La Helmikuu 2016

No toi öljy on siitä kätsy kun sen voi jättää ihoon ihan :) ei oo sotkusta lainkaan ku ei tarvihe sitä läträtä litratolkulla ihan pari pumppausta riittää :) mut tosiaan mul on toi angelheart vai mikälie vaaleanpunavalkoinen hökkyrä :) ite oon kuunnellu pari kertaa viikkoon. Liikkeet on niin hentosia eikä niistäkään oo ihan varma aina. :) doppleri kertoo ainakin että sydän sykkii :) ja kuuluu ne liikketkin kai? Kun muljuaa oudosti :D huomaa myös että seilaa kyllä kaveri paikasta toiseen välillä kun aluks syke tuntuu yhdessä kohdassa ja kohta jo toisella puolella ja keskemmällä ja alempana ja ylempänä :D
 
aijumankekka, oon ilmeisesti saanut ikäväksi seuralaiseksi lonkka- ja alaselän kivut jotka iskevät aina kävellessä :/ neuvolassa sanoivat että iskiastyyppistä kipua esiintyy aika monilla raskauden aikana. yy en ala, tänäänkin meinasi lähteä vasen jalka alta kun oltiin miehen ja koiran kanssa iltalenkillä :(

ootteko muuten käyneet jo neuvolalääkärissä? milloin sen aika pitäisi olla? kaveri vaan tänään mulle ihmetteli asiaa kun kuuli että en ole vielä käynyt ja seuraava neuvola-aikakin paria pvää ennen rakenneultraa taitaa olla ihan normiaika :O
 
Mulla on neuvolalääkäri 7.9 ja sillon mulla on rv 20+0 olis ollut rv 17+0 mutta oltiin just turkissa sillon niin joutu siirtää..
 
Mulla oli perussairauden vuoksi lääkäri jo ekan ultran yhteydessä 13+3. Seuraava varmaan loppuraskaudesta.
 
Hei kaikille, en oo vielä tänne kirjoitellut. LA siis 25.2 :Heartred Mulla oli neuvola-lääkäri jo rv9, jolloin katottiin miniultralla masuasukkia, säästin pitkän pennin, ko muuten olisin käynyt varhaisultrassa :happy: Itsellä aikas oireeton raskaus ollut, hyvä niin. Tiesin lämmöistä ennen plussatestiä, että raskaana ollaan. Muuten ollut alussa mahan turvotusta joka nyt hieman laskenut, ja TISSIT on kipeät iltaisin ko ottaa liivit pois .
 
Tänään ollu massu aika levoton. Tullu useita kertoja harjoitus suppareita. "Menkkakipujaki" ollu. Pikkunenki liikkuunu hirveesti. Pitäs varmaan hidastaa jo vähän tahtia. :/
 
Mulla olis ollu neuvolalääkäri tällä viikolla 14+0, mutta se peruuntui, kun kävin vuotojen takia samana päivänä naistentautien polilla ultrassa ja lääkärissä. Sanoivat neuvolassa, että turha enää sinne tulla, kun kuitenkin polilla tutkivat tarkemmin ja mulla on sinne vielä reilun viikon päästä kontrollikäyntikin. Eli sitten vasta loppuraskaudesta tapaan mahdollisesti neuvolalääkärini.
 
Mulla oli kans eka lääkäri 9 viikolla jolloin oli ultra. Seuraava on 27+ viikolla.
 
Ja meillä on aina noissa lääkäreissä ultra. Ja toi mun 27+ viikon on ylimääräinen lääkäri äitipolilla radin takia
 
Mullaki ollu tänää poikkeuksellisen paljon "menkkakipuja".. varmaan vois itekki ottaa rauhallisemmin nyt.
 
Mulla on eka neuvolalääkäri ens perjantaina ja sillon on 16+6. En oikeen edes tiedä mitä odottaa, kuulemma sisätutkimuksen tekee ainakin.
Aiemmin oli puhe noista päänsäryistä. Mulla on ollut nyt jo useamman viikon joka päivä. Huonoina päivinä särkee jo herätessä, mutta parempinakin päivinä se alkaa iltapäivään mennessä. Alkaa jo olla tosi rasittavaa ja se tekee musta kyllä tosi kiukkusen :(
 
Keskiraskauden aika kuulemma on energistä ja ihanaa aikaa mut mun kohalla se tuntuu aika kaukaselta viel :) harva se päivä on jostain kipee ja väsyttää enemmän ku alkuraskaudes. Työkaveritki sano et musta on tullu kiukkusempi ja suorasanasempi raskauden myötä :/ Mutta toivottavasti se tästä pia helpottaa, meillä kaikilla :)
 
Mulla oli neuvolalääkäri perjantaina rv 17+0.. ottivat Papa-näytteen ja kyseli vointia. Aika tyhjänpäiväinen käynti.

Täällä kans kipuilee lonkat, pää on kipeä vähän väliä ja mikään ei oikein huvita. Nyt vielä pukkas jonku flunssan päälle. Ihanaa.

Odotellaan parempia aikoja ;) maha kasvaa et vauvalla varmaankin kaikki hyvin. Tuntuu kamalan pitkältä ajalta odotella sitä rakenneultraa kun on vasta syyskuun lopulla..Silloin rv 21
 
Mää en malttais enää odottaa tota ru:ta. Enää kaks viikkoa ja kaks päivää! Iiks! Mulla kun aikaistui ru viikolla kun se nyt tehdäänkin äitipolilla...
 
Takaisin
Top