sotkeen sillä geelillä. :D
 
Mullaki on geeliä mut oon kokeillu ilman ja ihan hyvin on kuulunu. Varmaan kuuluis paremmin jos käyttäs geeliä
 
Mulla on ihan sitä ultraääni geeliä tohon doppleriin. Kuunteletteko päivittäin pienen sydänääniä, jotka ei vielä tunne liikkeitä?
Pari kertaa kuussa olen jaksanut ryhtyä tuohon hommaan, kun ääniä on niin hankala löytää.
 
Takaisin
Top