La Helmikuu 2016

Tunsin esikoisesta aikalailla samoilla viikoilla ku nyt. Yks kaveri sitte vaan tuumas että " no etkai nyt vielä voi kumminkaan tuntea ku oothan ensisynnyttäjäki ja noin alussa.." Tai jotenki vastaavasti sano. Olin kyllä vähä äimänkäkenä että kai sitä nyt ite tietää mitä tuntee. :confused: vaikka kyllä sitä sillon mietti niin ku nytki että olikohan tuo liike, mutta ku liikkeet ajan mittaan vahvistuu ja jatkuu aikalailla samanlaisina niin kyllä sen tietää. <3 :)
 
Kyllä sitä jo kans odottaa liikkeiden tuntemista. Oireet on aikalailla helpottanut, enää on pientä rintojen aristamista ja vessassa ravaamista niin haluais jotain varmoja merkkejä kaverin olemassa olosta. :D
 
Muokattu viimeksi:
Mä voisin vannoa, että tunsin eilen eka kertaa liikkeet, viikkoja 13+6. Esikoisesta tunsin tosi myöhään, varmaan jotain 20+ viikoilla vasta... En huomannut ultrassa kysyä, missä istukka on. Esikoisesta se oli edessä, mikä varmaan vaikutti liikkeiden tuntemiseen, mutta vaikee silti uskoa, että ne nyt jo tuntus :)
 
Soitin neuvolaan ja vaadin,että stressin livitykseksi yritetään kuunnella sydänäänet. Ensin terkkari sanoi ei käy yksityisellä, mut soitin esimiehelle ja kysyin, että näinkö teillä tuetaan odottavia äitejä huolettomaan ja stressittömään odotukseen ja rakennetaan luottamuksellista suhdetta? No, meni n. 10 min ja sama terkka soitti takaisin ja sain ajan 30 mun päähän.
Onneksi tällä kertaa mun huoleni oli turha,koska sydänäänet löydettiin sit lopulta ja kuullosti ihan ok.
Mut oon huomannut kyllä, että tämä raskaus on muuttanut mua aika "aggressiviseksi". En ihan helpolla anna asioissa periksi ja "ei" ei oikein ole vaihtoehto. Yleensä olen kuitenkin suht rauhallinen otus ollut...
 
Hyvä että toimit noin siltikin.onnellinen. Neuvolan tehtävä on nimenomaan lievittää huolta, antaa tukea ja etsiä vastauksia kaikissa tilanteissa. Ja erityisen hienoa että syke sieltä löytyi. <3
 
Mua raskaus on muuttanut paljon rauhallisemmaks, oon onnellisempi ja rennompi. Paitsi ehkä nyt kun ultra maanantaina ja tuntuu et vkl kestää monta päivää ku en malta oottaa et nään kaiken olevan kunnossa! Pahaa oloa ei oikeestaan enää oo ollu, tämän viikon ollu flunssassa niin ruoka ei kyllä oo maistunu, hädintuskin 1000kaloria saanu päivässä syötyä :/
 
Hyvin ne ultrat menee. :) tsemppiä! Ja viikonloppukin menee JettaMarissa kyllä nopsaan... :)
Minä oon tämän raskauden aikana ollu väsynyt tuittupää, vähän vainoharhainen (raskauteen liittyen) ja hieman mieli matalalla... :/ nyt vasta oon alkanu nauttimaan tästä odotuksesta ja ekoja kertoja pystynyt ajattelemaan tulokasta ihan oikeana vauvana. Aiemmin on pelottanut että sen menettää.. oon joka raskaudessa vähän pelännyt että jokin menee vikaan, mutta nyt se on ollu konkreettisempaa ku tammikuussa sain sen keskenmenon... vaan kyllä tämä tästä. <3
 
Mulla ihan tavallinen neuvola mutta ne kurkistaa kans :-) ei oo enää pahoinvointia toki heti ku täällä nyt sanon niin se tule heti takaisin :-D närästys tietää vauvalle paljon tukkaa te ketkä närästää :-) tänään 12+1 ♥
 
Ultrassa kaikki paremmin kuin hyvin! ❤❤ Uskomaton fiilis.

Aluksi jännitti ihan kauheasti kun tyyppi ilmestyi ruutuun ja en nähnyt omin silmin sykettä ja sitten tyyppi hyppäsikin sellasen kengurupotkun ettei jäänyt epäselväksi että hyvinhän siellä asiat on ❤ Pyöri ja hyöri menemään niin että kätilöä nauratti kun ei meinannut saada turvotusta mitattua :') Turvotusta 1mm verran, eli kaikki ok. Ja pituutta 55,6mm ja huomasi selvästi että on perinyt äitinsä pitkät jalat ja pottuvarpaat :D

Nyt on niin hyvä olla, pelotti hirveästi kun oli sitä vuotoa jne. Mutta hyvin tyypillä meni ❤❤
 
Onnea ultriin! :) Itsekkn tunnen olevani kovin hankala nykyään, ja vähän turhankin helppo on vedota joka asiassa raskauteen. :D
 
Ihana kuulla että hyvin kaikki ♡ mä jännitä täällä ens keskiviikkoon asti vielä :)
 
Mulla ei oo vielä minkään laisia liikkeitä tuntunut, veikkaan että muutaman viikon päästä ehkä täälläkin alkaa tuntua.. 15+4
 
Täällä edelleen pahoinvointi jatkuu vahvana, pitää syödä usein ja vähän kerralla muuten alkaa ällöttää, mulla oli tos yks viikko ja yks päivä viikon 6+ jälkeen (jolloin pahoinvoinnit alko) että oli aika hyvä olo, mutta sit nyt on pari viikkoa ollu taas ihan hirveetä. Pieniki kaasuttelu autossa tuo oksun kurkkuun, odotan niin että olot jo helpottais kunnolla...

Rv 13+0
 
Takaisin
Top