Niin ja on aika kissa-hiiri-leikkiä kun melkein joka kerta sykkeen löytyessä livahtaa dopplerin alta pois, löytyy välillä milloin mistäkin. Mut oon pistäny merkille että yleensä löydän sykkeen ihan bikinirajalta, välillä vähän ylempää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kuulin sen
Ihan just bikinirajan yläpuolella, anturin leveyden verran oikeelle napalinjasta. Kun painoin anturin pehmukkeeseen ja käänsin vähän kahvaa ulospäin, niin että anturi osoittaa sisällä keskemmälle.
Siellä se pieni puksuttaa![]()
Mä ihmettelin samaa toissapäivänä, kun ekaa kertaa löysin sydänäänet [emoji848] Ennen oli myös kohtu taaksepäin kallellaan ja nyt kuulemma eteenpäin [emoji44]Aamulla kuului dopplerilla sydänäänet !! Ihanaa :)
Yllättävän korkealta kuului kun yleensä on nuo aiemmat kuuluneet ihan siitä häpyluun yläpuolelta- tämä nelonen on reippaasti ylempänä [emoji813]pink rv9+6
Nyt en kyllä tajua, kun Kelan sivuilla sanotaan että raskaustodistusta varten pitää käydä lääkärintarkastuksessa alkuraskaudessa, viimeistään viikolla 18. Meidän neuvolan aikataulussa ensimmäinen lääkärintarkastus on ajoitettu viikoille 26-28..![]()
Meillä ei oo kyl neuvolaakaan ennen sitä 18 viikkoa.. Mitenhän tarkkoja ne Kelassa on tuosta todistuksesta, pitäiskö soitella neuvolaan ja kysyä sen perään..Sen raskaustodistuksen saa meillä ainakin terkkarilta tavallisella neuvolakäynnillä, meilläkin vasta loppuraskaudessa lääkärineuvola, ellei ongelmia.
Meillä ei oo kyl neuvolaakaan ennen sitä 18 viikkoa.. Mitenhän tarkkoja ne Kelassa on tuosta todistuksesta, pitäiskö soitella neuvolaan ja kysyä sen perään..