La Helmikuu 2016

Jana83 miten sinulla on aiemmat keskenmenot tullu? Rv 10 alkaa olla jo kuitenki niin pitkällä, että harvemmin enää sillon huolta on. :) onnea tulevasta vauvelista ja miehen tervehtymisestä. :)
 
Mää haluan laittaa Facebookkiin jonkun päivityksen, mutta en oo vielä voinu laittaa kun haluun kertoo työkavereille ennen sitä... ☺
 
Ultra meni nopeasti, oli 2 vko nuorempi tapaus kuin menkoista laskettuna, joten totesi vain että yksi kpl löytyy ja sydän sykkii. Sain uuden ajan kahden viikon päähän, jolloin tulee 12+0 täyteen. Laskettu aika siirtyi maaliskuun puolelle, mutta koen silti kuuluvani tähän ryhmään, joten en ala ryhmää enää vaihtamaan :) oli kyllä kiva nähdä pieni ensimmäistä kertaa ja nyt voin ilolla odotella seuraavaa aikaa, kun ainakin tähän mennessä kaikki on hyvin :)
 
Jana83 miten sinulla on aiemmat keskenmenot tullu? Rv 10 alkaa olla jo kuitenki niin pitkällä, että harvemmin enää sillon huolta on. :) onnea tulevasta vauvelista ja miehen tervehtymisestä. :)

keskenmenot olivat noin viikolla 12
 
Mä en aatellu julkasta facebookissa ollenkaan koko asiaa. Tai ehkä syntymän jälkeen saatan jtn mainita mut en haluu jakaa kuvia facebookiin se on jotenki mun oma henk.koht. mielipide etten haluu laitellaa nettiin lapseni kuvia ainakaan selkeästi tunnistettavia sellaisia ettei kukaan hyypiö saa niistä jtn tyydytystä. Ja muutenkin sitten annan lapselleni oman oikeuden valita myöhemmin kuvat mitä haluaa julkiseen käyttöön vuosien päästä laittaa :) en itsekään haluais vauvakuviani nettiin niin suon hänelle saman oikeuden :)

Mulla Bb sama periaate, enkä varmaan erikseen tule somessa raskaudesta tiedottamaan. Ehkä mahakuvan jossain vaiheessa voisi jakaa. :) Ja varmaan ilmoitus sitten, kun beibi on maailmassa.
 
Ymmärrämän kyl sen ilontunteen että tekis mieli kävellä torille kyltti kaulassa että "mä oon niin raskaana <3" :D mut yritän ajatella tän asian järkevästi. :) eihän toki ultrakuvasta nää paljoa mitään mut on sekin mun mielestä niin henkilökohtainen etten haluu nettiin laittaa mitään minkä tietää että sieltä kerran julkaistuaan ei pois saa :)
Mul on tärkeimmät läheiset jotka tietää ja voin niille kailottaa aina kun tuntuu siltä että haluis hyppiä seinille :)
Ja toki täää foorumi mut tännekään en julkaise kun omasta navastani kuvia :D
 
Jana83 no sitten laitetaan kaikki peukut pystyyn ja kädet ristiin, että tämä raskaus päättyisi vasta helmi-maaliskuun vaihteessa vauvan itkuun. Ja eiköhän se jo niin olekin! Kovasti tsemppiä tuleviin viikkoihin!
 
Mulle tuli tänään jo eka äitipoli aika. O.o 10.11. Klo 12. Ei sillä että nopeeta toimintaa ois. 20.9 eka RU ja sit muutama viikko siitä eteenpäin niin taas ultra. Näkee monesti pikkusen ennen syntymää ^.^
 
Jjahas, tänään onkin ollut sitten hieman "vetisempi päivä". Näin niiku kauniisti ilmaistuna. Varmaan viidesti/kuudesti oon käynyt iltapäivän ja illan mittaan vessassa ja ihan vetistä ripulia vain tulee.. :| Ja tietty Googlella diagnosoin itselleni jo vähintään listerian. Onko kellään muulla ollut tämän tyyppisiä, äkillisiä vatsaogelmia? Ongelmat tosiaan alkoivat tänä aamuna ihan yhtäkkiä, eikä aikaisemmin oo mitään vastaavaa ollut :O
 
Tunturikettu, mulla on välillä päiviä että gagga tulee ihan vetenä ja sit päiviä et ummettaa. Joten tunnen tuskasi
 
jaaaaaaaaaaa näyttäisipä rajuutensa perusteella olevan jonkin sortin vatsapöpö. hirveen kivaa tämä vessassa juokseminen (not).. :D oksettaakin niin pirusti että tekisi mieli iskeä sormet kurkkuun. no, seuraillaan. onneksi vatsataudit ovat lyhyitä niin jos huomenna ei helpota niin sitten lääkäriin :)
 
Jjahas, tänään onkin ollut sitten hieman "vetisempi päivä". Näin niiku kauniisti ilmaistuna. Varmaan viidesti/kuudesti oon käynyt iltapäivän ja illan mittaan vessassa ja ihan vetistä ripulia vain tulee.. :| Ja tietty Googlella diagnosoin itselleni jo vähintään listerian. Onko kellään muulla ollut tämän tyyppisiä, äkillisiä vatsaogelmia? Ongelmat tosiaan alkoivat tänä aamuna ihan yhtäkkiä, eikä aikaisemmin oo mitään vastaavaa ollut :O
Mulla on ihan samaa ollu.. et vatsa TOIMII.. ja varsin liukkaasti vieläpä... :D Ja listeria ja salmonella ollu itellä listalla.. mutta siis ilmeisen normaalia tämäkin.. neuvola lääkäri ei ainakaan kiinnostunut aiheesta liiemmin... :)
 
Voi apua.. Tiedän että on tyhmä ja turhamainen syy valittaa, mutta kävin vaa'alla ekaa kertaa toukokuun lopun jälkeen. 4,5 kg oli tullut lisää. Ihan hirveä kriisi oman ulkonäön kanssa, kun tuntuu että tuo on pelkkää rasvaa! Kaikki vaatteet näyttää rumilta mun päällä, ja tänään olisi anopin 70-vuotisjuhlat. Ei ole kyllä yhtään intoa osallistua. :'( Tiedän kyllä että oon syönyt vain mitä oon pystynyt (hiilarihöttöä) kun on ollut huono olo, ja liikunta jäänyt tosi vähiin, mutta silti.

Yritän piristyä sillä, että tänään siirryttiin toiselle kolmannekselle. 13+0!
 
mulla tullut 13kg 10 viikonaikana :/ kuulemma normaalia mutta itsestä masentavaa :D tänään alkaa 11 rv jes! <3
 
Mulla tänään paukutti puntarissa -8 kg 2kk aikana nyt rv 12... mutta jos merkit paikkansa pitää tippuu vielä ainakin samanverran... ja luultavammin poikaa tyrkkää ;)
 
Mulla tän raskauden aikana on tullu 900g painoo. Oon todella tyytyväinen, kun sitä alkaa tulee myöhemmin ja mulla tän ylipainon takia ei sais tulla ku max. 10 kg. Mieluummin mahdollisimmam vähän. No mutta, mä en kauheena jaksa muutenkaa stressailla, ootan vaan vauvamahaa ettei näytä vaan lihonneelta pullamössöltä :D
 
Niin ja tänään 13+6. Huomenna pyörähtää taas uus viikko
 
Mulla ei oo vielä (kään) paino noussut yhtään. On pudonnut alun terkkakäynnin jälkeen n. kilon.

Mut mullakin on tätä vararavintoo kertyny, niin ei yhtää haittaa, vaikka tuliskin vaan se 5-7kg koko raskauden aikana!

tänään 14+2
 
Näköjään vaihtelee hirveästi. Mulla bmi aikaisemmin 21, eli kyllä painoa saakin tulla. Mutta nyt on kyllä just semmoinen pullamössöolo, että hirvittää maanantaina palata lomilta töihin. Vauvamahaa odotellessa!
 
Takaisin
Top