La Helmikuu 2016

Mä tein digi-testin äskön, ja tulos oli 2-3, eli varmaa suunnilleen siinä mennää, mitä oon ajstellukki viikkojen puolesta. Tänään olis 4+6.
 
Hienoo jl86 :)

Täällä poksuu ekat tänään, 5+0 :) tää viikko on se suurimman paniikin viikko, kun kaikki km:t ollu näillä päivillä...
 
Onnea vielä uusille plussanneille.

Tota foolihappoa kannattaa tosiaan syödä jo raskauden yritysvaiheessa. :) Sitä on sitten kehossa jo raskauden alkaessa.

Muutkin kuolaa digejä :D Minäkin haluaisin mutta nyt oon ruvennut kyllä tarkkailemaan omaa rahankäyttöäni. Heh. Ennen oli vaan minäminäminä eikä kukaan muu.. nyt pitää ajatella remontteja ja rakkaan kiesini myymistä. Ei haittaa yhtään. :)
 
Toivottavasti :) ainakin tähän asti koko raskaus on tuntunut aivan erilaiselta kuin nuo keskenmenneet. Ihan lähtien jo noista ekoista testeistä mitä tein, kun aiemmin viivat vahvistu tiettyyn pisteeseen asti ja sitten hävis kokonaan niin nyt ne vain jatkoi vahvistumistaan :) Voiskin ihan piruuttaan koittaa vielä liuskalla että onko yhtään eri kuin viimeksi :)
 
Varovaisesti liityn mukaan helmikuisiin :)
Tänään tehty positiivinen testi ja nyt vasta dpo 10 eli 3+3 Jännittäviä aikoja siis edessä, mutta odottavalla fiiliksellä eteenpäin. Punaista/rusehtavaa tuli ma-to, ei paljon mutta kuitenkin oletin että menkat tulee sieltä kuitenkin. Nyt ei ole mitään vuorokauteen tullut ja aamulla heräsin niin outoo oloon että tein testin jo nyt :D
Meillä ihana 04/2014 syntynyt tyttö ja toinen siis olisi tulossa. Tyttöä yritettiin vuosi ja nyt jos kaikki menee hyvin niin yk2 tärppäsi. ❤

Luen vielä paremmalla ajalla teidän muiden viestejä, ihanaa viikonloppua jokaiselle! :)
 
Sofieemilia onnea :) mulla tuli eka plussa myös noin aikaisin ja samalla tavalla oudon yön jälkeen testin tein :D nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että myös pysyt helmikuisissa meidän kanssa :) mihin sun LA osuu? :)
 
Onnea plussasta sofieemilia! Meillä melkein saman ikäiset esikoiset :) Mun tekis mieli tehdä neljäs kolmas testi, kun ole vieläkään kokenut mitään oireita. Kaksi vahvaa plussaa on kyllä jo tullut, mut silti edelleen epätodellinen olo.
 
Tervetuloa mukaan <3 Meitä alkaakin oleen täällä jo kiva määrä!
Hyvä, lisää keskustelua! :)
 
:) onnea sofieemilia :) toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa tiukasti <3 !!

Aika moni täällä epäröi plussaansa :D tuntuu hyvältä etten oo ainoa joka ajattelee niin :) jospa meillä kaikilla ois pikku papuset mukana :)
 
Mä syytän nyt internetiä. Tieto lisää tuskaa! Tieto on hyväksi mutta lukenut
täällä kyllä niin paljon sellaista minkä olisi voinut jättää lukematta. Äh, miten tän nyt sanois ettei kukaan käsitä väärin, netissä on niin helppo pelotella. Keskenmenot, tuulimunat ym ovat käsittääkseni melko yleisiä, vai onko
netti antanut mulle tästäkin väärän kuvan, siksi ehkä epäilen että olisin terveesti raskaana.
Muutenkin elämä potkinut matkan varrella kovasti päähän niin nousi toinen kulma hieman ylös
epäilyksestä kun testi näytti samana päivänä vahvaa plussaa ja töissä pomo tuli taputtamaan olalle että laitoin sulle kuule palkankorotuksen. Epätodellinen hetki. :hilarious::hilarious::hilarious:
Täytyisi vaan nauttia joka hetkestä. Kuten kaveri mulle sanoi, joka päivä se pikkuinen kasvaa susta vaan kauemmaksi, lähemmäksi sitä et voi päästä kuin nyt olet joten nauti tästä raskaudesta!
 
Bb kai sitä vähän väkisinkin tässä vaiheessa vielä epäilyttää kun ei ole niitä potkuja ja isoo vatsaa siitä kertomassa :) varsinkin kun näitä melkein samoja oireita on ainakin mulla ollu jopa ovuloimattomissa kierroissa :D
 
Katarina: sitä mäkin tässä olen miettiny, että kun viimesen kaks vuotta kaikki on menny aina penkin alle mitä on toivonu tai yrittäny, siis valehtelematta aivan kaikki. Ja nyt yhtäkkiä ensin mies saa _hyvän_ työpaikan, löydetään omakotitalo (ja saadaan se!!) paikkakunnalta jolle miehen tytön koulun vuoksi pitää muuttaa ennen syksyä, ostetaan aivan ihana koiranpentu, mä saan vakipaikan töissä...... Listaa vois jatkaa ja jatkaa vaan :D nyt viimeisenä tää mun plussa joka nyt vaikuttais olevan oikeasti pysyvää sorttia :) mutta ehkä se kaikki paska mitä on tullut niskaan, on nyt ainakin hetkeksi kääntynyt hyväksi :)

Muoks. Joo ne keskenmenot mutkin yllätti, jotenkin ennen omaa yritystä luuli että on harvinaisia mut se on kyl iso prosentti raskauksista mikä menee kesken :o
 
Silv Juuh, täytyis tosiaan nostaa kädet ilmaan ja olla stressaamatta turhista.
Olis mukavampaa sille tulevalle nyytillekin että äiti on tyytyväinen. :)
 
Onhan tuota itsellekin tapahtunut viimeisen vuoden aikana enemmän pahaa kuin hyvää..

Siellä isomummo ja isoukki ja myös viimeisimpänä ukki katselee tulevaa lapsen(lapsen)lastaan pilvien päältä <3

On mennyt työpaikka on koettu karenssit js työsuojelussa juostu ja todettu solumuutokset papakokeessa ja on asumisvaikeuksia ja on vaikka mitä kuraa tullut niskaan senki lisäks että kolme läheistä kuollut vuoden sisällä..

Jotenkin tuntuu että jos tämä vielä menisi kesken niin ois se jo törkeän huono vitsi.. en kovin turvallisella vesillä koe olevani ja edelleen pelkään että mitä seuraavaksi? Mutta kai se on otettava elämä sellaisena vastaan miten sen saa. Ei koskaaan tiedä milloin kaikki loppuu. :S hirmu syvällistä..

Kaikille iloa ja onnea odotukseen ja positiivisella asenteella nautiskellen raskaudessa eteenpäin <3 !
 
Pakkohan se oli tännekin taas aktivoitua kun testiin ilmestyi aamulla 2 viivaa :) näyttäis siis siltä että la helmikuun 7, maanantaina vasta soittelen neuvolaan ja koitan josko pääsis alkuraskauden ultraan selvittään missä todellisuudessa mennään, kierto kun ollut tän vuoden kaikkea 28-39 päivän väliltä :D
 
Mitäs muille kuuluu?
Mulla ei oo oikeastaan mitään muuta oiretta kuin että pinna on tosi kireellä ja jotenkin alkaa hajut ällöttään.. Rasvan käry yms
 
Ja näköjään en osaa käyttää mitään hymiöitäkään kun puhelimella kirjoittelen :P

...... Jaha ja sit tuli ku laittoi "vanhan aikaisesti"
 
Takaisin
Top