La Helmikuu 2016

Larppaa kovasti sinnekin jaksamista kaiken kurjuuden keskelle :Heartred Miten tuntuu, että keskenmenon kokeneita on meidän joukossa todella paljon! Keskiviikkona selviää meidän Tärpin kohtalo. Kyllähän nää uutiset vaan lietsoo omia mielikuvia keskeytyneestä keskenmenosta. Esikoisen ryhmästä poistui aikanaan muutama keskenmenon takia. Jotenkin sitä piti tosi harvinaisena, mutta eihän se niin ole, kuten täälläkin on jouduttu todistamaan :(
 
Voimia kaikille ikäviä uutisia saaneille. ♡

Mä kävin tänään kanssa siellä nt-ultrassa. Kaikki meni hyvin, nt 0,8 mm, mutta pelotti niin vietävästi. Nyt pitää vielä odottaa muutama päivä niitä verikokeitten tuloksia, mut lääkärin mukaan jos ultra on hyvä ei sieltäkään mitään pitäisi löytyä.. Kyllä on nyt niin helpottunut olo, olin jo varautunut pahimpaan. Ehkä sitä nyt uskaltaa alkaa iloita raskaudesta oikein kunnolla. :)
 
Niin JettaMarissa kattoiko vatsan päältä sillon? Jos niin ni ei tosiaan oo ihme jos ei oo sydänäänet kuulunu. ..
 
Täälläkin keskiviikkona nt-ultra... kyllä jännittää että onko siellä oikeasti ketään kun niin vähillä oireilla menty kokoajan. Toki pelottaakin kun täällä ollut niin paljon keskenmenoja... toisaalta mulla edelleen muutoinkin kovin ristiriitaiset tunteet tästä raskaudesta ylipäätään...
 
Hei, teillä onkin kerennyt jo tapahtua vaikka mitä. Pahoittelut keskenmenosta. Minusta on hienoa, että kerrot sitä avoimesti. Voimia tulevaisuuteen.

kuitenkin ilmottaudun tässä samalla odottavaksi äidiksi. Meillä on jo 4v. Tytttö kotona ja toinen nyt tulollaan toivottavasti,. Huomenna on niskapiomuultra, jossa saadaan tietää onko meillä ketään kotona.
 
Jos on noilla viikoilla JettaMarissa mahan päältä ultrattu, nii ei välttämättä syke näy.

Larpalle halit ja voimia <3
 
jara89 no ainaki saat mennä kotoa aikasemmin,mielummin teen jotain kun odotan ja istun kotona sekois pää :D

ostin nyt sit ihan ensimmäiset mammafarkut en suostu ottaa niit pois ku ihanan mukavat farkut <3 voi kumpa en ostanut turhaa...
 
Juuu ei. Noilla viikoilla tehdään sisäkautta ultra. Joten älä huoli vielä. Nt-ultraan vaan luottavaisena :)
 
No siinä pikkulaitteessa ei oo varmaankaan sitä sisätutkimuspäätä... mut ei tosiaan 8+ viikolla vielä välttämättä ees näy mitään vatsan päältä...
 
Mulla tehtiin kans vatsan päältä se eka ultra, olisko ollu viikkoja kans jotain 8+? Ja se sai kyllä alkion hienosti näkymään mut syke näky vaan tietyssä asennossa :D että kai se alakautta tehtynä olis tarkempi noilla viikoilla.. Huomenna np-ultra, jaiks ;) kokeilin tossa vielä doppleria ettei tulis mitää ihan hirveitä ylläreitä aamulla :D ja hyvin ne sykkeet sieltä kuului :)
 
Meillä on jotenkin täällä että kaikki nt ultrat pyritään pitämään 12+ viikolla, ennen seuraavan viikon alkua. Samoten rakenne viikolla 20+, ennen seuraavan viikon alkua. Pienen synnytyssairaalan etuja :)
 
Takaisin
Top