La Helmikuu 2016

Kyllä oon kade teille, mulla viikot 16+1 eikä täällä oo masusta tietoakaan. :S
 
Jei! \0/ ...ultrassa käyty ja kaikki oli oikein mainiosti :happy:. Siellä oli liikkuvainen sikiö,joka vastasi täysin laskettua aikaa. Pelkäsin pahinta kun varsinaisia raskausoireita ei juuri ole. Ikäni puolesta minulle tarjottiin vielä NIPT-tutkimusta, johon menen ilman muuta. Rakenneultra sitten lokakuussa.

Lumi♥&pikkunen 12+4
 
Sillai kai. RaDi täälläki. Ens viikolla kuuntelee saarnaa neuvolaan. En tiä kumpi saa saarnaa enempi, neuvolantäti jos uskaltaa tuputtaa esim. keinotekosia makeutusaineita vai minä. :D Ultrassa kaikki oli mainiosti, mutta seulonnan tulokset saa vasta myöhemmin, kun kävin verillä vasta eilen.
 
Sillai kai. RaDi täälläki. Ens viikolla kuuntelee saarnaa neuvolaan. En tiä kumpi saa saarnaa enempi, neuvolantäti jos uskaltaa tuputtaa esim. keinotekosia makeutusaineita vai minä. :D Ultrassa kaikki oli mainiosti, mutta seulonnan tulokset saa vasta myöhemmin, kun kävin verillä vasta eilen.

Mulle ei ainakaan neuvolantäti saarnannu yhtään! Mut se nyt lukikin paperista ne ohjeet... :hilarious:
 
Mies tänään sanoi mua palleroksi kun haki töistä :D voi ku kiva.. :|
Pitää itsekin ottaa joku kuva masusta huomenna niin voi taas vertailla. :)
 
Ihania massuja kaikilla.

Musta tuntuu, et nyt tarttis oikeesti vähän aikaa itelleen kun se on mahollista. Esikoisen kans tykkään ja nautin olla, mut oon viimeks maaliskuussa käyny MISSÄÄN yksin. (Jos suihkua ei lasketa ja sokerirasitusta.) Ja nyt vielä raskaushormoonit vaikuttaa ja tunnen oloni paskamutsiksi, kun haluan vapaata lapsestani. :'(
 
NassuRessu, mulla itellä ei oo lapsia mut monilla kavereilla on samaa fiilistä et haluaa "lomaa" lapsistaan. Kannattaa ottaa edes se pieni hetki itelle, teet sitä mistä nautit. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää että haluaa olla välillä vain itsensä kanssa.
 
Siis meil nt oli 0,4 ei suinkaan 1,4 niinkuin olin näköjään kirjottanu :) NassuRessu et ole huono, vaan hyvä äiti koska tajuat huolehtia omasta jaksamisesta ja vapaa-ajasta, jokainen kaipaa sitä, ei äidit tai isit kaipaa vapaa-aikaa yhtään vähempää kuin lapsettomatkaan. Onko mahollista viiä esikoinen hoitoon ja lähteä vaikka pariks päiväks johonkin? fiksua hakea nyt omaa aikaa, kun pienen vauvan kanssa se on vähissä.
 
Tuli käytyä tänään fyssarilla alaselkä kipujen takia. Diagnoosi jo tässä vaiheessa SI-nivelen löystyminen. Sain SI- vyön ja jumppaohjeita. Toivottavasti auttaisi edes vähän että pystyisi vielä jatkamaan töissä.
Mimmulih92 rv14+5
 
Ekasta raskaudesta jouduin jäämään töistä pois jo rv 20 just SI-nivelen löystymisen takia ja myöhemmin alko vaivaan vielä iskiaskin. Työnantaja ei suostunu järjestään kevyempää työtä ni lääkäri kirjotti kerralla äitiysloman alkuun asti sairaslomaa..
 
Mäkin kävin tänään alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin :) ! Huippua oli nähä et pienen pieni vauvanen se siellä uiskentelee oikeasti :D Masukin on pompsahtanut esiin, esikoisesta muistan et masu pysy piilossa paljon pidempään, ja itsekin taisin enempi piilotella sitä kun myöhemmin kerroin muille.

Nassuressu: Välillä kaikki vanhemmat tarvitsee myös omaa aikaa. Itse saan sitä välillä, kun mies käy välillä mummolassa esikoisen kanssa ja en itse viiti viettää aikaa anoppilassa hirveesti niin sillon jään kotiin :) Omasta ajasta saa energiaa, jaksaa sitten lapsen (ja miehen ;)) kanssa paremmin.
 
6a0055aff79b38e29bfb4997bf2d9d6d

Tänään käyty ensi sokerirasitus testissä ja jonka jälkeen oli ultra ja kaikki niin hyvin kun voi olla :)
Siellä pikku muru polskutteli ja potki. Hyvä että kätilö sai mittailtua ;) lopuksi nukahti :)
Mä jouduin eilen lähtee keskenpäivää pois töistä kun selkä niin kipeä ettei voinu kävellä... tänään kyllä helpotti kipu. Huomenna kokeillaan taas töihin menoa.
 
Onko muilla alkuraskausoireet alkanut helpottaa? Musta tuntuu että heti kun siirryttiin toiselle kolmannekselle, alkoi olla virtaa ihan erilailla: en oo viikkoon nukkunu päikkäreitä, vaikka aloitin taas maanantaina työt, huonoja oloja ei juurikaan (märkä koira kyllä ällötti äsken kyläpaikassa!), kova sporttibuumi menossa, seksi kelpaisi kokoajan! :D

Tosi hassua että saman tien kun eka kolmannes jäi taa, olo muuttui radikaalisti! Nyt 13+5.
 
Takaisin
Top