Marsuliini
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä ajattelin tehä raskaudesta facebookjulkista sit vast ku on ollu rakenne ultra ja tietää kumpi sieltä on tulossa, mutta muuten vauvakuvia tai muita en aio facessa julkaista sitten myöhemminkään :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jana83 miten sinulla on aiemmat keskenmenot tullu? Rv 10 alkaa olla jo kuitenki niin pitkällä, että harvemmin enää sillon huolta on. :) onnea tulevasta vauvelista ja miehen tervehtymisestä. :)
Mä en aatellu julkasta facebookissa ollenkaan koko asiaa. Tai ehkä syntymän jälkeen saatan jtn mainita mut en haluu jakaa kuvia facebookiin se on jotenki mun oma henk.koht. mielipide etten haluu laitellaa nettiin lapseni kuvia ainakaan selkeästi tunnistettavia sellaisia ettei kukaan hyypiö saa niistä jtn tyydytystä. Ja muutenkin sitten annan lapselleni oman oikeuden valita myöhemmin kuvat mitä haluaa julkiseen käyttöön vuosien päästä laittaa :) en itsekään haluais vauvakuviani nettiin niin suon hänelle saman oikeuden :)
Mulla on ihan samaa ollu.. et vatsa TOIMII.. ja varsin liukkaasti vieläpä... :D Ja listeria ja salmonella ollu itellä listalla.. mutta siis ilmeisen normaalia tämäkin.. neuvola lääkäri ei ainakaan kiinnostunut aiheesta liiemmin... :)Jjahas, tänään onkin ollut sitten hieman "vetisempi päivä". Näin niiku kauniisti ilmaistuna. Varmaan viidesti/kuudesti oon käynyt iltapäivän ja illan mittaan vessassa ja ihan vetistä ripulia vain tulee.. :| Ja tietty Googlella diagnosoin itselleni jo vähintään listerian. Onko kellään muulla ollut tämän tyyppisiä, äkillisiä vatsaogelmia? Ongelmat tosiaan alkoivat tänä aamuna ihan yhtäkkiä, eikä aikaisemmin oo mitään vastaavaa ollut :O