La Helmikuu 2016

Kuvien perusteella mulla oli ero, vaikka taispa se olla suurimmaks osaks turvotusta :D ja samallaisena toi pötsi on pysyny siitä 10 viikosta. Tai itestä se tuntuu siltä
 
Juu ja se alku turvotus nyt ei johdu vauvan koosta eikö muusta vaan ihan nesteiden ym kertymisestä :) kyllä mullakin turvotti jo vk 7 reilusti mut en laske sitä mahan kasvuks :)
 
Niinhän se on. Se pikkunen ihmisen alku, ei paljoo vatsaa kasvata vielä siinä vaiheessa. :)
 
Aa joo. Luin huonosti teidän keskustelut :D joo, ei tuolta alta mitään vauvamahaa näe varmaan aikoihin :(
 
Mä olen ottanut joka viikko kuvan vko 4 tai 5 lähtien ja vko 8 oli turpeenpi maha kuin nyt 12+3.
Kaamee turvotus on edelleen, mutta on se vähän helpottanu niihin alkuaikoihin nähden.
 
Jessus kun tullu tekstiä :-) ollaa oltu Lapissa lomalla niin en oo kerenny lukee :-( täällä 11+4 olo on hyvä ja välillä tule huono olo ja sit se taas loppuu nopeasti :-)
 
Viikkoja täällä 13+5 ja turvottaa kyllä.. Töissä on vanhat mummukat kyselly ootanko, mutta ne kai on jotaki tietäjiä sitten.. :D
 
Tuosta mun gluteenittomuudesta vielä... Kävin ostamassa supermarketista omat leivät aamiaiselle mukaan :) Ravintolassa isoin ongelma on kastikkeet. Muutenhan tuollaiset liha/kasvis, liha/riisi/potturuoat olisi aika varmoja, mutta kun tulevat pyynnöistä huolimatta vehnäjauholla suurustetussa soosissa uiden :(
Viime yönä oli kyllä sellaset kouristelut, että elän vaikka salaatilla loppureissun jos en muuta keksi...
Mulla kans jännää ultra! Tuun kotiin to-pe yönä ja ultra on heti pe-iltapäivällä :)
Tuntuu lähes oireettomalta kun tuo pahoinvointi on väistynyt, mutta tissit pitää huolen siitä ettei ihan unohda olevansa raskaana...
 
Taidetaan tämäKIN raskaus viettää sokereita mitaten. Paasto-arvo ylittyi. Raja on 5.3 ja mulla oli 5.4. Kilinkellit.
 
Jee tänään tasan 12 viikkoa! :) Ja torstaina on ensimmäinen ultra, tuo vähän iloa tähän muuten pahoinvoinnin ja yökkäilyn täyteiseen arkeen. :) On tää kyllä raskasta kun jo ennen juhannusta alkanut olot ja loppua ei näy. Eikä missään vaiheessa ole tullut erityisiä mielitekoja, kaikki ruoat vaan oksettaa. Mullakin alavatsa pullottaa ja dopplerilla kuuluu sydänäänet hienosti :)
 
minullahan masu näyttää tällä hetkellä tältä, viikkoja 11 + 3 :D :O painoa tullut pari kg lisää.
 

Liitteet

  • 1438602477307.jpg
    1438602477307.jpg
    48.5 KB · Katsottu: 64
Mulla painoa on oman puntarin mukaan tullut n.200g, kiitos rajun pahoinvoinnin :D
 
mullakin epäilen noiden kilojen olevan lähinnä nestettä, mutta kieltämättä jännittävää olla isompi kuin koskaan ennen :D
 
Täällä ainakin se glukoosilitku ei ollu minkään makusta ja kaikenlisäks kaappilämmintä.. hyi hitto ei kyllä hyvälle maistunu. Mut onnekseni arvot ei ylittyneet :) joten seuraavaa rasitusta sit odotellessa.
 
Takaisin
Top