Lähtisitkö tai tekisitkö…

Jos minulla olisi tylsää eli ylimääräistä aikaa. Luultavasti miun laulutaidon kohentuminen parantaisi läheisteni elämänlaatua ihan mukavasti.

Tekisitkö itse kaikki lastesi joululahjat?

Voisin, jos se olisi muuten täydellinen.
(Olin vastaamassa tähän jo kielteisesti. Nyt päiväunet välissä nukuttuani tajusin että Itsehän kasvoin tälläisessä kodissa, kooltaan vielä valtavassa, eli lämmitettävää oli tosi paljon ja puuta sai kantaa ja pilkkoa.)

Ostaisitko talon, joka on vain täysin suorasähkölämmitteinen? (Eli pelkät sähköpatterit/sähköinen lattialämpö)

En. Tai siis en menisi yksin, mieluummin jollain logiikalla (juhlapäivä ja en jaksa tehdä ruokaa & hauska idea) kaksivuotiaan kanssa kuin yksin.

Menisitkö 2-vuotiaan kanssa mäkkäriin syömään niin että hän söisi lastenaterian ruoaksi?

Esikoisen kanssa taisin tuossa 2-3 ikävuoden aikana käydä kahdesti. Siinä tuo menee ihan hyvin yhtenä ateriana, kun normaali ruokavalio muuten on terveellinen.
Nelivuotias ei tähän mennessä ole ollut kiinnostunut hampurilaisia syömään, joten pikaruokapaikat on ollut helppo ohittaa. Muutaman kerran on ranskalaisia syönyt kotona.

Lähtisitkö judotunneille?

Kyllä, varsinkin jollekin nuorelle.

Jos miehelläsi olisi viikon työmatka Usaan, lähtisitkö mukaan 2v:n kanssa? (Hotellit ilmaiseksi. Edit. Lapsi on alle 2v, eli halpa lento hänelle myös)

Takaisin