Lähtisitkö tai tekisitkö…

Kuulostaa kivalta! Jos vaan olisi varaa edes siihen pienen budjetin reissuun niin olisi mukavaa. 😄 Eli olosuhteiden salliessa voisin lähteä. 😊

Laittaisitko joulukuusesi joka oksaan koristeita?

Onkohan tuossa kuusessa yhtään oksaa, jossa ei olisi... 😂🎄 No ehkä tekokuusen jokaiseen ns. pikkuoksaan en laittaisi.

Ostaisitko vaaleanpunaisen tekokuusen?

En. Kirjoitan tussilla suoraan pakettiin.

Lähtisitkö pohjoiseen Lappiin ilmaiselle luksuslomalle jouluksi jos pitäisi ajaa sinne koko matka itse ilman kuskin vaihtoa?

No en. Mä käytin 10 euroa kauniiseen käytettyyn hääpukuun. Kengätkin löyty kympillä. Kampauksen sain ilmaiseksi tosin hiuksiin meni kukkia jotka maksoi jotain euroja. Meikkiin meni ehkä kolme kymppiä. Mies käytti pukuunsa huomattavasti enemmän rahaa kun osti uuden.

Käyttäisitkö perittyä vihkisormusta?

Jos haluaisin naimisiin, niin voisin käyttää, jos se olisi kiva.

Söisitkö apinan aivoja, jos saisit sillä kerättyä valitsemaasi hyväntekeväisyyskohteeseen 50 000€?

Varmaan jos se olisi oma mies 😅

Jos olet selvästi myöhässä kerhosta, jonka ohjelma alkaa aina ajoissa, menetkö silti?

Kokeilin kesällä kirjeenvaihtoa ystävän kanssa. Yhden kirjeen sain aikaiseksi. Olihan se ihan kiva mutta olen tottunut nopeampaan viestintään.

Lähettäisitkö anteeksipyyntökirjeen lapsena/nuorena kiusaamallesi henkilölle?

Kaunis ajatus, mutta todennäköisesti en. En kyllä muista systemaattisesti kiusanneeni ketään. Ilkeä olen kyllä ollut varmasti monia kertoja. 😬

Ajaisitko suutuspäissäsi autolla?

Takaisin