Lätinäketju

Mä kans vielä imetän esikoista, tosin yöimetykset jäi pois elokuussa. :)
meilläkin loppu yöimetykset kesällä, mut niin vaan palas takaisin kuvioihin kun tuli noi syysflunssat.
mulla alkoi menkat jo heti kun vauva oli puolvuotias, mut kuulemma kiinnittymisongelmia voi olla raskautumisessa jos imettää. onneksi kuitenkin näin ni on aikaa hitaasti vieroittaa.
pieni ikäero täälläkin ollu aina toiveissa. nyt tulis se 2v2kk jos tää saadaan kunnialla loppuun täytyy toivoa ettei uhmaa vielä tuolloin ole jamustasukkaisuus minimissä (meillä niin sylivauva ollut aina ja äiti on se joka kelpaa. nyt pikkuhiljaa ruvennu viihtymään toistenkin kanssa).
 
Ääh täällä alkaa keskenmenoajatukset kummitella päässä. Mitään ongelmia siis ei ole mutta kun edellinen raskaus päättyi keskenmenoon. Varhaisultraankaan emme raaski mennä kun maksaa täällä yli 200e... pakko vaan yrittää sinnitellä. Sellaista tänään mielessä! Ehkä se tästä taas selkiytyy. :)
 
Kurjaa :sad001
Itsekin panikoin noita kipuiluja täsaä kokoajan. En ole kokenut keskenmenoa mutta pelottaa silti. Ehkä senkin takia pelottaa enemmän tässä raskaudessa että päättyy tämä miten tahansa niin edessä on sterilisaatio. Ja toki sekin vaikuttaa etten tiedä miten pitkällä ollaan menossa..
 
Ääh täällä alkaa keskenmenoajatukset kummitella päässä. Mitään ongelmia siis ei ole mutta kun edellinen raskaus päättyi keskenmenoon. Varhaisultraankaan emme raaski mennä kun maksaa täällä yli 200e... pakko vaan yrittää sinnitellä. Sellaista tänään mielessä! Ehkä se tästä taas selkiytyy. :)
Mulla ei myöskään ole keskenmenoa taustalla mutta silti pelottaa järkyttävän paljon. Jotenkin ahdistaa. Eskoisen kohdalla kävin varhaisultrassa ja pulitin sen 200e. Iha sairaan kallista joissain paikoissa. Uskomatonta... Nyt sain varattua tosiaan myös mutta vasta 3vk päähän ja huomattavasti halvemmalla. Toivottavasti kaikki on hyvin :smiley-angelic001
 
Ääh täällä alkaa keskenmenoajatukset kummitella päässä. Mitään ongelmia siis ei ole mutta kun edellinen raskaus päättyi keskenmenoon. Varhaisultraankaan emme raaski mennä kun maksaa täällä yli 200e... pakko vaan yrittää sinnitellä. Sellaista tänään mielessä! Ehkä se tästä taas selkiytyy. :)

Mulla sama fiilis. Tai kokoajan jos juilii vaikka vähän uudesta kohdasta niin heti tulee kauhea pelko.. itsellä ei ole ollut keskenmenoa, eikä aiemmissa raskauksissa tälläistä pelkoa.. Tiedä sitten.
 
Sit luin vielä että stressi voi aiheuttaa keskenmenon :laughing002 pitää yrittää vaan unohtaa kyseiset ajatukset ja nauttia! Mut huomaa tän mielialanvaihtelun, välillä sitä vaan huomaa miettivänsä myös sitä pahinta. Nyt on taas fiilis parempi. Ehkä se olo sit helpottaa kun pääsee ekaan ultraan, tosin pitkä aika vielä..
 
Voi eii mitäs tää tarkoittaa, clearbluen digimittari näytti raskaana 2-3, vaikka mielestäni nyt pitäis olla jo rv 5+4 eli sen ois pitäny näyttää raskaana 3+? Ovis oli ehkä 14.11. ja kuukautiskierto aika säännöllinen 28pvää. Eli eiks sen mukaan sen pitäis näyttää jo 3+?
 
Voi eii mitäs tää tarkoittaa, clearbluen digimittari näytti raskaana 2-3, vaikka mielestäni nyt pitäis olla jo rv 5+4 eli sen ois pitäny näyttää raskaana 3+? Ovis oli ehkä 14.11. ja kuukautiskierto aika säännöllinen 28pvää. Eli eiks sen mukaan sen pitäis näyttää jo 3+?
Ovis on voinu olla kuitenki myöhemmin, odottaisin muutaman päivä ja tekisin uuden. Ja nää testit ei oo kuitenkaa mitää erehtymättömiä muutenkaa, nii yksilöllistä hcg nousu. :)
 
Ovis on voinu olla kuitenki myöhemmin, odottaisin muutaman päivä ja tekisin uuden. Ja nää testit ei oo kuitenkaa mitää erehtymättömiä muutenkaa, nii yksilöllistä hcg nousu. :)

Nojoo, menin jo lukemaan nettikeskusteluja aiheesta. Tänää ei oo tissit ollu kipeet ni jotain panikointia tää nyt on. Näillä nyt mennään..
 
Voi eii mitäs tää tarkoittaa, clearbluen digimittari näytti raskaana 2-3, vaikka mielestäni nyt pitäis olla jo rv 5+4 eli sen ois pitäny näyttää raskaana 3+? Ovis oli ehkä 14.11. ja kuukautiskierto aika säännöllinen 28pvää. Eli eiks sen mukaan sen pitäis näyttää jo 3+?

Ton oviksen mukaan sä olisit nyt rv 5+1. Tekisin parin päivän päästä uuden digin.
 
Ton oviksen mukaan sä olisit nyt rv 5+1. Tekisin parin päivän päästä uuden digin.

Nii totta, ja ku se ovispäivä ei oo ihan varma onko se tuo.. teen varmaan noin kun sanoit ja sit vielä ens viikon lopulla on pakko päästä varhaisultraan, että saan mielenrauhan :)
 
Päätin nyt olla stressaamatta tätä. Jos menee kesken ni sitten menee. Luultavasti sillon menee ihan syystä jos on mennäkseen. En jaksa ahdistella asiaa mikä ei muutu mihinkään seuraavaan 10vk. Lähtökohtaisesti toivon tietenkin että kaikki on ok. Huomenna teen ihan viimeisen testin mikä mulla on vielä jäljellä. Sit lopetan ja odotan sen yli kolme viikkoa sinne varhaisultraan. Tänään on dpo 19. Positiivisella mielellä eteenpäin! Tsemppiä meille :Heartred
 
Alkaa kyllä menee miehen kanssa pahasti sukset ristiin. Nyt varsinkin kun hormonit käy kuumana niin tulee sanottua suoraan asioita. Ärsyttää toi saamattomuus ja ylipäätään käytös. Palaa niin hermo kiinni.
 
Huomaan ite kans että pinna palaa herkemmin nyt.. tosi ärsyttävää :sad001 pitäis vaan muistaa koittaa olla rauhallisempi mutta ei oo kovin helppoa kyllä..
 
Päätin nyt olla stressaamatta tätä. Jos menee kesken ni sitten menee. Luultavasti sillon menee ihan syystä jos on mennäkseen. En jaksa ahdistella asiaa mikä ei muutu mihinkään seuraavaan 10vk. Lähtökohtaisesti toivon tietenkin että kaikki on ok. Huomenna teen ihan viimeisen testin mikä mulla on vielä jäljellä. Sit lopetan ja odotan sen yli kolme viikkoa sinne varhaisultraan. Tänään on dpo 19. Positiivisella mielellä eteenpäin! Tsemppiä meille :Heartred

Tuo on niin totta, ite ei voi mitenkään vaikuttaa joten huonot ajatukset pois ja nautitaan ! :happy:
 
Meinaatteko ottaa influenssarokotteen?

Me taidetaan ensimmäistä kertaa ottaa koko perheelle. En uskalla ehkä ottaa tällä kertaa riskiä sen suhteen. Jos ottamatta jättäminen vaikka aiheuttaisikin jotain haittaa vatsassa olevalle. Ajattelin et rokote voisi olla pienempi paha sitten kuitenkin loppuen lopuksi. :bookworm::pompus:
 
Me otetaan koko perhe. Vaikka toki influ rokotteesta ei koskaan tiedä onko kuinka kattava siihen nähden mitkä kannat lähtee hylkäämään.. en ole vielä onneksi kertaakaan elämässäni sairastanut influa vaikka vasta esikoisesta lähtien olen ottanut rokotteen..
 
Otetaan joo influenssarokotukset koko perheelle. Aiemmista ei ole ollut mitään haittaa kenellekään nii uskaltaa hyvin taas ottaa.

Mulla alkanu vasen poskiontelo särkemään.. Oon nyt nenäkannutellut ja se auttaa vähän, mutta aika ärhäkäks muuttunu yhtäkkiä. Nuhaa ja tukkoisutta on ollu viime viikot, mutta ei mulla kyllä yleensä mene onteloihin, raskaudesta johtunee siis. Panadolilla sais varmaa vähä särkyä vähemmäksi mutta yritän nyt sinnitellä ilman aina mahdollisimman pitkään. :oops:
 
Mulla on muuten ihan pölyallergia ja huomaan että ennen plussaa jo oli kauhean tukkoinen olo vaikka syön allergialääkettä. Eli mulla ainakin turvottaa myös hengitysteitä raskaus näemmä. Nyt viimeiset pari viikkoa tosiaan on ollut ihan flunssainen olo ilman flunssaa tuon tukkoisuuden vuoksi :sad001
 
Takaisin
Top