La Helmikuu 2016

En ole hoitaja mutta musta JettaMarissa kannattaa pyytää vaihtoa niin ei ainakaan stressaa asiaa?
 
Ihan hyvin voit JettaMarisaa jutella asiasta pomon kanssa ja pyytää eri hommia jos mahdollisuus on :)

Mä soittelin neuvolaan. Huomiselle pika-aika, että saadaan äitipolille lähetteet lähtemään RaDin takia ja pissatulehus ollu minnekkää lähteny. Joten uusi kuuri vaan hakea.
 
Miten hirvi1 meni ultrassa? :Heartpink

Täällä alkaa jännäämään itsensä lisäks myös muiden puolesta ja toivoo kaikille parasta :dummy1::dummy:
Sain tietää et yksi ystäväkin odottaa, laskettu aika hieman itseä myöhemmin. Jee!

Torstaina olisi verikokeita ja melkein 2 viikkoa viel NP ultraan.. Odottavan (ja erittäin malttamattoman) aika on pitkä..
 
niin ja pakko vähän ihkuilla tännekin, kun oon niin onneni kukkuloilla (siksi ultra kai pelottaakin kun pelkään että tää onni loppuu siihen..) : reissussa ollessamme avomies otti ja kosaisi tätä tyttöä ihanan sormuksen kanssa <3 vauvahumun keskellä ja jälkeen on ihanaa alkaa suunnitella häitä parin vuoden päähän. iih! :p
 
iiik tääällä nt ultra huomenna 8:00 aamulla! pelottaa niin hirveesti et laitan silmät kii ja kädet korville..en vaan enää haluis kuulla et olis keskeytynyt.
 
Tunturikettu, paljon onnea! ♡ Ultrassa oli kaikki hyvin! Kovasti hyppeli pikkuinen siellä, syke 147, pituus 65 mm ja nt 1 mm. Saan lopulliset riskiluvut vasta n. 1,5 vkon päästä, kun kävin verikokeissa vasta eilen. Mutta hyvältä näyttää ainakin tuon turvotuksen osalta. :)
 
Onnea tunturikettu ♥ mulla on perjantaina neuvola ja rakenneultra vasta 2.10 miten ihmeessä jaksa sinne asti :-)
 
Uusi odottaja esittäytyy, olen 27v. ja kyseessä on ensimmäinen raskaus. Kaikki niin uutta ja ihmeellistä :) kauan odotettu nt-ultra olisi perjantaina iltapäivällä, kyllä jännittää nähdä pikkuinen ensimmäistä kertaa ei voi muuta kuin toivoa, että kaikki olisi hyvin! LA on 28.2, joten nyt ollaan (vasta) 10+ viikolla :)
 
Takaisin
Top