Lätinäketju

Voihan vitsit mun selkä on kipeä. Alaselkä on vasemmalta puolelta oireillut muutaman kuukauden ja eilen illalla se jotenkin jysähti lopullisesti. En pysty oikein istumaan millään tavalla ja nukkuminenkin onnistui ainoastaan toisella kyljellä tietyssä asennossa. Kyljen kääntäminen sattuu älyttömästi ja on sen takia tietysti hidasta. Kävely on suht ok.

Pakko varmaan huomenna mennä työterveyteen jos tämä jatkuu. Normaalisti ottaisin kuurin tulehduskipulääkettä ja relaksanttia, mutta sattuneesta syystä en nyt :confused:

Onneksi me päästään tosi helposti ja nopeasti työterveydestä fysioterapiaan niin josko se olisi ratkaisu.
 
oi että, käytiin aamusta esikoisen puoltoistavuotis neuvolalääkärissä ja tulipa siinä sitten onnittelemaan neuvolantätimme minua.
no sitten nähtiin vielä uudestaan, kun neuvolantätimme sanoi toiselle nlatädille, että ”eikö ollutkin helppo” ja raahasivat uutta ultralaitetta neuvolan käytävällä. saapi nähdä, josko katsoisivat maanantaina. meinasin siihen heittää jtn ”et eikö maanantaina otettais käyttöön” ehkä parempi et sain pidettyä pulinat sisälläni ni voi olla suurempi todennäköisyys että katsoo

tuolla meidän neuvolassa muutenkin tuntuu olevan tosi päteviä noi kaikki tädit et osaa käyttää noita laitteita.
olipa jotain iloa tuollakin käynnillä. yhtä huutoahan noi neuvola/lääkärikäynnit on tässä iässä vaikkei mitään ihmeellistä nyt tehtykään
 
Moi! Täällä 1v 3kk pojan äiti, positiivisen testin tein viime perjantaina. Esikoinen sai alkunsa ICSI hoidolla. Meille oli tammikuussa varattu uusi keinohedelmöitys, mutta kaikkien odotusten ja todennäköisyyksien vastaisesti raskauduin pelkällä letrotzolilla! Tässä sitä ollaan, onnesta, pelosta ja hämmästyksestä soikeina!
 
Hei nyt en löytänyt että mihin ketjuun täytyy kommentoida että lasketaan mukaan tähän heinäkuun äiteihin ja voi hakea mukaan salaiseen ryhmään, onko se tuo Heinäkuisten lista joka on ihan ylimmäisenä?

Ja hei vaan kaikille, eilen liityin ihan oikeasti joukkoonne :)
 
Moikka! Päätin nyt tänne alkaa kirjoittelemaan, kun plussasin tänään. Nyt olis menossa 4+3. Kirjoittelin viime maaliskuussa tapahtuneen keskenmenon jälkeen aluksi aktiivisesti raskaaksi 2019-ryhmässä. Lopulta deaktivoiduin, kun omat pettymykset kuukausittain oli liikaa mulle. Ollaan juuri miehen kanssa muutettu omaan kotiin, eikä oltu edes näitä asioita ehditty ajattelemaan :happy:
 
Huh, näin unta että synnytin kaksostytöt! Olipas todentuntuista, herättyäni olin ihan hämmentynyt kun se ei ollutkaan totta. Oletteko muut nähneet raskaus/synnytys/vauvaunia nyt?
 
En oo vielä nähnyt. Mut viimeks näin unta että imetin vauvaa.. kieltämättä hämmennyin kun uni tuntui niin todelta..
 
En oo kans vielä nähnyt. Ennen raskautta kyllä useasti näin unta, että olin raskaana tai synnytin.

Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, että miten onnistun tulevissa tupareissa olemaan juomatta ilman, että herättää huomiota :hilarious:
 
En oo kans vielä nähnyt. Ennen raskautta kyllä useasti näin unta, että olin raskaana tai synnytin.

Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, että miten onnistun tulevissa tupareissa olemaan juomatta ilman, että herättää huomiota :hilarious:

Joku oli kai ostanut holitonta siideriä ja laittanut tyhjään normaaliin siiderin pulloon ja sillä hämännyt :)
 
Joku oli kai ostanut holitonta siideriä ja laittanut tyhjään normaaliin siiderin pulloon ja sillä hämännyt :)
Vois tota testata, vaikka yleensä siideriä en juo pullosta. Ehkä sitä ei siinä vaiheessa kukaan noteeraa. Toivottavasti silloin vielä menee holiton alas ilman yökkimistä! :grin
 
Mitenkä tuo seksipolitiikka? Mulla vähän pelokas fiilis ,kun tosiaan pari kkm nyt takana että pelottaa alkaa sen kummempiin hommiin jos vaikka se tekis että keskeytyis. Ahdistaa jos sit vaikka tältä perhana tuntuu koko 9kk, vaikka mies kyllä sano, että hällä on kuulemma kaksi tervettä kättä
 
Mä en käytä alkoholia muutenkaan, niin sen juomattomuutta ei tarvitse salailla ja selitellä. Tää pikkujoulukausi vois olla hankala kyllä tuon suhteen. Sen sijaan saattaa herättää epäilyksiä ihmisissä, jos huomaavat, että kahvi ei enää maistu mulle.. . :grin

Azzeliini, me ollaan ihan normaalisti harrasteltu miehen kanssa ja mitään pahaa ei oo tapahtunut. :happy: Esikoisesta aikoinaan mulla oli raskauden alussa pientä veristä tiputtelua, silloin oltiin kyllä useampi viikko ilman kun pelotti keskenmeno.
 
Me ollaan ihan normaalisti harrastettu seksiä ihan mun olon mukaan. Eli sillon kun pystyn. Tuo pari viikkoa oli pahoinvoinnin takia tosi huonoa aikaa tuossa mutta nyt on ollut parempi niin eiköhän se läheisyyskin taas löydy :)
Mulla ei ole seksi aiheuttanut mitään vuotoja tms ja seksin jälkeen vuoto saattaa johtua ihan kuivista limakalvoista mutta siihen auttaa liukaste.
 
Me ollaan ihan normaalisti harrastettu seksiä ihan mun olon mukaan. Eli sillon kun pystyn. Tuo pari viikkoa oli pahoinvoinnin takia tosi huonoa aikaa tuossa mutta nyt on ollut parempi niin eiköhän se läheisyyskin taas löydy :)
Mulla ei ole seksi aiheuttanut mitään vuotoja tms ja seksin jälkeen vuoto saattaa johtua ihan kuivista limakalvoista mutta siihen auttaa liukaste.

Joo, sama täällä. Omat halut on kyllä selvästi vähäisemmät kuin ennen raskautta. Oon nyt 6+3 ja raskauden aikana on harrastettu ehkä 2-3 kertaa, yleensä haluaisin vähintään sen verran viikossa. Toki tuo etominen yms. osaltaan vaikuttanut, mut muutenkaan en oo niin halukas nyt. Mies ei ole aloitteita tehnyt, en oikein tiedä, eikö "uskalla". Aiemmin on puhunut, miten kavereilla halut lähtenyt, kun nainen ollut raskaana... Toisaalta kyllä kaikki sujunut ne muutamat kerrat, että voi olla myös reagointia minun vähäisempään haluun :think005
 
Niin, ja lisäyksenä vielä, että itselle uutena juttuna tuntui vähän ilkeältä jopa yhdynnän "syvyys" viimeksi. Liekö liittyy raskauteen sekin :confused005
 
Mulla raskaus lisää haluja. En tiedä miksi mut näin oli viimeksikin.. ite vois vaikka joka päivä mutta tuo pahoinvointi haittaa.. no sit taas enemmän kun pahoinvointi helpottaa. :)
 
Mulla on aikaisemmissa raskauksissa sattunut seksi, joten eipä sitä oo pahemmin silloin ollut. Nyt on ollut sitä verenvuotoa eikä kyllä oo tehnyt mielikään. Meneillään rv 8+0 kierron mukaan ja kerran on sekstailtu. Siitäkin aikaa. Nyt kun ultrassa kaikki oli hyvin ja verta ei oo näkynyt pariin päivään niin vois ehkä joku päivä taas kokeilla miltä tuntuu.
 
Mulla on aikaisemmissa raskauksissa sattunut seksi, joten eipä sitä oo pahemmin silloin ollut. Nyt on ollut sitä verenvuotoa eikä kyllä oo tehnyt mielikään. Meneillään rv 8+0 kierron mukaan ja kerran on sekstailtu. Siitäkin aikaa. Nyt kun ultrassa kaikki oli hyvin ja verta ei oo näkynyt pariin päivään niin vois ehkä joku päivä taas kokeilla miltä tuntuu.

Saako kysyä, millä lailla sattunut? Itsellä oli tosiaan ensimmäistä kertaa nyt epämiellyttävää tunnetta ja vähän kuin pelkoa siitä, että sattuisi.
 
Saako kysyä, millä lailla sattunut? Itsellä oli tosiaan ensimmäistä kertaa nyt epämiellyttävää tunnetta ja vähän kuin pelkoa siitä, että sattuisi.

Jotenkin se tärähtely kohdunkaulassa ja/tai kohdussa. Että mitään nautintoa siitä ei kyllä saanut. Oli aika alusta asti. Enkä pahemmin halunnut edes koittaa lopulta, kun pelotti se sattuminen. Jospa tällä kertaa ois toisin. Ja toivottavasti sullakin oli vain hetkellinen juttu.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top