Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 19:43 #2,041 En koe tarvetta. Söisitkö nyt grillimakkaraa?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 21:59 #2,043 En enää mielellään. Olen kyllä tehnyt niin. Olen myös pessyt pomon selän ja hiukset. Olin siis henkilökohtainen avustaja. Voisitko olla henkilökohtainen avustaja?
En enää mielellään. Olen kyllä tehnyt niin. Olen myös pessyt pomon selän ja hiukset. Olin siis henkilökohtainen avustaja. Voisitko olla henkilökohtainen avustaja?
Pilkki24 Foorumin legenda Lauantaina klo: 22:02 #2,044 En. En vain osaa koskettaa ihmisiä. Jäätyisin ja ahdistuisin jossain hoitotilanteessa. Ryhtyisitkö sijaisvanhemmaksi?
En. En vain osaa koskettaa ihmisiä. Jäätyisin ja ahdistuisin jossain hoitotilanteessa. Ryhtyisitkö sijaisvanhemmaksi?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 22:05 #2,045 En. Bonusäitinä olemisessa on tarpeeksi. Vaihtaisitko alaa johonkin mihin opiskelisit oppisopimuksella jos saisit valita paikan?
En. Bonusäitinä olemisessa on tarpeeksi. Vaihtaisitko alaa johonkin mihin opiskelisit oppisopimuksella jos saisit valita paikan?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Maanantaina klo: 20:46 #2,046 Kyllä. Tekisitkö piparitalon jouluksi?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Maanantaina klo: 21:48 #2,047 Mieluummin suunnittelisin piparitalon jonka joku muu paistaisi ja rakentaisi. Koristella voisin kans. Mä stressaan pipareiden paistoa. Suutelisitko kumppaniasi julkisesti? Pitempään kuin pikkupusun siis.
Mieluummin suunnittelisin piparitalon jonka joku muu paistaisi ja rakentaisi. Koristella voisin kans. Mä stressaan pipareiden paistoa. Suutelisitko kumppaniasi julkisesti? Pitempään kuin pikkupusun siis.
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Maanantaina klo: 22:03 #2,048 Ehkä vaikka lentokentällä pitkän eron jälkeen, mutta en kaupungilla kävellessä. Siis ei sen kanssa olisi mitään ongelmaa, mutta en luontaisesti toimisi näin. Jättäisitkö joulukoristeet esille tammikuulle?
Ehkä vaikka lentokentällä pitkän eron jälkeen, mutta en kaupungilla kävellessä. Siis ei sen kanssa olisi mitään ongelmaa, mutta en luontaisesti toimisi näin. Jättäisitkö joulukoristeet esille tammikuulle?
VäriSointu Supliikin supersankari Maanantaina klo: 22:07 #2,049 Vielä löytyy. Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi. Laittaisitko parvekkeelle monta eriväristä valosarjaa jouluksi?
Vielä löytyy. Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi. Laittaisitko parvekkeelle monta eriväristä valosarjaa jouluksi?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Eilen klo: 18:40 #2,051 En. Tai ne kaikki muutamat on kyllä koskemattomina edelleenkin. Ostaisitko kaikki kuusen koristeet uusiksi jos innostuisit jostain tietystä tyylistä?
En. Tai ne kaikki muutamat on kyllä koskemattomina edelleenkin. Ostaisitko kaikki kuusen koristeet uusiksi jos innostuisit jostain tietystä tyylistä?
Pilkki24 Foorumin legenda Eilen klo: 18:42 #2,052 En. Sen verran on noihin panostettu vuosien varrella. Haistaisitko puolisosi varpaita?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Eilen klo: 19:08 #2,053 En Ellei juuri ole käynyt pesulla. Ostaisitko tärkeään juhlaan mekon netistä käytettynä?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Eilen klo: 19:09 #2,054 Toki Lainaisitko kirjastosta lautapelin kun kotona on pieniä lapsia?
Pilkki24 Foorumin legenda Eilen klo: 19:18 #2,055 En. En ylipäätään, kun ei kauheasti välitetä lautapeleistä. Kieltäisitkö tuntemattoman lapsia?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Eilen klo: 19:21 #2,056 Kyllä. Sellainen hirmu olen. Valittaisitko jos et ole tyytyväinen kampaajan kädenjälkeen?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Eilen klo: 19:29 #2,057 En kehtaa ja olen myöskin niin joustava että ajattelisin vaan että kohta ne kasvaa taas. Menisistkö yöunille jo klo 20 jos väsyttäisi kauheasti?
En kehtaa ja olen myöskin niin joustava että ajattelisin vaan että kohta ne kasvaa taas. Menisistkö yöunille jo klo 20 jos väsyttäisi kauheasti?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Eilen klo: 19:32 #2,058 (en mäkään kehtaa valittaa kampaajalle ja siks en käy enää kun niin usein olen tyytymätön enkä saa sanottua!) En. En pysty. Ei. Ehkä vielä joskus Ottaisitko vastaan työn joka olisi pelkkää yötyötä jos palkka olisi tosi hyvä?
(en mäkään kehtaa valittaa kampaajalle ja siks en käy enää kun niin usein olen tyytymätön enkä saa sanottua!) En. En pysty. Ei. Ehkä vielä joskus Ottaisitko vastaan työn joka olisi pelkkää yötyötä jos palkka olisi tosi hyvä?
Pilkki24 Foorumin legenda Eilen klo: 19:34 #2,059 En enää. Ennen elin yörytmissä ihan tyytyväisenä. Helpompaa se oli kuin vuorotyön tekeminen. Tekisitkö itse kaikki kortit (joulu-,synttäri- yms)?
En enää. Ennen elin yörytmissä ihan tyytyväisenä. Helpompaa se oli kuin vuorotyön tekeminen. Tekisitkö itse kaikki kortit (joulu-,synttäri- yms)?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Eilen klo: 19:35 #2,060 En... Onnittelisitko naapuria nimipäivän johdosta?