La Helmikuu 2016

Niptiin voi päästä myös jos aiemmissa raskauksissa on ollut joitain ongelmia.
 
T3p4 laittoikin jo tismalleen saman linkin edellisellä sivulla.
Sinänsähän tuo linkki ei vastaa siihen kysymykseen, että miten Lotta pääsi NIPT-tutkimukseen ennen kuin yhdistelmäseulasta on edes tuloksia, kun tuo linkki sanoo, että NIPT-tutkimukseen pääsisi vasta sitten kun yhdistelmäseulan tuloksissa on todettu korkeampi riski.
Susannen ehdotus aiemman raskauden ongelmista voisi olla yksi syy tälle, mutta mielelläni odotan Lotalta kommenttia, hän varmasti tietää enemmän omasta tilanteestaan.
 
Muokattu viimeksi:
huh, vähän jänskättää kun pitäisi lähteä tuossa parin tunnin päästä tallinnaan miehen ja kaveripariskunnan kanssa ja esimerkiksi eilen oli aivan järkyttävän paha olo ja samaa rataa näyttäisi jatkuvan myös nyt :D muutenkin kun kärsin matkapahoinvoinnista niin hurraa, hyvää matkaa meitsille..
 
Niinpä näköjään olikin laittanut. Enpä kyllä ymmärrä miksi tuollaisiin tutkimuksiin laitettaisiin ilman epäilyjä jostain. Onkohan ollut virhetietoa? Vai onko tässäkin tämä neuvoloiden epäreiluus nähtävissä taas..
Itselläni oli ne labratulokset kunnossa ja mikään ei hälyttänyt ja nt-ultrassa kaikki hyvin mallillaan. Eipä oo tommosista nipteistä edes puhuttu täällä savossa.
 
No meillähän ei oo ees mahdollisuutta NIPT-testiin vaikka olisikin poikkeavuutta seuloissa. Täällä tehdään lapsivesipuktio.

Mua ahistaa huominen sokerirasitus. ajatus siitä, ettei klo. 20 jälkeen saa syödä mitään...
 
Masukk1 mä vedin eilen illalla puolikkaan kaatissäkkipussin ja aamulla tässä on menny loput ja nyt on taas huono omatunto kun ne verenpaineetkin temppuaa.. plaah varmaan pitää soitella neuvolaan että saisko sen lisäkäynnin sinne ni voisivat taas mitata ja kattoo että pitääkö unohtaa salmiakit :'( nyyh.. ja nuo suolakurkut tuoksuu niin taivaallisen hyvältä mut ei nekään varmaan parasta oo sen suolan takia.
 
Mulla on kotona verenpainemittari jolla seurailen paineita.

Ja hei, mä vetelin melkein pussillisen tota Fazerin salmiakku sekotuspussia. Merkkarit enää vaan jälellä, ku en jaksa lussuttaa niitä :D
 
Oon tässä ottanu pari supersalmiakkia päivässä pahimpaan himoon, mutta paineiden kanssa ei ongelmia, enemmänkin ehkä ollu alhaalla :)
 
Mulla on ihan normi paineet ollu ja himotti niin pakko oli saada salmiakki. Yleensä en ees syö salmiakkia, ikinä,koskaan. Mieski kysy, et oonkoihan sekasi :D en... Raskaana :)

Tuosta viinistä, itelle on ihan selvä nolla toleranssi päihteistä raskausaikana. Mut mun kaveri kerran kuussa juo lasin viiniä tai lonkeroa. Mulla kasvaa aina kukkia hattuun sillo.
 
nollatoleranssi myös täällä. on ollut hetkiä kun on tehnyt mieli lasillista valkkaria, mutta luonnollisesti lapsen etu ajaa tässä edelle :) en kyllä muutenkaan käytä alkoholia juuri lainkaan, eli ei oikeastaan eroa normiarjesta mitenkään.
 
Mun mielestä olut tuoksu hyvälle ku mies yks ilta yhden joi. XD en voi käsittää miten muka tuoksui niin.
 
Joo en mäkään aio kyllä yhtäkää lasia ottaa, on ihan ehdoton nounou! Oon nähny painajaisiakin missä oon vahingosssa ottanu huikan jotain ja menny sit ihan paniikkiin :D ajattelin kokeilla jotain alholitonta viiniä ku niitäkin on alkoon tullu aika valikoima :D
 
Niin ja nollatoleranssi täälläkin. Normaalisti kyllä maistuu lonkerot ja viinit ja joskus harvoin olut. :) ei oo tehny vielä oikeestaan edes mieli. Edellisessä odotuksessaki onnistu ihan hyvin olla ilman. :)
 
Mä join viime raskkudessa hämäykseski alkoholitonta siideriä. :D
 
Joo oon kans nähny unta että oon juonu ja polttanu ja ollu vieläpä aivan kännissä ja alkanu itkeen että mitä oikeen teen. XD mies muistutti että tommosia unia näit viimeksikki. Onneksi vain unta! :D
 
Takaisin
Top