La Helmikuu 2016

Mulla ultrattiin alakautta 8+1 ja sydämen syke näkyi. Oon ymmärtänyt, että sykkeen saa kuulumaan vasta myöhemmin. Tiedä sitten mistä laitteesta silloin on kyse...
 
Jannah ja Jara89, mullakin keskiviikkona ultra, klo 9.45.

Kyllä pelottaa, en tiiä miten hajalle sitä menee, jos tulee huonoja uutisia. Reilu vuosi yritetty lasta ja eka plussa tuli nyt tästä...entä jos kaiken joutuu aloittamaan taas alusta. Kun ikääkin alkaa jo olla...
Äh, pakko yrittää vaan pysyä positiivisena ja murehtia sit vasta, kun siihen on aihetta.
 
se oli kai minikokoinen ultra, ihan taskuun mahtuva. Ihan neuvolan lääkärissä olin. Kai se nyt olis sanonu jos se ei ois elossa?!
 
No luulis. Ei kai kukaan lääkäri niin sadistinen oo. Tosin tän kaupungin tietäen, ni eipä toisaalta ihmetyttäs. Mut uskosin, että olis pyytäny tulee tyylii viikon päästä uudestaa jos olis epäilly, ettei kaikki oo kunnossa.
 
Ja siis ke vaihtuu rv 11, että kai nyt jotain oireita km olis tullu ja kai ne tosiaan neuvolasta sanoo jos on syytä huoleen? nyt oon ihan huolessa ite :(
 
Pilvisydän ja larppa voi ku tuli kyyneleet silmille ku luin teidän viestit. Paljon voimia synkkiin päiviin! :Heartred:hug013

Kaisla; mulla tää koko raskaus on menny silleen että ei tästäkään tuu mitään et ihan varmasti sama painajainen tulee tapahtumaan tässäki ultrassa. Toivon että siellä kaikki hyvin ja että pikkunen siellä vilkuttaa sulle/teille ultrassa. On pitkä tie ollu teillä plussaan! Kovasti toivon että kaikki hyvin :happy:
 
Täälläkin keskiviikkona nt ultra onneks on jo 8 aamulla :) kovasti pelottaa toi kkm huono kokemus viime nt ultrassa:/ jara89 monelta sulla aika?:happy:


Mulla on 13.00 kokkolassa onneksi on sinne 1h 15m ajomatka :-D saa jännittää vielä matkalla :-) oliskin ollu jo aamuaika
 
En mäkään tiiä mitä masussa on silloin näin vaan sydämensykkeen ei se siinä vaiheessa vielä vauvalta näyttäny .mä toivon kuitenkin hyviä uutisia mutta varauduttava on kaikkeen!
 
Meillä ollu neuvolassa yleensä tapana ennen nt-ultra käydä neuvolassa tsekkaa onko siellä kaikki kunnossa mutta tällä kertaa ei vasta 7elokuuta seuraava neuvola mutta olikin kesätuuraja neuvolassa eikä tuttu täti. :-)
 
http://www.mediuutiset.fi/uutisarki...nilaite+vie+laakarin+star+trek+aikaan/a347863 ja laite oli tuollainen. Kyllä sen tiedän että kaikkea voi vielä tapahtua, mutta siitä se ei tietääkseni ole kiinni ettei lääkäri sykkeestä maininnut. Varmaan olis sanonut jos se olis jotenkin epänormaalia ettei ne kuulu ja sanoihan se ettei koko alkiota välttämättä edes näy Miten siis kuulla ääniä, jos mitään ei 100% varmuudella ois näkynyt.
 
Aika monella keskiviikkona ultra :-)
jettamarissa ei sieltä välttämättä silloin oo vaan näkyny että saat olla rauhassa nt ultrassa vasta määritetään raskauden kesto jos on vaikka sullakin tärpänny myöhemmin :-)
 
Varmaan tommonen minilaite ei yhtä tarkka ole ku oikeet kunnon ultrat.. Ja kyllä se ei ois lääkäri voinut jättää asiaa jos ois aihetta epäillä ettei kaikki hyvin ois. Eli varmasti voit olla rauhallisin mielin JettaMarissa. :) Mutta siis oman mielenrauhan takia suosittelen aina soittamaan neuvolaan, jos jokin asia mietityttää. Niin teen itekki jos jokin mieltä askarruttaa. Mikään ei ole kurjempaa ku ahistunut olo.
 
Takaisin
Top