La Helmikuu 2016

Siis meillä on np ultra rv 12+5 :);Mulla teki viime viikolla joka päivä mieli punajuurta ja tällä viikolla veripalttua :D Miten se eka np ultra tehään?
 
Muokattu viimeksi:
Vissiin vähän vaihtelee paikkakunnittain. Mulla np-ultrassa katsottiin vain mahan päältä, esikoisen kanssa katsoi vielä istukkaa alakautta kun oli silloin selän puolella.
 
Meillä Ultrataan ja sen jälkeen mennään verikokeisiin labraan ne tule hoidettu siinä samalla ei muuta! :-)
 
Mulla katsottiin vain vatsan päältä, vaikka istukka oli takaseinässä. Sai sen istukan korkeuden siitäkin ilmeisesti mitattua.
 
Mullaki oli tänään np-ultra, ekaksi katsottiin alakautta ja lopuksi vielä vatsan päältä :)
 
Mulla nt-ultrassa katottiin ensin vatsan päältä ja sit vielä alakautta kun ei saanut kunnolla mittoja vatsan päältä...
 
Mulla katottiin nt-ultrassa eilen eka vatsan päältä sitten alakautta ja vielä uudestaan vatsan päältä. Kaveri oli aluksi niin huonossa asennossa et piti joka kautta katsoa ja lopulta ku vähän tönittiin ni suostu kääntyyn parempaan asentoon et saatiin kaikki jutut mitattua. :) Se ultra kesti jotain puol tuntia. Oli kyl ihanaa nähdä pikkusta niin kauan vaikka pelottikin koko ajan et mitä löytyy... :)
 
Mulla katottiin Nt-ultrassa vaanvatsan päältä. Ensin "normaali" ultralla ja lopuksi 4D :)
 
No mulla on joku halvin jossa ei näy sykkeet.
Lauantaina kuultiin sykkeet noin 5min ettimisen jälkeen.
Tänään melkein tunnin yritin ja kaks kertaa "ehkä" kuulin jotain, mutta en oo varma,
Ihan paska vehe, kun tekee vain vainoharhaiseksi.
Ultra vasta ens viikolla ka perjantaina rv12 täyteen.
Hitto jos en huomennakaan saa kuuluviin niin tää neurootikko varmaan hyökkää yksityiselle (taas) ultraan perjantaina...
 
Täältä ilmoittautuu mattimyöhäinen mukaan.
Täällä kirjottelee 25 v ja mies on 29, toista lasta odotellaan, esikoinen täyttää syyskuussa 2v. La on 16.2
Tänään käytiin nt-ultrassa ja kaikki näytti olevan kunnossa, tosin ultrattiin 1,5 h pikkunen ei halunnut olla otollisessa asennossa, lopulta saatiin kuitenkin mitat otettua.
 
Meillä voi valita kahdesta sairaalasta np-ultran ja rakenneultran. Toiseen (joka on kauempana) ois varattu aika suoraan neuvolasta ja toiseen (mihin nyt sitten meen) piti itse soittaa ja varata aika. Viikko pitäis odotella, ens tiistaina aika. Viikkoja silloin 11+6.
 
Tunturikettu, mulla on kans epäsymmetrinen maha ja sillä 'isommalla' puolella olen nähnyt jo useampi vko sitten 'muljahtelua'. Ensin ajattelin kans että tässä jo sekoilee mutta kun kätilökin näki ultrassa liikettä, niin olihan se objektiivisestikin totta :-)
 
Takaisin
Top