La Helmikuu 2016

6716ca82c00e5482f12bf0076e7e19fd
tämmönen nölliäinen löytyi miun masusta perjantaina.
 
Mä en ainakaan nukkunut koko yönä. Tai no pienissä pätkissä neljä tuntia ja nyt oon neljästä asti pyörinyt tuskastuneena. Luovutin jo unen suhteen ja jännitys tiivistyy lähenevän ultran takia. Onneksi se on jo kahdeksalta!
 
Tuli näin aamusta mieleen että onko teillä jotain "työnimiä" masuasukille :) ? Meillä lapset puhuu vauvasta ja ite välillä puhun pikkusesta ja pippurista :)
 
Joo mun nenä on kans aivan muurautunut.. eilen aamulla ku niistin ni tuli verta :o

Meil ei oo työnimeee.. on oikeestaan monta nimee.. ku aina keksitääm tytön ja pojan nimi niin se on ernesrianneli ja simoelina ja vaikka mitä hölmöjä nimiä :D siis ei hölmöjä mut semmosia tuulesta temmattuja.. kai se välillä ehkä on nökerö ja pikkunen myös.. hankala keksiä yhtä nimeä kun ei tiedä sukupuoltakaan. :)
 
Meilläkään ei oikeen vielä oo mitään työnimeä. Tuli noista teijän ultrakuvist mieleen et me ei ees saatu kuvaa :/
 
Ei niistä aina saa kuvaa.. Kannattaa myös pyytää sitä kuvaa... Ite esikoisen kans pyysin ettei vaan ilman jäähä.. Nyt tuli automaattisesti ja keskimmäisestä ei saatu ollenkaa ekoista ultrista..
 
Me ollaan aina saatu kuvat. Ihan ekasta (8+) yksi kuva, nyt nt-ultrasta 2 kuvaa ja sitten rakenne ultrasta saa vaikka kuinka monta. Ainaki esikoisesta sai rakenneultrassa monta.
 
Joo rakenneultrassa mekin on molemmista saatu useita kuvia. Minä vaan oon kaikissa raskauksissa ravannut aika paljo useammin ultrissa ku normaalisti ni keskimmäisestä saatiin silti vasta sieltä rakenneultrasta ne kuvat..
 
Takaisin
Top