Mä oon ollu pitkään poissa palstalta. Moi kaikki vanhat ja uudet odottajat! :)
Mulla on ihan NAURETTAVAN suuri maha, näyttää nyt 20.viikon alussa siltä kun oisin jo jossain reippaasti yli 30rv. APua, mitähän tästä vielä tulee?
Mulla kans rakenneultra 8.4., toivottavasti näkyis sukupuolikin, oon niin utelias.. Ite veikkaan tyttöö. Esikoinen oli poika. Eka raskaus oli helppo, pysyin hyvässä kunnossa ja liha ja rasvanen/suolanen ruoka himotti. Nyt on ollu paljo hankalampaa ja ai että, en oo pystyny pitään näppejä irti makeesta. Muutenkin oon syöny liikaa ja ollu ihan liikkumatta pitkiä jaksoja, vähän ahdistaa...Raskausdiabetes jo pelottaa, muttei ilmeisesti tarpeeks että ottaisin itteeni niskasta kii.
Meidän esikoinen nimes vauvan "Pikku-Illiksi" ja on jo koittanu sille antaa aamupuuroa. Ei se todennäköisesti tajua tilanteesta mitään, mutta nyt kun me puhutaan Pikku-Illistä päivittäin sekin on alkanu huomioimaan tulevaa pikkusisarusta.
Liikkeet oon tuntenu viikolta 14, edelleen melko vähän niitä tulee, mutta mies on nyt alkanu tuntea myös liikkeet ja se tekee vauvasta sillekin astetta todellisemman.
Oho, nyt alkoikin Earth Hour, seuraavaan kertaan! Hyviä vointeja ja tsemppiä kaikkiin kinkkisiin juttuihin!