La Helmikuu 2016

Mulla on edelleen huonoa oloa... äklötystä... uupumusta ja ei vain jaksa tehdä oikein mitää.. Virta piikkejä välillä tulee muttei nekään kauaa kestä...
 
11+6 ja eilen ja tänään ihan järkyttävä päänsärky. sellainen vihlova pieni jomotus koko ajan. ja tänään jaksoin olla hereillä pari tuntia ja sit oli pakko nukkua pari :D ja ihmeellinen jumitus- ja öklöolo ollut koko päivän. yrh.
 
Okei Foxwoods.
Mulla ei ole ollut pahoinvointia tai jos välillä vähän on niin se liittyy närästykseen, tulee sellaisena sivuoireena. Jännä tuo hampaiden pesu viimeisen reilu viikon aikana.. Hammastahnan jälkimaku alkanut olee niin järkyttävä et silloin meinaa oksu tulla. Kauheeta kakomista joka ilta.
 
Mullakin pahaolo helpottanut (nyt 13+6) mut välillä sulti tulee öklö olo ja kiire vessaan. Pääkipu vaivaa täälläkin. Kävin esikkoa odottaessa fysioterapeutilla ja nytkin olen kovasti sitä jo miettinyt. Koin siitä olevan todella hyötyä, joten suosittelen. Minulla on myös mikreenilääkkeet, mutta ihme kyllä parasetamol on auttanut tähän asti, vaikkei yleensä auta.
 
Ja silloin hierottiin ihan mahallaan, kun vielä pystyi olemaan ja alaselkääkin varovasti hieroi. Raskaudesta tosiaan kannattaa mainita. Tsemppiä oireiden kanssa taisteleville, jospa me kohta vietettäs energistä toista kolmannesta :)
 
Täällä 12+5, ja oireista jäljellä oikeastaan väsymys (päikkärit tarvii joka päivä) ja närästys. Helposti tulee myös huono olo, jos syö liikaa. Päänsäryltä ja oksentelulta olen välttynyt kokonaan!

Mietin kans tuota hierojaa, kun ajattelin ensi viikolle varata käynnin. Varmaan ammattilaiset tietävät miten toimia, kun raskaudesta mainitsee. :)
 
voihan närästys sentään!!! ARGH! Enää ei oo pahoinvointia, niin sit saa närästyksen (tai refluksin) takia oksennella... :(

Tosi kiva oksentaa noita mahahappoja... Hyh
 
Mulla ei oo ollu pahoinvointia aikoihin :) nyt rv14+3.. olo on aika lailla ihan kun ei olisikaaan raskaana. Toki tissit on isot ja arat ja maha alkaa näkyä ja musta tuntuu että oon tuntenu jtn epämääräistä hipsuttelua ja kutinaa tuolla masussa :o

Noilla viikoilla kyllä ihan mahdollista että tuntuu hipasut ja pientä kupplittelua :) ;)
 
Täällä tuntunut kans liikettä. Rv 14 :) tänään tuli aika sokerirasitukseen 17.8 ja lääkärille 18.8. Hirveä himo ollu nuudelikanavihannes vuokaan ja sitä on tullu syötyä useasti nyt raskauden aikana. :D tuliset ruuat maistuu kans vaikka yleensä en tykkää yhtään :rolleyes:
 
voihan närästys sentään!!! ARGH! Enää ei oo pahoinvointia, niin sit saa närästyksen (tai refluksin) takia oksennella... :(

Tosi kiva oksentaa noita mahahappoja... Hyh


Mulla on ollu kans tosi pahaa närästystä niin ku viimeksikki ja ainut mikä auttaa on reduflux.
 
Tää on kyllä mystistä miten tällä viikolla on pahoinvointi on ilmestynyt kuvioihin :O tähän saakka on saanut olla suhteellisen rauhassa, mutta esimerkiksi tänään illalla on ollut niin järkyttävä olo että en oo saanut syötyä mitään. Näköjään riemuitsin liian aikaisin että pääsen helpolla.. :D Toisaalta tämä otan positiivisena merkkinä kun oireet vaan voimistuu, on nimittäin hermostuttanut toi huominen ultra ihan vietävästi. Onneksi ei kauaa enää tarvitse olla epätietoisuudessa :)
 
Voi ku itekin tuntisi jotain... Mut ei ainakaan vielä oo tuntunut, ja kestää varmaan vielä tovin ennen kuin tunnen... Useimmat ekaa odottavat kuitenkin tuntee liikkeet myöhemmin...
 
Ja mulla on kans pahoinvointi aikalailla helpottanu, mutta närästys pahentunu ihan kunnolla.. :/
 
Voi ku itekin tuntisi jotain... Mut ei ainakaan vielä oo tuntunut, ja kestää varmaan vielä tovin ennen kuin tunnen... Useimmat ekaa odottavat kuitenkin tuntee liikkeet myöhemmin...
Kyllä ne sieltä alkaa tuntumaan. :) niinhän se monesti on, et esikoisesta saa vähän kauemmin ootella..
 
Takaisin
Top