Löpinäketju

Haluisin vaan vajota sohvan pohjalle kattomaan kaikkia yliromanttisia teinileffoja ja itkeä holtittomasti aina kun joku tunnustaa rakkautensa.

Kellään muulla tälläisiä raskausoireita? :bored:

Mulla oli tota ennen kuin olin plussan testannu. Ei tosin tarvinnu olla mitään romanttistakaan kun itkee pillitin kaikelle :grin
 
Mä kiinnostuin teidän viesteistä Raskaus+ appista ja lataan senkin. PregLifen sisältö on vähän huttua, mutta tykkään siinä selkeistä viikkonäytöistä ja no, oon muutenkin tottunut siihen.

Hei hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! :)
 
Söin vahingossa tuulihattuja joissa oli kylmäsavulohitäyte. Arg:banghead: en yhtään muistanut että se on kielletty.
 
No vahinkoja sattuu. Ei sitä aina kaikkea muista. Pääasia ettei joka päivä syö.
 
Mä syön parhaillaan Aarrearkku-pussista noita pitkulaisia oransseja lakuja. Neuvolahoitajakin oli sitä mieltä, ettei pienet määrät satunnaisesti haittaa. Ajatelkaa, meistäkin on tullut ihan tolkun ihmisiä (toivottavasti) vaikka tuskin meitä odottaessa oli kauheasti rajoituksia ruokavalioon. :happy:

Tulin kotiin lähiopetusviikonlopulta ja esikoisella on kuumetta. "Jee". Juuri viime viikon olin to-pe kotona kun kuopuksella oli korkea kuume korvatulehduksen takia. Aina alkuvuodesta nää samat sairastamisrumbat :rolleyes:
 
Ei yksi kerta mitään varmastikaan haittaa ja vahinkoja sattuu. Mäkin söin vahingossa välipalajogurtin ja sen mukana tulleen siemensekoituksen. Harmitti, vaikka olikin ihan puhdas vahinko ja pieni määrä sitä sekoitusta.

Parhaani teen pysyäkseni ruokarajoituksissa tämän 9 kk ajan, varsinkin kun on eka lapsi kyseessä niin tuntuu tärkeältä noudattaa mahdollisimman tarkasti. :laughing002
 
Se ”raaka” lohi vaan taitaa olla kielletty listeria vaaran takia, jolloin huonolla tuurilla yksikin kerta riittää. Listeria voi aiheuttaa keskenmenon. Mutta jospa ei nyt sattuisi niin huono onni että yhdestä kerrasta saisin tartunnan (taitaa olla melko harvinainen Suomessa).

Salmiakkia en edes osaa pitää pahana. Kun odotin 7 vuotta sitten esikoista, sitä sai ihan luvan kanssa syödä pieniä määriä.
 
Käytännössä Suomessa on vain joitakin listerioosi tapauksia vuositasolla ja bakteeria oletettavasti saadaan kaikki pieniä määriä toisinaan ruuasta. Mutta JOS siinä kalassa oli runsaasti bakteeria niin saatoit sen saada, aina se ei kuitenkaan siirry sikiölle. Ja vaikka siirtyisi, niin se ei välttämättä aiheuta mitään. Eli todennäköisyys aika pieni. :bookworm:

Enemmän haittaa lienee kaikesta siitä stressistä mitä koetaan kun syödään vahingossa jotain suosituksien vastaista.:smiley-angelic006
 
Olin aivan fiiliksissä kun pääsin ekaa kertaa pitkään aikaan hölkkäämään, vaikka yskän jäljiltä hengitys tuntui raskaalta. Mutta kun pääsin kotiin aloin miettiä miksi alavatsassa ei tunnu pahalta - tän on siis pakko olla merkki siitä, ettei kaikki ole hyvin :rolleyes: vielä 11 päivää ultraan.

Ja olipa postissa tullut neuvolasta seulonta-, esitieto- ym. lomakkeet. Meinasin saada kakkahalvauksen, kun laput tuli oman työnantajan kuoressa ja meillä on käynnistynyt yt-neuvottelut viime viikolla. Luulin että tuli kenkää :hilarious:
 
Hei, meillä on 400 viestiä täynnä!!

Ja mulla salatun ryhmän suhteen "laskettu aika" on 27.2. jos nyt oikein laskin, pitäiskö oikein pistää kalenteriin :grin
 
Mulla vasta maaliskuun puolella. Vasta ar-ultran jälkeen mikä on oikein ihan hyvä.
 
Takaisin
Top