La Helmikuu 2016

Onko muilla vaikeuksia motivoitua töihin. Mulla meinaa olla tosi vaikeeta kyllä. Sain toukokuussa uuden ja vakituisen työpaikan ja olin ihan innoissani. Yleisesti ottaen oon aina tykänny työstäni. Nyt tuntuu ihan pakkopullalta koko touhu. Asiakkaat jotenki jurppii ja iltavuorot ärsyttää.. Monta kuukautta pitäs vielä jaksaa.. Huoh! :D
 
no on! :D ihan ahdistaa ajatus että 10.8 pitäisi mennä töihin.. vaikka pitäisi olla onnellinen siitä että vastavalmistuneena on saanut vakiduunin ja muutenkin oman alan freelance-hommia enemmän kuin ehtisi tehdä :D
 
Huomasin että täällä on aika paljon Pk-seudun odottajia. Laittaisimmeko pystyyn myös Oman Pk-seudun Helmikuuvauvat 2016 (vastaava kuin pirkanmaalaisilla)? Voisimme vaihtaa kuulumisia myös oman alueemme esim. Palveluista, vauvatavarahankinta paikoista yms? Olisiko muita halukkaita ?
Täältä löytyy jo yksi sellainen ryhmä kaikille, joilla laskettu aika 2016. Helmikuisilla ei taida olla omaa, mut ainakin tollainen on jo. :)
 
Mä en valitettavasti enää voi sinne tulla, mut toivottavasti kuulun vielä myöhemmin tohon toiseen ryhmään! :) Ja muistaakseni tuolla toisessa ryhmässä on myös helmikuisia. :)
 
Työnteosta on kyl tullu ihan tuskaa, hyvä et saa mitää aikaseks :D tosin tää kesäki ehkä vaikuttaa ku eri meiningit kunnes arki iskee tossa parin viikon päästä ja sit onki viel rankempaa kunnes taas tottuu siihen normimeininkiin :D
 
Joo, työt ei nappaa ollenkaan.
Osa syy varmasti se, että nyt jää lomalle niin nää vikat päivät on aina ihan pakkopullaa. Mut varmasti sekin vaikuttaa, kun mietin koko ajan että vuoden loppuun enää tätä ja sitten uudet haasteet. Miten ihana ajatus se onkaan ❤️
 
Joo ei jaksa kyllä yhtään olla töissä, onneks pääsen nyt hetkeks lomalle jos sais vähän motivaatioo takas, hieman kyllä epäilen. On kyllä ihan muut asiat mielessä ;)
 
Mullakin paluu töihin 10.8. Ei hirveesti ahdista, kun tietää ettei kauaa tarvi siellä nyt olla, vaikka mukava duuni onkin. Jännään vähän, että miten käy mun työsuhteelle, joka on määräaikainen 31.10. asti. Toivon niin vakipaikkaa, siihen nähden vähän huonoon aikaan pitää (viimeistään) ilmoittaa raskaudesta työnantajalle.. :P
 
Raskaus ei ole este vakituiseen paikkaan. Vaikka moni työantaja keplottelee monesti muun syyn siihen.
Mä en oo töissä ja ei kyllä suoraan sanottuna kiinnostaisikaan :D
 
joo, ei yhtään nappais mennä 3.8. töihin... -.-'
Vaikka ei siinä mitään, mulla on kiva työ ja mukavat työkaverit. mut silti aina lomalta paluu on yhtä tuskaa...
 
Mua kans jännittää kertoa raskaudesta esimiehelle kun tosiaan aloitan nyt ihan uudessa paikassa ja heti pitäisi kertoa että joo, teidän täytyy etsiä sijainen.. :D
 
Itekki yritän sinnitellä kertomisen kans lokakuun alkuun ku koeaika päättyy sillon.. saapa nähä onnistuuko...
 
Mä kerron elokuun lopussa, kun tuun lomalta.
Jotenkin musta tuntuu että maha näkyy jo sillon, että voi olla vaikea olla kertomattakaan :D

Kätilö veikkas, että istukka on edessä, kun nyt jo pullottaa näin.
Ens viikolla se sitten ultrassa selviää.
Oispa ihana nähdä pikkunen taas.
 
Mulla alkaa kesäloma vasta 3.8 kyllä sitä on odotettukin! :D joskus loppukuusta sitten takasin töihin.
 
Toi on jännää kun neuvolan ohjeis kielletään kalanmaksaöljy, mutta Turun yliopisto tekee jotain tutkimusta ja hakee siihen raskaana olevia, aiheena probioottien ja kalanmaksaöljyjen vaikutus äitiin ja lapseen.

Se yliopiston tutkimus on kalaöljystä, ei kalanmaksaöljystä :)

Mä ajattelin ekassa raskaudessa ihan synnärille asti etten halua ketään ylimääräistä kätilöopiskelijaa tai muita ylimääräisiä alapäätä rönkkimään, mutta kummasti se mielipide muuttui synnytyksessä ja sit oli aivan sama onko siellä 5 ihmistä samaan aikaan tutkimassa kunhan lapsi vaan saataisiin pihalle :D tällä kertaa on paljon rennompi suhtautuminen jo valmiiksi
 
Oonko ainut odottava opiskelja? Mulla jatkuu koulu 10.8 ja motivaatio on -10 pitäis muutama kuukausi jaksaa ja sit marraskuussa valmistun. Sit saa jäädä taas kotiin esikoisen kanssa. Nyt kesällä ollu kyl tosi rankkaa taaperon kanssa kotona ku ei oo pahoinvointien ja väsymyksen takia jaksanu oikeen mitään tehdä.
 
Mulla oli tänään seulonnan verikoe, samalla vein pissanäytteen. Aika nopeasti oli tullut tulokset pissakokeesta omahoito-palveluun nettiin, mutta eihän niistä tajua hölkäsen pöläystä. Kai ne soittaa, jos on jotain huomioitavaa?

Onko täälä moni töissä vai kesälomailijoita? Itse oon ollut lomalla koko kesän, kun en kesätöitä saanut ja ehkä ihan hyvä niin, oon ollut tosi väsynyt, mutta toisaalta tuntuu että ois saattanut jaksaa paljon paremmin, jos olisi jotain tekemistä ja puuhaa. Paha olokin tuntuu vaivaavan vaan kotona, mutta ei ikinä reissussa. Oon jotenkin suhtautunut tähän alkuraskauteen niinkuin johonkin sairauteen, kun en oo oikein uskaltanut yksin lähteä minnekään, kun pelkään että jos tuleekin huono olo. Elokuun lopulla alkaa työharjottelu ja siellä ei kyllä ehdi lepöilemään, saa nähä miten sitten jaksaa...

Muoks: just tän viestin jälkeen huomasin että täälä keskustektiin jo tästä työ-aiheesta. Oonpa hidas :D
 
Hemuli2 tääl on toinen opiskelija! 11.8 alkaa koulu ja motivaatio kans miinuksen puolella. Siihen mennessä pitäis olla viel työssäoppimis paikka etsittynä. :shifty:
 
Takaisin
Top