La Helmikuu 2016

Me käytiin eilen neuvolassa näytillä. Oli taas aika pikainen käynti. Surkuteltiin tilannetta ja varattiin lääkärineuvola ens perjantaille. Sydänäänet kuului hienosti ja verenpaineet yms oli kunnossa. Sovittiin lisäraudan aloittamisesta. Satuin löytämään muutaman keskustelun netistä missä oli kohtalotoveri osallisena. Eli tää mun ongelma on hienolta nimeltään strangi, eräänlainen naru joka halkoo kohtua. Eräässä keskustelussa raskaus oli päässyt onnellisesti loppuun asti ja ainoa ongelma strangin kanssa oli, että perätilassa oleva vauva ei mahtunut kääntymään ja päätyivät sektioon. Ehkä tässä vielä on toivoa, että kaikki menee hyvin loppuun asti...
 
Täällä pahoinvointi tulla takaisin :/ pari viikkoa menikin että helpotti.. Heti herätessä alkaa yököttämään ja pitäis saada oksentaa muttei tuu mitään... ruokahalua ei oo mutta pakko syöttää täytyy
. Paino vaan tippuu... pieniä hipaisuja olen tuntenut ja odotan vain että voimistuu :) pari viikkoa niin pääsis neuvolaan :)
 
Täällä väsymys on todella kova, ruokahalu olematon ja viime yönä vessassa käydessä tuli pahoinvointi takaisin :( liikkeet tuntuu päivittäin kunnolla rv 16+3
 
Mulla on nyt kans ollut vähän aamupäivähuonovointisuutta. Tänäänkin, vaikka oon yrittänyt ihan normaalisti syödä. En sitten tiiä voiko johtua eilen aloitetusta antibioottikuuristakin huonovointisuus. Tosin on mulla aikaisemminkin ollut etenkin töissä maskin takana touhutessa hieman huonoa oloa viime- ja tällä viikolla. Onneksi kuitenkin siedettävissä määrin.
 
Täällä on niitä repäisykipuja..tänään kävin sokerirasituksessa ja aamulla saan jo soittaa vastauksen! :-) neuvola on vasta 4.9 niin pääsee näkemään onko kaikki ok! Tuntuu oikein kun välillä unohtaa olevansa raskaana ku ei oo enää mitään oireita :-D
 
Mulla on alkuviikosta lääkärineuvola. Tää väli menikin jotenkin nopeesti, kun ei kesällä niin pysy kalenterissa mukana.

Vointi on ollut hyvä ja hivaisuja tuntuu sen verran usein, että on ollut huolivapaata :-) Kumpu sen kun kasvaa ja näyttää raskaudelta eikä vain paksulta :-)

Kameli, toivotaan että kaikki menee hienosti vaikka asetelma onkin haastava.
 
apua kun jännittää huominen neuvola, saadaan (toivottavasti..<3) kuulla sydänäänet ekaa kertaa. tää oireiden vähyys ja liikkeiden tuntemattomuus saa ihan neuroottiseksi :/ viikkoja nyt 14+5.
 
Mä kans päivällä tunsin parit kiikkeet. Mut ei ku vaan hetken... 22.9 on RU :)
 
siis tarkoitin et mitkä viikot menossa nyt? :) en tosiaan tiedä milloin esikoista odottavien liikkeet pitäisi alkaa tuntua niin hermoilen..
 
Haaha... :D joo siis nyt. 16+3 tänään. Mutta en usko että nää jää vielä päivittäisiksi jutuiksi. Istukka eessä ja samoin esikoisesta oli Esikoisesta tunsin sillon joskus ku viikkoja oli jotaki 20.
 
Täällä 16 +6. Esikoisesta tunsin kans tosi varhain. Oisko ollu jopa viikolla 14-15. :)
 
tunturikettu, älä huoli, mulla on jo 16+6 eikä minkäänlaisia liikkeitä oo tuntunut! Ekaa täälläkin odotellaan...
Malttamaton oon jo noitten liikkeiden suhteen!!! Istukkakaan ei oo edessä... :/
 
iih, neuvolassa käyty ja kuultiin sydänäänet ensimmäistä kertaa! en ole ikinä kuullut mitään niin ihanaa, voi että <3 painonnousu oli järkytys, 3,5kg noussut viime käynnistä, yyyh.. :|

mutta kaikki siis hyvin. nyt on jotenkin sellainen olo että uskallan huokaista ja odotella liikkeitä :) äitiysfarkutkin jouduin jo hankkimaan kun masu on kasvanut kovasti. tänään rv 14+6.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä ois viikon päästä neuvola ja kuunnellaan kans sydänääniä. Kuultiin ne jo ekassa ultrassakin. :)

Eilen iski hirvee flunssa ja piti tänään lähtee kesken töistäkin ku heikotti niin kovasti. Kauhee olo.. :arghh:
 
Mullakin kesti flunssa n. 2 viikkoa kaikkine oireineen. Kun ei se panadol oikeen auta! Olisin kaikki nenäsumutteet ja finrexit halunnu hotkasta jo ajat sitte, mutta piti tyytyä makaamaan sängynpohjalla nenä tukossa. Kirsikkana kakun päällä oli vielä 3 päivää kestävä tauoton migreeni. Iltaisin tääläkin yleensä alkaa massun rummuttelu ja se on mielestäni jo niin kovaa potkimista että mitenkähän käy myöhemmin. On edellisissäkin raskauksissa ollu mahassa pitelemistä kun vauveli haluu jokasesta välistä tunkea pihalle oikeen niin että sattuu.
 
Takaisin
Top