La Helmikuu 2016

Ei mennh ku hetki löytää paikka, mistä muokata nimimerkkiä :D josko nyt ois kivempaa kirjoitella
 
Eiku jooo.. mobiili sovellus ei automaattisesti vissiin päivitä nimimerkkiä... :happy: ainakin kyfi näkyy edelleen itselle :wacky:
 
Tässä on mun rv 5 oikealla ja rv 12 vasemmalla. Masu on selkeästi ylempää asti pyöreämpi, mutta jäi vatsalihasten treenaus heti plussan jälkeen, että pullamössöä tullu varmaan tilalle.
Muutenkin koko kroppa tuntuu jotenkin löysistyneen, varsinkin käsivarret ja reidet. Painoa tullu lisää noin 4kg ja ihan älytön määrä tulee syötyä hiilareita entiseen nähden. Valitettavasti.
 
Muokattu viimeksi:
Haluan jo sellaisen vauvamahan, enkä vain näyttä siltä, että ois lihonnu. :( jospa muutaman viikon päästä.
 
Mulla ei ainakaan näy muuta kun läskit, en oo ottanut kuvia alussa, mutta tässä parin päivän takainen otos...
 

Liitteet

  • sketch-1438355025774.jpg
    sketch-1438355025774.jpg
    108.4 KB · Katsottu: 80
Näistä makkaroista on kans turha kuvia ottaa. Ihan selkeesti erottuu vielä noi kaks uimarengasta. Kai se väli siitä pullistuu sit aikanaan ja tulee yhdeks rantapalloks. :D
 
Sen puoleen siis Balacenia sanosin, että kyllä sulla tossa semmosta vauvamahaa on. Toki ny tietämättä sit minkä muotonen masu oli ennen.
 
Loputki arvot oli tullu rasituksesta. Suluissa raja-arvot.
Paasto sen 5.4 (5.3)
1h arvo 6.9 (10.0)
2h arvo 6.0 (8.6)
 
Sen puoleen siis Balacenia sanosin, että kyllä sulla tossa semmosta vauvamahaa on. Toki ny tietämättä sit minkä muotonen masu oli ennen.

Sanoisin ite, et ei oo kauheesti viel vauvamahaa, ehkä vähän "siirtynyt" läskit ylöspäin (tullu pyöreemmäks maha, oon kyl aika omena ollu ennenkin) ja sit lisänä toki turvotus... :D
 
Huomenta! 12sta viikko lähestyy Kysyn nyt kun täällä muitakin hoitajia on, että pitäisköhän mun pyytää pomolta ettei laittais mua osastolle jossa on asukkaita jotka saattaa löydä?pelkään toki vatsan alueelle kohdistuvia lyöntejä ja esim istuvalla asukkaalla se on aika todennäköinen paikka johon osuu. Meillä siis 4 osastoa niin on mahollista laittaa töihin mihin vaan niistä. Väkivallan uhka vain yhessä. Luin kyllä et pienet iskut ei oo vaarallisia et on kyl hyvin suojattu, mut silti?
 
Mä olen itse töissä sellaisella osastolla ja yllättävän hyvin olen itse oppinut ennakoimaan tilanteita ja ihmisiä. Joka päivä tulee silti yllätyksiä, mutta olen itse sitä mieltä että pärjäilen tossa osastolla loppuun asti. Mutta jos sulla on tommonen tilanne että olis mahdollista päästä toiselle, niin kannattaahan se kysyä! :)
 
Nyt itse sokerirasituksessa.. Ekasta tunnista kulunut puolet... Eli n 1.5 h jäljellä. Täällä terkkariasemalla on tälläinen aika kiva lepohuone nojatuoleineen et kyl tää odottelu tästä. :) Litku ei ollu edes niin pahaa kuin mitä olin mielessäni ajatellut, kyllä se uppos muutamalla pitkällä huikalla kun ei turhia maistellut.

Tänään itsellä 13+2 ja muutoksia jonkun verran mahan alueella.. Paino noussut 300g..ImageUploadedByVau Foorumi1438667348.214591.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Jos itseä huolestuttaa niin kyllähän siitä kannattaa puhua. Mutta oikeastaan ainoa isompi riski mitä lyönnistä/kaatumisesta tms. voi seurata olisi istukan irtoaminen/vahingoittuminen. Ja se on varsinkin alkuraskaudessa käsittääkseni erittäin epätodennäköistä, lähinnä liikenneonnettomuudessa voi olla niin isot voimat että jotain käy.
 
sepäs siinä juuri onkin kun näiden asukkauden kohalla ei aina ennakointi auta.. aamuvuorossa voi toki vähän valita ketä hoitaa mut iltavuorossa ei.Voisin jutella pomon kanssa kyllä.
 
Enää reilu 2 h niin oon ultrassa. Jännittää niin että pahaa tekee. Etenkin kun katson teidän mahakuvia, tuntuu ettei omassa mahassa oo muuta muutosta kuin pari läskimakkaraa tullut. :'(
 
Siis kaikki muut arvot on, mut tosta paastosta tulee RaDi diagnoosi... Taas. Samoin ku viimeksi. Tai pitää soittaa neuvolaan 12 aikaan ja kysyä, mutta luultavasti näin on.
 
Takaisin
Top