La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

Kuinka monta ultraa teidän kunta maksaa? Täällä tampereella on se np siinä about rv 12 ja sit rakenne n. rv 22 .. :) ja jee!saa sen 3d kuvan! Vai mikä se nyt oli! Se kuitenkin missä näkee lapsen lapsena eikä vaan ääriviivoja ;D
 
Menee varmaan helmikuulle nt ultra..tai riippuu milloon ne haluaa nährä:-D 11-13 viikon aikana sehän pitää kuulemma olla:-D esikoisesta olin 12+1.
 
Np ja rakenne,mutta polimaksu 30€ tuloo aina kun täälä tehdään keskussairaalassa äippäpolilla seinäjoella.
 
Mä en saanu esikoisesta 3d kuvaa koska oli niin kiemuralla ja jäi sukupuolikin selvittämättä..olin hirmu pettyny,mutta pääasia että kaikki oli hyvin♥
 
Mulla oli eka neuvola jo 6+2 kun tarvitsin lähetteen varhaisultraan ja pojalla sattui samalle päivälle 3v neuvola. Seuraavaan neuvola onkin sitten viikolla 15, eli hieman taukoa tässä välissä, toki np ja labra viikolla 11-13, mutta neuvolantypyä en ennen tuota näe.
Hämeenlinnassa joutuu kyllä tuon 4Dn maksamaan ihan itse, jos sen haluaa..
 
Täällä eka "neuvola" eli varhaisultra rv 7+3. Sen jälkeen sitten varailemaan normi neuvolaan aikaa.

Täälläkin on kuulema siirtynyt ultraukset pelkästään keskussairaalaan vaikka esikoisen aikana tekivät vielä ilmaiseksi ihan omassa neuvolassa....
 
Minäkin uskallan ilmoittautua mukaan. Eli laskettu aika olisi laskurien mukaan 16.8.2015. Esikoinen on nyt 3 v ja 7 kk eli ikäeroa tulee n. 4 v 2 kk. Ensi viikolla ensimmäinen aika neuvolaan.
 
Mulla eka neuvola ensi viikon pe rv9+0, nt -ultraa en oo vielä varannut.. Pitäisikin itseasiassa varata nyt. Mulla huono olo + järjetön väsymys vaan jatkuu, iltasin töiden jälkeen tuntuu, ettei jaksa tehdä mitään.. Tosi huono omatunto ku laittaa vaan pikkukakkosen päälle ja menee ite loikoilee sohvelle :/ pitää kyllä nyt ryhdistäytyä ja ruveta taas touhuamaan.. Esikoinen kyllä tykkää touhuta itekseen ja jaksaa pitkiä aikoja leikkiä omia leikkejä kunhan joku on lähettyvillä, mutta pitäis kyllä enemmän taas touhuilla sen kanssa. Meillä muutto viikon päästä, ollaan remppailtu pari kuukautta ni senkin takia varmaan aika väsyny, odotan niin paljon et päästään muuttamaan, takas normielämään :)

Jotenki ei vielkää oikein tajua olevansa raskaana ni vaikee tajuta tätä väsymyksen määrää, mut toivottavasti se nyt viikon päästä helpottuu ku pääsee neuvolaan kuulemaan sydänääniä (toivottavasti) :)
 
Mulla on ollut koko alkuraskauden ajan huono olo. Oli jo ennen kuin plussasin ja siitä jo arvelin olevani raskaana. Tämän viikon olen ollut saikulle pahan olon takia. En vain kerta kaikkiaan pystynyt töissä istumaan. Täytyy myöntää, että tämä toinen raskaus on ollut huomattavasti haasteellisempi kuin ensimmäinen.
 
Moikka, täällä myöskin yksi pikkukakkosen odottaja. LA 31.8, tyttö ehtii just siinä elokuun puolivälissä täyttää 3 vuotta. Kesällä ehdinkin pari kuukautta olla jo raskaana kunnes meni kesken, mutta jospa tämä nyt kuitenkin pysyisi matkassa :) Viime raskaudessa ei ollut juuri minkäänlaisia oireita, mutta nyt on kyllä useampana päivänä ollut vähän "ällö" olo (joskin tosi lievästi). Ehkä vaan odotukset on eri kun ekassa pelkäsin että koska se kunnon pahoinvointi alkaa, ja nyt vaan mietti että tuskin nytkään mitään tulee kun ei viimeksikään :)
 
Sama homma, ensimmäisessä raskaudessa ei mitään pahoinvointia.. Ajattelin, et tässähän tääki raskaus menee sivussa, mut ei.. toivottavasti ei kuitenkaan ihan koko raskautta kestäis :) kivaa kuitenkin olla raskaana!
Jaksamista kaikille! :)
 
Hohhoijjaa.. saapi nähä miten pysyy tää mamma ensyön hereillä.. en pidä yövuoroista yhtään ja nyt viel vähemmän ku muutenkaa ei meinaa pystyy illal valvoo 22 pitemmälle..
 
Juu mä oon nyt menossa nukkuun... ei toivoakaan että pysyis kauemmin hereillä. Ääh! Huono olo melkein seältetty ja nyt tämä :D miten mulla kolkuttaa sanat "raskaus on ihanaa aikaa" päässä kun makaan tähän aikaan melkein unessa jo ja kohta 3 v poika pirteänä kun peipponen huh.
 
Yksi erittäin väsynyt ilmoittautuu! Väsymys on hirveä koko ajan. Vaikka aamulla nukkuis pitkään ja illalla rupeais aikaiseen nukkumaan niin silti olen nukkunut lähes joka päivä päikkärit :D
 
Mulla oli sama homma ekassa raskaudessa.... Joten fiilis on valitettavan tuttu :/
 
Mulla kun ei ekassa raskaudessa ollu ku viikon kahden oksentaminen :D ei mitään muuta. Ja nyt 8+2 kasassa ja olo aivan kauhee ollu koko ajan :D
 
Ite oksensin viimeksi rv 16 asti... Ei pysynyt mikään sisällä. Nyt ei niin ahkerasti oo tarvinnut ( ainakaan vielä ) tehdä tuttavuutta pöntön kanssa mutta koko ajan on tosi etova olo ja mitään ei meinaa jaksaa....täytyy vaan pitää mielessä minkä eteen tämä kaikki tehdään :)
 
Takaisin
Top