Löpinäketju

Mua jännittää jos tulee poika, mä en tiedä pokien hoidosta mitään :hilarious:

Jep. Rääyin kauhuissani miehelle kun poika tuli että "Mä en tajuu mitään miehistä, miten mä voin kasvattaa sellasen!" :arghh:

Hyvin tuo näyttää kuitenkin kasvaneen.
 
Mä oon kertonut yhdelle eri maassa asuvalle ystävälle ja miehelle tottakai, tai siinähän hän sai tietää kun testattiin yhdessä. Toiselle ystävälle voisin kertoa jossain kohtaa kyllä tai antaa hänen huomata, molemmat ystävät, jolle kerroin ja jolle aion kertoa sopivassa kohtaa, tiesivät keskenmenosta.

Äidille kerron jossain sopivassa kohtaa. Muut saavat odottaa ainakin ultraan.
 
Hienosti oli nukkunut kuopus yönsä, ei ollu herännyt yhtään huutaa yöllä :angelic: 8 herännyt ylös ja nyt siellä vetelee päiväunia. Ilman vaippaakin on, yhet pisut pottaan tehny mutta ruokailun aikana sattui vahinko. Mennään käymään kun herää, oli tullu ikävä. :love017
 
Mulla ei ole mitään oireita tässä raskaudessa vielä nii mietin onko siellä edes ketään :bored: ainut että jos yskin nii repäsee. Tossa ennen plussaa oli jotain pientä.
 
Mulla on varhaisultra vasta parin viikon päästä niin mietin kerronko vanhemmilleni vai en, kun mennään siellä käymään tänä viikonloppuna. En myöskään oikein tiedä miten sen töksäyttäis livenä. Joku Whatsapp-viesti ois paljon helpompi. :D muille kerron kyllä joka tapauksessa vasta sitten kun on ollut jotain seulontaa jo. Mietin sitäkin osaako vanhemmat pitää sitä salaisuutena...
 
Mulle on ruvennu iskee tajuntaan että nyt on oikeesti vauva tulossa. A-P-U-A!! :eek:

En mä muista enää mitään vauvojen hoidosta! :nailbiting:

Ihan erilainen fiilis nyt kun ed. keskenmenneessä. Jännää. Mutta toisaalta hyvä. Tästä on heti alusta asti ollu varmempi olo. Edellisessä epäilykset heräs jo plussasta.

Tsemppiä keskiviikkoon! :smiley-angelic003

Ihan samat ajatukset täällä! Ja tänään sain neuvolasta soiton, että saan sittenkin heidän kautta varhaisultran eikä tarvitse mennä yksityiselle. Ja se on jo 15 päivän päästä! IIIKK!!!
 
Ei olla kerrottu raskaudesta vielä kellekään. Ainakin lapsille yritetään olla kertomatta ennen nt-ultraa, vähän vaan jännittää, jos tulee taas kova pahoinvointi niin miten selittää oksentelu. Kertovat sitten kuitenkin eteenpäin, että äiti oksentelee kotona :grin
 
Mulla kans PregLife, paria muuta kokeilin myös, mutta en lämmennyt. Nyt en muista mitä ne muut oli. PregLife on musta ihan ok.
 
En osaa päättää mikä ois hyvä sovellus joten niitä on sitten monta :D

Preggers,
Ovia Pregnancy,
Glow Nurture (vähän liian kaupallinen mutta ainoa jossa on ilmeisesti paljon käyttäjiä ja sitä kautta keskusteluja, mutta toki lähinnä yhdysvaltalaisia käyttäjinä),
Preglife,
Premom (tällä sai analysoitua testitikkuja).
Vau.fi Odotus (mutta en saa kirjautumista toimimaan ja paljon on "coming soon")

Asensin nyt ton raskaus+ myös :)
 
Mulla on myös Preglife. Luin niitä arvioita eri sovelluksista, ja aika monissa mainittiin, että selvästi käännetty vaan suomeksi, mutta sisältöä ei tarkastettu. Ja joku mainitsi asiavirheitäkin suositeltujen välttämisten ym osalta.

Musta on lähinnä kiva katsoa, kun viikko vaihtuu ja seurata, että kuinka paljon on takana. Viikkokuvaukset ei mitenkään päätä huimaavia tässäkään.
 
Mulla on preggers, tykkään sen visuaalisesta ilmeestä. Preglifen voisin myös ladata, se oli edellisessä raskaudessa kans ihan kiva!
 
Eniten mä tykkään tossa Raskaus+ siitä kun sinne on tehty niin aidon näköseks miten alkio kasvaa ja kehittyy viikko viikolta. Sitä pystyy tarkastelemaan eri kulmista ja jos koskee näyttöä niin liikahtaa. Kuuluu myös kohdun kohinaa ja myöhemmin alkion/sikiön syke. Se on niin hurjan aidoks tehty että aina vaan ihastelee.
 
Haluisin vaan vajota sohvan pohjalle kattomaan kaikkia yliromanttisia teinileffoja ja itkeä holtittomasti aina kun joku tunnustaa rakkautensa.

Kellään muulla tälläisiä raskausoireita? :bored:
 
Takaisin
Top