La Helmikuu 2016

Jettamarissa: eikös se sit oo niinku 11+5 kun sulla on np? Mulla oli tänään, 12+4 mut vastasi kaks päivää isompaa!
 
meillä on np 7.8, tänään 10+4 :)

en tiedä mitä oikein mahassani tapahtuu, mutta eilen kun "pullistin" jo valmiiksi turvonnutta mahaa ulospäin, alavatsa oli ihan selvästi "vino" :D sillä tavalla koholla toiselta puolelta enemmän kuin toiselta puolelta. ja sitten se koholla oleva puoli muljusi. joko mieli tekee tepposet tai sitten keho sekoilee jotain ihan omiaan :D
 
Nyt iski super turvotus. Ihan ku oisin jo puolivälissä raskautta. Ja kauhee pingotus kaiken hyvän lisäs... huoh, toivottavasti pian helpottaa ku hirveetä tehä töitä tässä olotilassa..
 
Voimia huonoja uutisia saaneille <3

Mä sain eilen dopplerin lainaan ja aikamme kun miehen kanssa äherrettiin, niin löydettiin kaverin sydämen jumputus :)

Mulla menee tuo nt-ultra viikolle 13 lomien takia, mutta luin jostain et olis tehtävä 13+6 mennessä, eli hyvin ehdin.

Mites teillä, paleletteko vai hikoiletteko? Vai onko sopiva? Mulla kilpirauhasongelmat sotkee muutenkin tuota termostaattia, niin en osaa sanoa mikä johtuu mistäkin...
 
Mulla on tullu aivan hirveitä palelu kohtauksia iltasin. Tuntuu että mikään ei auta. :( Meillä on sauna rempassa niin ei sinnekkään pääse lämpimään.
 
Käyn täällä niin harvoin, etten pysy mukana kuulumisissa. Voimia niille, joilla suru-uutisia.

Meillä oli eka neuvola viime viikolla. Ultraa ei ollukaan vielä, vaikka niin luulin. Se on vasta kahen viikon päästä, eli viikolla 12+4. Oisin toivonu sen paljo aiemmin. On vaan niin outo olo, kun sen ainoan positiivisen raskaustestin jälkeen ei oo mitään varmistuksia, että oikeasti edes on raskaana. Miten ne voi neuvolassakaan tietää, jos vaan huijjaan :D Paljon kysyy luottamusta ja uskoa tämä, haluisin vaan varmuuden, että kaikki on hyvin.
Oireita mulla on aika vähän, pahoinvointi (se vähä mitä on ollu) on oikeestaan loppunu, väsymystä on jonkin verran, maha kyllä pömpöttää ja rinnat kipeät. Nenä myös on kokoajan tukossa ja vuotaa, tosin voi olla allergiaakin.
Päätettiin odottaa tuonne ultraan saakka ennenkuin kerrotaan tästä kellekään.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Huomasin kans eilen että nenä on tukossa ollu kylläkin jokaisessa raskaudessa :-) sit välillä on niin kylmä ja laitan villapaidan päälle ja 10 min. päästä on jo niin kuuma että hiki valu :-D
Onko teillä muilla outoja mielitekoja mä en oo syöny nuudeleita noin 8vuotta lauantaina ostin ja nyt oon syöny joka päivä yhden pussin :-D
 
Jara, mulla oli kanssa nuudelit himona joku 3 vkoa sitten, vaikken oo tosiaan syönyt moneen vuoteen. :-D Se himo kesti muutaman päivän, ja sitten kun meni ohi, meinas laatta lentää kun näin nuudelipussin :-D
 
Nua : lohdutuksena että mulle on sanottu neuvolassa että pahoinvoinnit hiipuvat yleensä rv 12 tienoilla. :)
 
Hyvä etten oo ainoa :-D toivottavasti tää himo lähtis ku tuntuu ku syö nuudelit niin vähänajan kuluttua on jo nälkä :-D
 
Mulla ei oo ollu mitään tiettyä mieluhalua, mutta päivittäin vaihtuvia kyllä on. Jos jotakin tekee mieli niin sitä on kyllä kiireenvilkkaan olis saatava. pääasiassa silti enemmän "en voi syödä sitä, en voi syödä tätä ku tekee ajatus pahaa.."
 
Mä saan iltaisin vilunväreitä ja makaan monen peiton alla. Ulos puen syystakin, vaikka aurinko paistaa ja on lämmintä. Huomenna heti aamusta ultra! Miten sitä pitäis ajatukset kasassa siihen asti..
 
Yleensä niin, esikoisen kanssa kesti rv 18 asti :D ei tosin ollut mitään rajua, mut jatkuva etova olo ja ruokahaluttomuus. Nyt tuntuu kyllä jo vähän helpottavan, tänään 12+4.
 
Mää kans himoitsin nuudeleita joku pari viikkoa sitten! Nyt reissussa ei ole ollut mitään...
 
Takaisin
Top