Löpinäketju

Meillä työnimenä ollut vaa pikkuinen :happy:

täällä närästää myös, oon syönyt jo muutaman vuoden refluksiin somacia, mutta nyt nimenomaan neuvolalääkäri vaihtoi sen omepratzoliin, kun suositellaan raskausaikana Somacin sijasta syömään :eek:
 
Meillä ei ole vauvalle työnimeä. Oikeastaan tuntuu, että koko raskaus on nyt työntynyt taka-alalle, valtavasta väsymyksestä, lasten etäkoulusta, omasta vuorotyöstä ja omista opinnoista johtuen. Pahoinvointi hieman hellittänyt.
En edes ole enää tietoinen mikä raskausviikko on menossa, kun ei ole ollut aikaa tai jaksamista ajatella asiaa. Parin viikon päästä ultra, joten eiköhän sitten selviä.
Eniten mietityttää ensi viikon yövuorot, selviänkö niistä kun muutenkin nukun tosi huonosti.
 
Lilma minullakin alkaa yöt ensi viikolla - teen kolmessa viikossa 6 yötä. Nyt olin muutaman viikon ilman yövuoroja. Toivottavasti jaksetaan!!
 
Mikä fiilis, kun tajusin, että alle 200 päivää jäljellä! :hilarious: Noin 171 päivää enää. :rolleyes:
 
Onko muilla jo millainen maha? Nyt arviolta 11+0 mutta voi heittää ihan kuinka paljon vaan. Mua alkanut epäilyttää että onko raskaus sittenkin pidemmällä kun luultiin. Ultrataan maanantaina. Laitoin huonon kuvan. Oon siis normisti kokoa XS, vähän ongelmia syömisten kanssa ja oksentelen mahoton sekä aineenvaihdunta aina raskausaikana jostain syystä kiihtyy. Pelottaa suoraan sanottuna, koska näin pieni ikäero ei ollut toiveissa ja hirvittää jos vielä pienenee.
 

Liitteet

  • IMG_20200327_182228.jpg
    IMG_20200327_182228.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 39
Pääsin eilen käymään verikokeissa ja meinasin pyörtyä sen jälkeen! Vaikka eihän siinä nyt paljoa sitä verta oteta enkä ole mitenkään neulakammoinen :D

Ja sitten kun olin kotona päikkäreille niin soitettiin että yks näyte meni vahingossa väärään putkeen joten maanantaina uudestaan. Muuten ei haittaa mutta ilmeisesti se paras aika ottaa nää seulonta näytteet on sillon jo aika kaukana, kun alunperin piti olla jo maanantaina mutta sillon en vielä saanut mennä sen sairastamisen takia.
 
Kitina minullakin on iso pallo jo :) yksi asukas vain. Ei pysyisi mitenkään muilta ihmisiltä enää salassa kun kaikki on tuossa edessä.. ihankuin olisi vesimelonin puolikas paidan alla ja mies hämmästelee ollaanko jo yli puolen välin odotuksessa :grin muutoin olen pieni kokoinen.
Ihan hirvittää kuinka isoksi kasvankaan - esikoisesta repesi vatsanahka koko ympärykseltä ja rumat arvet sain. Vauvat olleet 3-3,4kg ja lapsivettä ollut aina runsaammin kuulemma kun on salissa puhkaistu.
Rv11+2
 
Mullakin on nyt maha pullahtanut (14+2)
Ja kauhea väsymys, tosin se mulla iskee muutenkin aina keväisin joten osasin odottaa tätä.
Muuten aika ihanaa kun on vihdoin terve olo ja jaksaa taas tehdä normaaleita asioita!
 
Meillä on työnimenä on toiminut Kirppu :happy:

Vatsasta en oikein ole varma näkyykö se jo, vai onko vain turvotusta, mutta jokapäivä se vähän pienesti pömpöllään on. Haluaisin ajatella, että se jo siellä pienesti on näkyvissä :love017

Rv 13+1
 
Tänään olin tuntevinani pientä liikettä kun pidin kättä alavatsan päällä sängyssä makoillessa
Istukka takaseinässä ja toinen raskaus joten varmaan mahdollista, tai sitten oli vaan nälkä (rv 15+0)

Onko muilla ollut liiketuntemuksia jo?
 
En ole tuntenut päälle päin mitään, mutta muutoin uskon välillä tuntevani liikettä. On ihan erilaisen tuntuista kuin esim. nälkäkurina tms. vähän sellaista kuplintaa, pientä nytkähdystä tms. Tosi vaikea kuvailla :grin
 
Joo mullakaan ei siis käteen varsinaisesti tuntunut mutta kun käsi oli painona niin vatsaan tuntui selkeämmin :grin
Oli semmosia pompahduksia ja aika nopeita, mutta samaan aikaan vatsa kurisi ja mourusi (tosin vähän ylempää) niin en ihan varmana uskalla pitää.
 
Eilen illalla kuuntelin dopplerilla sykettä ja toki sieltä kuuluu myös ääniä jotka tulkitsisin pienen liikkeiksi. Pari kertaa noiden liikeäänien aikana tuntui tuolla "suoliston puolella" semmoista vähän erikoista nytkähdystä, tökkimistä tms. Toki viikkoja on vasta 13, mutta jotenkin noihin ääniin yhistettynä haluaisin uskoa että ne oli liikkeitä :shy: Ilman doppleria olisinkin pistänyt vain suolen möyrinän piikkiin.
 
Oliko meissä ketään kaksosien odottajaa?

liikkeitä on tuntunut nyt kaksi päivää - pientä tömähtelyä Eikä epäillystäkään etteikö olisi pikkuinen :Heartred

väsymys jatkuu. Töissä hoitoalalla olen silti jaksanut hyvin vielä.
Rv16+0
 
Liikkeitä olen tuntenut parina päivänä, aivan hentoisia. Olen aikaisemminkin tuntenut aika varhain, ekalta muistaakseni rv 16. Nyt on rv 14+ jotakin.
Väsymys jatkuu täälläkin...
 
Takaisin
Top