La Helmikuu 2016

Nii ja mulle sano lääkäri että mielummin sumutetta ottaa esim allergiaan ku suun kautta lääkettä. :)
 
Minulle lääkäri sanoi, etteivät kaikki nenäsumutteet ole turvallisia, vaan se turvallisuus riippuu siitä vaikuttavasta aineesta. Mutta tosiaan, paikalliset aineet ovat parempia kuin pillerit, koska vaikuttavaa ainetta tarvitaan silloin vähemmän.
 
Mä käytin vauvan baby mistiä ku oli flunssa ja noi bafucinit on kans sallittujen listalla
 
Mulle vissiin iskeny maha tauti. .. kaikki mitä syö tai juo tulee ulos ja ihan kauhee olo. Ei pystyny tänään menee töihinkää eikä varmaan huomennakin kannata
 
Viikkoja 17+1 ja todella vaikeita selkäkipuja ollu nyt jonku hetken.. Aiemmista ei ollu selän kanssa vaikeuksia vaan nyt on. Ihan jatkuvasti niin hirvee jumi tuolla ristiselässä että tekis mieli huutaa. Päätä särkee ku on niin jökissä... :/ sitte vielä tuo jatkuva suppailu ni johan on lystiä mulla.. ei muuten mittää vaan tuo työn tekeminen meinaa kyllä tökkiä enkä vielä oo töissä tullu kaapista ulos.. Yritän sinnitellä kunnes koeaika päättyy... ;D Sain vakipaikan samaan aikaan ku tulin raskaas ni on hieman mielenkiintoista kyllä pomolle kertoo...
 
Onneksi raskaus ei ole rikos ja sen ei pitäisi olla minkäänlainen syy työsuhteen päättämiseen vaikka koeajalla oltaisiinkin.

Onks muuten muilla ollut normaalia enemmän päänsärkyä? Mulla ei tavallisesti ole juuri koskaan ilman oikeaa syytä (unen tai ruoan puute) mut nyt on ollut silloin tällöin :( Höh.
 
Mä en ymmärrä, miksi en pääse kirjautumaan foorumille sisälle muulla kuin tabletilla. Väittää ettei oo nimimerkkiä tai salasanaa olemassa. Jospa tämä toimisi tällä edes hetken.

Täällämei aa olla swlkä vähän kipeä. Tai sellainen väsynyt
 
Voi prkl... Meillä tyttö saanut ilmeisesti syyhyn päiväkodista ja nyt sit mietin ett millä hoidetaan, kun ei noista lääkkeistä oo varmaa tutkittua tietoa käytöstä raskauden aikana!!!
 
Mulla on ollu tän raskauden aikana varmaan enemmän pää kipeänä kuin viimeisen parin vuoden aikana yhteensä! Mulla ei siis normaalisti särje päätä juuri koskaan...
 
Täällä kans yks pääkipuinen!! Välillä ihan karmeita päiviä! Ja yleensä ei päätä särje. Hieronta helpottaa mut ei poista kokonaan kipua..
 
Särkyä ollu myös täällä, migreeninä kylläki eikä normina pääkipuna. Ny onki menny kaks viikkoo ettei oo ollu ko kerran migreeniä.. varmaan kohta taas alkaa viikon mittanen kohtaus.
Eilen kokeiltiin doppleria mut ei kuulunu mitään, välillä jotain viuhahduksia ym mut ei sykettä.
 
Päänsärkyä ei täällä ole mutta selkäsärystä mainitsi joku. Itsehän olen ollut tämän raskauden aikana noin 3pvää töissä (kesälomaa 4vkoa eli ei sentään ihan koko aikaa sairaslomalla) valtavien selkäsärkyjen takia. Maanantaina ortopedille selvittämään mikä ihme tätä selkää vaivaa. Ihan vielä ei huvittais jäädä töistä pois! Hieman pitkä aika tonne vuodenvaihteeseen.
 
Mä en ymmärrä, miksi en pääse kirjautumaan foorumille sisälle muulla kuin tabletilla. Väittää ettei oo nimimerkkiä tai salasanaa olemassa. Jospa tämä toimisi tällä edes hetken.
Mullekin on käynyt jo kaksi kertaa viikon sisällä noin. Ekalla kerralla laitoin palautetta, eikä it-henkilö löytänyt mitään vikaa profiilistani. Toisella kerralla kirjautuminen onnistui hetken päästä, mutta salasanaa en pysty vaihtamaan.

Mä oon myös kärsinyt kovista, lähes päivittäisistä päänsäryistä. Niskat on myös jatkuvasti jumissa eikä se auta särkyyn. Tuntuu, että on niin tukossa että huimaa.

Mulla on edelleen ihan ärsyttävää iltapahoinvointia, mutta ehkä eniten vaivaa tämä ummetus. Varsinkin iltaisin maha on niin pinkeänä, että sattuu.

Oho, valivali ja nyyh :D. Muistaisinpa myös nauttia tästä raskaudesta!
 
Minä oon varmaan saanu kaikki raskausoireet, että kyllä särkee päähän päivittäin. Tosin voi johtua tästä 9vk kestäneestä oksentelusta ja ruokahaluttomuudesta. Tuskaa ollut! Tipassa olosta onneksi oli hieman apua molempiin "vaivoihin". Töissäkään en oo oikeen pystynyt olemaan. Silti erittäin onnellinen tästä raskaudesta ja pienellä kaikki hyvin ♡ ja tsemppiä muille vaivojen kanssa :)
 
joo päänsärkyä täälläkin aina välillä :( ja oikein inhottavan viiltävää sellaista, tuntuu että pää halkeaa jos yltyy kovaksi. onneksi vain kerran olen joutunut turvautumaan särkylääkkeeseen.
 
Takaisin
Top