Lähtisitkö tai tekisitkö…

Voisin harkita, se olisi itselle sellainen elämän normalisoitumisen merkki kun voisi harkita normaalien ihmisten tapaa viettää lomia. Pointti kai on että sitä paikkaa aina vaihdetaan kuitenkin, on ne hyviä diilejä. Mutta kun ei me ikinä käydä missään "lomalla". Vaikka paljon matkaillaan.

Maksaisitko pitkällä lennolla business-luokasta 1,5 kertauksen summan normaaliin lippuun verrattuna?

Saattaisin nykyään maksaakin. 😅 Edellisistä oikeasti pitkistä lennoista on jo kyllä aikaa, mutta se ahdas turistiluokka on kyllä hyvässä muistissa. 🙈

Ostaisitko jo joulusuklaita kaupasta?

En ostaisi joulusuklaita ollenkaan, ellei ole jokun hätävieminen joulukuussa.

Ajaisitko vasemmalla puolella tietä liikennöidyssä maassa kuukauden loman aikana, jotta pääset tutustumaan myös vähän syrjäisempiin paikkoihin?

En osaa ajaa traktoria. Kuvittelen että siinä on paljon viivettä, niin että pitää jarruttaa ajoissa ja valoissa alkaa painaa kaasua kun valo on vielä punainen. Eli en.

Muuttaisitko Lapin sivukylille semimenestyksekkääksi turistiyrittäjäksi?

En. Mies joskus antoi minulle lahjaksi kotitekoisia pesuaineita. Ei toiminut, enkä sen koommin oli ajatellut tehdä itse.

Olisitko naapurustostasi ensimmäinen, joka ripustaa jouluvalot?

Hmm. Näin lapsen kanssa kyllä. Ilman lasta en varmaan jotenkin kehtaisi.

Ajaisitko rajan yli (Ruotsi, Venäjä, Viro) tankkaamaan tankin täyteen jos siinä tulisi reilusti säästöä?

Jos rahaa on muuhun niin en. Tai tuollainen tuntuu ihan ok:lta kunnes ajaa paremmalla autolla.

Ostaisitko kalliin auton vain näyttämisenhalusta?

Tuskin, mutta riippuu vähän kaverista, jollekkin hyvälle kaverille se voi olla sopivaa 🤷🏼‍♀️

Jos olisit tekemisissä vain osan naapureidesi kanssa, ja joitain et edes ole moikannut, laittaisitko kaikille tasapuolisesti joulukortit?

Kyllä. Keksin Kuomat kun olin talvella viimeisilläni raskaana ja elämä helpottui. Käytin vain niitä tai nastakenkiä👌

Lähtisitkö treenaamaan maratonia?

Takaisin