Joku kyseli mieliteoista, mulla kinkuruuat esim. kinkkukiusaus ja kinkkupiirakka. Eilen tuli kummallinen sitrushedelmähimo, ostin kaupasta appelsiineja ja greippejä. Oon siis oikeesti allerginen sitruksille, mut yks appelsiini oli pakko syyä ja olihan se täydellinen! Yön vaan raavin kyynärtaipeita, mut oli sen arvoista Ällötyksistä pahin on Läkerolin xylitol-pastillit!! Ja niitä vedin ennen kuin karkkia... Jos mies semmosta mussutaa niin hyi että se löyhkä. Hah.
Herkkuja ei tee mieli niin paljoa kuin ennen, enemmän siis suolasta ja rasvasta. Mut jotain hyvää pitää joka päivä saada, muten tulee raivari
Ja yleensäkin on koko ajan älytön nälkä, vaikka syö älyisoja annoksia. Saapa nähä missä vaiheessa anoppi hoksaa tän raskauden, muuten oon ollut tosi huono syömään enkä koskaan nälkänen...
Tehdäänkö ekalla lääkärikäynnillä aina sisätutkimus? Mulla on joku mieslääkäri. Neuvolatädin mukaan "nuori, mutta erittäin pätevä". No, siitä huolimatta ei tee mieli esitellä paikkoja muille ku tuolle omalle miehelle