Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis ei elämä kävin tänään tuolla lääkärineuvolassa.. ja siis jäi kyllä niin huono maku suuhun että mä varmaan soitan huomenna päivystävään neuvolaan ja kysyn samat asiat puhelimessa ja jos siellä on täti enemmän tietoinen asioista niin terve.. siis lääkäri ei osannut vastata yhteenkään mun kysymykseen mitään järkevää. Kysyin mun navasta ja se totesi ettei ole koskaaan ennen nähnytkään moista ja että tuskin se mitään vaarallista on. TUSKIN.... ja siit siitä kun kysyin että nänneissää näkyisi välillä olevan jtn kuivunutta, maitoa? Siis ihan pelkkiä semmosia pisteitä niissä tiehyiden päissä.. niin "enpä kyllä tiedä mutta luultavasti on aivan normaalia hormoonien muutoksista johtuvaa.." niin ympäripyöreitä vastauksia että...ja sit ku mul on noita solumuutoksia papassa niin "niitä seurataan ja niistä ei VIELÄ tarvitse olla huolissaan"
Oon niin pettynyt että jäin aivan sanattomaksi.. odotin tuota käyntiä koska luotin että lääkäri osaisi kertoa kaiken mulle oikein niin sama kun oisin päättellyt asiat ihan omassa päässäni... liekkö oli vasta saanut lääkärin paperit kun oli todella nuorikin. Ei siinä mitään mutta jos on epävarma niin voisi varmaan konsultoida jotain joka tietää.. se sanoi mulle että voi kysyä noista toiselta lääkäriltä ja soittaa mulle jos jtn huolestuttavaa on.. no onpa kiva sit se ei soita jos ei oo.. haluaisin vaan itsekin kuulla että mistä johtuu ja mitä nuo kaikki tarkoittaa..