La Helmikuu 2016

Paljon hoitsuja. :joyful: Itse oon lähihoitaja. Tässä listassa tulossa peräkkäin 4 yötä. odotan kauhulla kuinka pysyn koko yön hereillä, kun vaikeuksia pysyä päivälläkään hereillä tai valvoa yli 23.. Pikkasen tuota väsymystä pukkaa.. Ens viikolla olis verikokeet ja plv-n vienti.
 
Täällä kans yks lähihoitaja. Nyt vaan oon ollu kotona jo marraskuusta 2013
 
Hoitsuja riittää tosiaan. Itsekin lähihoitajana työskentelen. Luojan kiitos meillä ei öitä oo.. Vielä. En varmaan selviytys niistä nyt... :D
 
Täällä kans yks hoitsu. Meillä ei öitä oo mut nää illatkin on ihan tarpeeks... Normisti 3 aamua 3 iltaa 3 vp, tällä viikkoo kumminki neljäs ilta jo menossa ja KUOLEN. Onneks alkaa vapaat :D
 
Joo mä en oo hoitsu vaan teen LaSu-puolen hommia :) ja toistaseks ainoo yövuoro on ens kuun vika päivä :D mut mä teen vaa pelkkää iltaa hyvin pitkälti ku en tykkää aamuvuoroista :D
 
Mä tekisin mieluiten aamua vaikka illat onki ihan rentoja... Ei vaan huvita iltoja viettää töissä... Etenkään nyt.. Haluisin olla kotona poikien kans.. ei niitä iltavuoropäivinä paljoo ehi näkemään... :/
 
No aika kaukana susta :) Teen suunnitteluhommia digipuolella. Ei uskalla liikaa paljastaa, ettei tunnisteta vielä tässä vaiheessa :)
 
Hei onks tääl muita valkotakkijännittäjiä?? :D siis verenpaineenmittaustilanteessa.?? Mä sain taas aivan jäätävät lukemat neuvolassa.. ja kotona ku mittasin samana iltana niin oli täysin normaalit lukemat ellei jopa aavistuksen alhaiset.. mua pelottaa että ne laittaa mut verenpainelääkitykselle kohta ja sit ei oikeesti ees oo mtn korkeita paineita.. :o
 
Mulla ei oo mitään kammoja. Masokisti luonne vissiin. Mut ootan aina innolla verikokeita :D Ihan kyllä toisaalta silläkin, kun veret on todella hyvät ja päätä särkee monesti ku hemoglobiini on paljon. Verenluovutuksessakin ihan sen takia kulin, että oma olo helpottaa.
Myös tatuoinnit <3 Niihin ei vaan oo niin vara, että usein kehtais käydä neulan alla :D
 
Siis muakaan ei neulat pelota :) verikin menee yms. Ja eihän siinö verenpaineessakaan mitään mut se tulee jostain luista ja ytimistä se jännitys aina siinä tilanteessa enkä voi mitenkään vaikuttaa siihen :D ärsyttää ihan suunnattomasti..
 
Mullaki on kolme tatskaa vaikka oon aivan neulakammonen. Opiskelin lähihoitajaa vuoden ja hyi ku piti pistää toisia ja ku mua pistettiin. :D Viimeksi tänään totesin miehelle että menee järki jo noiden verensokerin mittausten kans ku mun pitää niitä vähä seurata ja seki muka käy kipiää. :D
 
Takaisin
Top