Lähtisitkö tai tekisitkö…

Jos minulla olisi tylsää eli ylimääräistä aikaa. Luultavasti miun laulutaidon kohentuminen parantaisi läheisteni elämänlaatua ihan mukavasti.

Tekisitkö itse kaikki lastesi joululahjat?

Voisin, jos se olisi muuten täydellinen.
(Olin vastaamassa tähän jo kielteisesti. Nyt päiväunet välissä nukuttuani tajusin että Itsehän kasvoin tälläisessä kodissa, kooltaan vielä valtavassa, eli lämmitettävää oli tosi paljon ja puuta sai kantaa ja pilkkoa.)

Ostaisitko talon, joka on vain täysin suorasähkölämmitteinen? (Eli pelkät sähköpatterit/sähköinen lattialämpö)

En. Tai siis en menisi yksin, mieluummin jollain logiikalla (juhlapäivä ja en jaksa tehdä ruokaa & hauska idea) kaksivuotiaan kanssa kuin yksin.

Menisitkö 2-vuotiaan kanssa mäkkäriin syömään niin että hän söisi lastenaterian ruoaksi?

Esikoisen kanssa taisin tuossa 2-3 ikävuoden aikana käydä kahdesti. Siinä tuo menee ihan hyvin yhtenä ateriana, kun normaali ruokavalio muuten on terveellinen.
Nelivuotias ei tähän mennessä ole ollut kiinnostunut hampurilaisia syömään, joten pikaruokapaikat on ollut helppo ohittaa. Muutaman kerran on ranskalaisia syönyt kotona.

Lähtisitkö judotunneille?

Kyllä, varsinkin jollekin nuorelle.

Jos miehelläsi olisi viikon työmatka Usaan, lähtisitkö mukaan 2v:n kanssa? (Hotellit ilmaiseksi. Edit. Lapsi on alle 2v, eli halpa lento hänelle myös)

En.

Hakisitko tohtorikoulutukseen, eli väitöstutkijaksi?

Muokkasin, oli autocorrect näköjään korjaillut omiaan.

Muokattu viimeksi:
En

Lähettäisitkö päiväkotiin kirjallista palautetta jos olisit pettynyt siihen ettei päiväkodissa enää järjestetä joulujuhlaa johon lapset saa harjoitella esityksiä vanhempien katsottavaksi?

Jos jaksaisin vaivautua eli todennäköisesti en. Ihmettelisin varmaan paikan päällä asiaa ääneen hieman negatiiviseen sävyyn.

Nukkuisitko matolla koko yön?

Voisin nukkua, jos saisin nukkua jossain rauhassa (saattaa olla, että viime yönä nukuin taas huimat 4h, koska lapsi veti aamulla hirveät raivarit miehelle).

Käyttäisitkö monta päivää joulukoristeluhommiin?

Ei meillä oo niin paljoo koristeita. Mut jos sais jotain hyviä askarteluideoita uusiin koristeisiin niin voisin käyttääkin.

Jos viettäisit joulun aikaan 2 viikkoa poissa kotona, laittaisitko kotiin ollenkaan koristeita?

Muoks. Oliko tää ny jossittelua vai sopiiko ketjuun 🤔

En mä viitsisi, oli niin paljon haravoitavaa omallakin puolella että jäi vielä keväällekin haravoitavaa.

Lähtisitkö low budget maailmanympärysmatkalle perheesi kanssa?

Takaisin