La Helmikuu 2016

Onnea Tunturikettu! :)
 
Moi kaikille, mä liityn seuraan vähän tällee mattimyöhäsenä :) esikoista ollaan toivottu ja nyt kolmen keskenmenon jälkeen oon raskaana ja viikkoja on tänään 12+0. Ultrassa käyty eilen ja terve pikkukaveri siellä heilutti. Jos nyt uskaltaisi vähän nauttia. :)
Oon seurannut täällä keskustelua ja onnea kaikille hyvistä ultrauutisista!
 
Voi onnea sanna305! Voin vaan kuvitella miltä tuntuu kaiken surun jälkeen <3
Ja tervetuloa mukaan!
 
Onnea Sanna ja Ilon! Hienoja uutisia!

Samoin Tunturiketulle paljon onnea! Mukava kun nyt on tullut paljon hyviä uutisia ultrissakin :-)

Onks teillä muilla mielialat heitelleet? Mä oon ollut paitsi hirveen itkuherkkä, myös tosi äreä . Kilahdan alta aikayksikön ja tunteet tulee hirveen voimallisina. En kestä itseäni :-( Haikein mielin muistelen viime raskautta, joka meni aivan ihme seesteisyydessä. No jospa tää muuttuisi kun pahoinvoinnit ym.ohittuu...
 
Onnea Sanna ja Ilon! Hienoja uutisia!

Samoin Tunturiketulle paljon onnea! Mukava kun nyt on tullut paljon hyviä uutisia ultrissakin :)

Onks teillä muilla mielialat heitelleet? Mä oon ollut paitsi hirveen itkuherkkä, myös tosi äreä . Kilahdan alta aikayksikön ja tunteet tulee hirveen voimallisina. En kestä itseäni :-( Haikein mielin muistelen viime raskautta, joka meni aivan ihme seesteisyydessä. No jospa tää muuttuisi kun pahoinvoinnit ym.ohittuu...

mää ainakin itken lähes kaikesta! ja suutun helpommin kun ennen! tyylii sanoo mies mitä vaan vähänkään negatiiviselta kuulostavaa ni kilahdan. eilen illalla porasin varmaan tunnin, samalla nauroin itelleni ku itkin ihan tyhmistä syistä... :D
kerran aiemmin rupesin itkeen kun radiossa soi arttu wiskarin sirpa. ja vihaan arttu wiskaria! :DD
 
Täälä kans yks herkkis. Pistän äreyden väsymyksen piikkiin. :D Telkusta ei voi kyllä katsoa satuhäitä ku aina pitää pillittää :D
 
Onnea Sanna305!

Täälläkin hermot menee hetkessä ja sitten taas hetkessä rauhotun. Hormoonit, Hormoonit, on tässä miehellä kestämistä :/
 
Mäkin sain eilen illalla pitkän etsimisen jälkeen aina vaan pariksi sekunniksi äänet kuuluviin kun tyyppi jo vipelsi karkuun. Pari edellistä kertaa löytyi paljon helpommin ja sai rauhassa kuunnella :D
 
Lohdullista kuulla, herkkikset :-) Mulla on normaalisti korkea itkukynnys joten tää kaikesta itkeminen tuntuu oudolta... Oon melkein helpottunut kun mies lähtee pian matkatöihin, että ei voi riidellä ihan kaikesta. Tosin lapsiparka joutuu elämään mun kanssa...
 
Onpa jännä että sun sokerit on periaatteessa laskenu glukoosilitkun jälkeen :o whaat. :D mulla oli paasto, 4,8 sit 1h jtn 8 ja sit 2h oli laskenu johonki 6
 
Mä oon kyllä herkkis ja jokaisen lapsen jälkeen vaan enemmän :-D ja tervetuloa uusille :-)
 
Terveellä ihmisellä haima erittää insuliinia heti kun on syönyt, siksi nuo arvot voivat ruoan jälkeen laskeakin. Sairailla insuliinia ei erity riittävästi, tai kudokset eivät reagoi insuliiniin kunnolla, ja siksi verensokeri lähtee nousemaan.
Jos verensokeri laskee liikaa, maksa alkaa erittämään varastoistaan vereen lisää sokeria, joten terveellä ihmisellä verensokeri pysyy tasapainossa, vaikka söisikin harvoin, tai epäsäännöllisesti.
 
Ihania uutisia teillä ♡ Juu foxwoods juttelen pomon kaa asiasta :) Mulla on ihan kauhee flunssa, nenä tukossa ja kurkki sattuu pirusti. Ainoo mitä saa ottaa on bafusin ja suolavettä nokkaan
 
Taidetaan tämäKIN raskaus viettää sokereita mitaten. Paasto-arvo ylittyi. Raja on 5.3 ja mulla oli 5.4. Kilinkellit.

Soitin tänään neuvolaan ja mulla oli paastoarvo kans 5,4. Joten mittailemaan joudun. Eniten mua ketuttaa tässä se ettei radin kanssa saa polikliinistä synnytystä. Mun pää ei kestä kahta vuorokautta sairaalassa kun kotona on kaksi lasta, joilla ei ole sitten helmikuussa päivähoitoa eikä mies saa isyyslomaa heti aloittaa.
 
LaSanna83, meillä ei täällä ees poliklinisia synnytyksiä tunneta. Ka raja sairaalassa oloon on täällä 2vrk. Joka ärsyttää kyllä, mutta mies varmaan jää heti ainakin viikoksi isyyslomalle siinä
 
Takaisin
Top