Kympit Maaliskuun 2011 menoissa ja meiningeissä =)

Siis täällähän istutaan ihan sormet ristissä, jos vaikka uusia vauvautuvia olisi joukossa. Jännä juttu, sillä mäkin haluisin vaikka toisaalta haluaisin, että Helmi saa hetken olla se Ykkönen, ja no, tällä imetyksellä - tuotapa saa odotella. Mutta seurailen siis kuulumisianne suurella jännityksellä! Ihanaa, ihanaa!

Helmi pyörii, rullaa ja ryömii jo sujuvasti. Ensin yöt olivat sangen rauhattomia mutta ovat onneksi rauhoittumaan päin. Hampaita pusketaan, monta nysää edelleen mutta läpi ei tule yksikään. Outoa, no ei ne kenelläkään tulematta ole jäänyt, joten josko ne sieltä - helpottaisi toisen olotilaa suuresti.

Ja voi tätä asian määrää! Neitihän on saanut alusta asti vuorovaikutukssta positiivisia kommentteja ja viestintä sen kun lisääntyy ja monipuolistuu. Aikahyvin sieltä alkaa löytymään jo eri konsonantit ja vokaalit. Välillä neiti "keskustelee" hyvinkin topakasti - ja taitaa miettiä samalla kuinka puupäinen toinen on kun hölisee puuta heinää takaisin. >0D

Olimmekin koko viime viikon Keski-Suomessa vanhempieni ja toisen siskoni tykönä. Lisäksi Helmen sylikummit menivät jouluna kihloihin ja ensi kuussa tanssataan häitä, joitden valmisteluita kävimme fiilistelemässä. <3 Papin aameneen kuulemma loppuu ehkäisy, joten leikkikaveria on Helmelle odotuksissa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Voi hiisi, kun neiti reissasi hienosti, eikä vierastanut. Otti sellaisia "Kauniit ja Rohkeat"-tuijotuksia, jonka jälkeen juttu luisti kuin vanhoille tutuille.

Pikkaisen meinaa neitiä nukuttaa ylivertaisesti. Itse olen viikon kärvistellyt flunssan kanssa mutta neiti näyttää menevän nukkumisella. Sormet ristiin, että näin kävisi. Käytin Helmen eilen neuvolassa kun hän hieman rappaa korvia mutta ei siellä mitään vaikkua kummempaa näkynyt ja CRP oli kunnossa. Nyt poistetaan Ceridalilla vaikut ja ensi viikon neuvolassa katsellaan uudelleen. Nyt vain huolestuttaa tuo satunnainen röhä...

Jippii! Muutama viikko vielä niin pääsen luutuamaan yläkertamme neliöitä! Sähköt odottavat vielä, mutta kesällä meillä ei ole edes lämmityksiä (vesikiertoinen) talossa päällä ja on niin valoisaa, että onhan tässä syksyyn armonaikaa. Saisi tuon autokatos-varasto-combon sitten samaan syssyyn. Sitten alkaakin armoton tavaroiden roijaaminen, kaappien siivoaminen jne. En malttaisi odottaa. Tämä raksa-bootcamp on ollut paras unikoulu ikinä. Neiti nukahtaa hyvin, varsinkin kun sirkkeli soi ja kompura laulaa - hiljaisuus on pikeminkin ongelma. Onneksi on hurttaset. =0)

Kaikille matkalaisille - ihanaa reissua!

Milamariaa: Meillä ei vieläkään syödä tuttia emmekä ole sitä edes houkutelleet. Keräsi jo reilu kuukausi sitten tuttipullot yms. pois pyörimästä. Iltaisin ennen nukahtamista Helmi saattaa nassuttaa unipupun kulmia. ;0)

Ja Julbon aurinkolasit ostin Silmäasemalta. Neiti ei vieronut niitä yhtään ja nukkui autossa turvakaukalossa huomattavasti rauhallisemmin kuin pelkällä varjostuskankaalla varustettuna.

Mymmeli85: Toivottavasti olosi on tuon tuuskahduksen jälkeen jo parempi. Ihanalta kuulostaa tuo remontointinne. Oletkin varmaan kevään aikainen lintu niiden pesemisen kanssa. =0)

Mammaliinalle tsemppiä asunnon suhteen!

*uninen*: Täällä kanssa odotellaan pensaiden leikkaamista, taimettamista yms. Tänä vuonna tuo idättäminen on jäänyt huonommalle mutta tehdään se mitä ehditään. Meidän pitäisikin tulevina viikkoina käydä puutarhalla kurkkimassa neidille se ikioma taimi tuonne pihaan sekä ajattelin puutarhuroiville naimisiin meneville sylikummeille ostaa häälahjaksi perheomenapuun. Heillä kun tulee keväällä ikävästi salaoja-remontti ja piha revitään auki, niin tuo voisi olla sellainen hieman erilainen häälahja.

Kaika: Voi tuota teidän rinsessaa. Aikamoinen rokkistara, liikkeineen päivineen jo nuorena. ;0)

Metriteksti syntyi taas. Ihanaa viikonloppua Teille kaikille!

P.s. Paras unohtui, juuri reissua ennen Helmi alkoi halimaan urakalla. Nykyisin hän tulee tykö ja hieroo poskea sekä otsaa ja ottaa käsillä kasvoista tai kaulasta kiinni. Arvatkaas onko kummit, mummit, papat, serkut, sedät, tädit ja muut tuttavat kiedottu pienen sormen ympärille?  <3
 
Kaika: Nooo kaipa se taas vuodella siirtäis niitä suunnitelmia.. toivottavasti :D Ku toisaalta haluisin muuttaa, mut toisaalta haluisin jäädäki... Ja siis muutetaan varmasti jossai vaiheessa, kun niin oon jo luvannu.

Onnistuin sit polttamaan neidin ruoat pohjaan tänään.. Ei siinä muuten mitää, mut ku en meinannu kattilaa saada putsattua, vaikka keittelin siinä omoaki että lähtis irti... Ja siis ennen tuota pikkusta en koskaan polttanu ruokaa pohjaan!!

 
 
Hohhoijaa... Kyllä pistää toi uusi lääke väsyttämään mua inhottavasti ja sitten kun ei voi nukkua lasten takia. Mies on 12h töissä, joten vasta 20 jälkeen nähään.

Aada on kipeä ja saa nähdä lähdenkö sen kanssa päivystykseen tänään. Eilen yht äkkiä kuume nousi melkein 39 astetta ja yölläkin saattoi olla korkea kuume. Nyt ollut 37,7 astetta ja Aada olla alavireinen ja nukkunut suurimman osan. Sain neidin vähän syömäänkin hedelmäsosetta ja 60ml maitoa. Nyt taas nukkuu ja on ollut hiljaa.

Sitten esikoisen kanssa ollut hankaluuksia oikein olan takaa. Niin hankalaa on ollut.
 
Huomenia naikkoset!

Me ollaan kohtapuoleen lähdössä GoExpoon zumbailemaan esikoisen kanssa ♥
Hän on ihan hurahtanut lajiin. Kotona aina zumbaa mun kanssa videolta tai wiiltä

Mut nyt: kyllä plikat jännitää! jos olisi tilanne se että miehen kanssa yritettäisiin lasta ja menkkojen pitäisi alkaa ensi viikolla niin sanoisin suoralta kädeltä että pullat on uunissa, mutta kun tilanne on se että ei olla yritetty ja tosiaan niistä menkoista ei ole minkäänlaista havaintoa niin en osaa sanoa. Alavatsassa painaa ja nipistelee, ruuansulatus tökkii, mielialat: , tissit arat (mut johtunee imetyksen lopettamisesta, kun ovat aika pinkeet...)
Kaikki nämä sopii myös alkaviin menkkoihin (paitsi ehkä tuo ruuansulatus, mutta se nyt voi olla jotain mitä olen syönyt)
Aika näyttää...

Hui, tsorit! Gotta run!!!! Illemmalla taas!
sunnuntait itse kullekin!!
 
Tere!

Onkos tänne tulossa joku vauva-aalto, apua - ONNEA jo etukäteen <3

Mammaliina: HATTU NOUSEE täältä! Paljon tsemppiä ja toivottavasti ei ärsytä, jos sanon että kyllä se helpottaa aikanaan! :) Nuo lääkkeen sivuvaikutukset..

PojanÄiti: Jännään sun puolesta tota mahdollisuutta raskauteen :) Ja kivoja zumbailuja sinne!

Maya_L: Vai teillekin toinen pirpana, iiiihanaa :))

Mun vauvakuume on laskenut parin päivän sisällä... Puolen vuoden valvominen yksinään on erittäin herättävä kokemus, ihan kuin hyppäisi kokonaan jäiseen avantoon :D
Nyt sitten kun olen päästämässä irti tosissani haaveistani, ehjästä perhe-elämästä, toisesta vauvasta jonkun haaveprinssin kanssa, niin olen alkanut suunnitella uuden ammatin oppimista..
3 vuoden sisällä sitten hakuun ja toivon kovasti että pääsen, koska minusta tuntuu että se on se mitä tällä hetkellä eniten tarvitsen - kunnon ammatin, mikä työllistää enhän voi lapsen kanssa olla työtön, turhassa ammatissa koko elämää... :)
Ja täytyy kyllä myöntää, että 2 kk:ta sitten olin _erittäin kateellinen_ teidän kaikkien perheille ja kun teillä oli mahdollisuus uuteen vauvaankin <3 Käänsi se aika paljon veistä haavassa, mutta nyt olen löytänyt vihdoin sen oman risteyksen, jossa heitän hyvästit lopullisesti haaveilulle, jotka eivät ole kohdallani mitenkään päin mahdollisia edes; kaikkea ei voi elämässä saada ja se mun pitää hyväksyä :)

Nyt ois edessä yksi asennus tietokoneeseen! 2 viikkoa taistellut parin ohjelman kanssa ja enää YKSI puuttuu ja tein vielä kaiken ilman miestä :DD MIKÄ IHME, minun kohdallani siis!
Vielä kun sais selvitettyä tuon dvd-dekooderin mysteerin..

Jups, pojulle pöperöö ja jos heräis tästä aamukoomasta! Hyvää päivää ja tulkaa ilmoittelemaan HETI, kun olette testanneet raskaustesteillä :))

 
Sunnuntaita kaikille! 

Täällähän on jännitystä ilmassa, tulkaahan sit heti kertomaan jos ja kun tulee uusia uutisia! :) 

Meillä tuntuu päivät kuluvan hurjaa vauhtia, poika pitää huolen ettei äidille jää ylimääräistä aikaa päiväsaikaan ja iltaisin olen käynyt jumppaamassa ja lenkkeilemässä aina kun olen jaksanut. Meillä on toiminut tämä hoidon vuorottelu näin tosi hyvin, isä hoitaa poikaa iltaisin oikein mielellään, josta olen todella kiitollinen. Tekee ihmeitä omalle jaksamiselle, kun saa jatkaa omia harrastuksia ja pääsee välillä vähän irti kotirutiineista. 

Pikku hiljaa ollaan aloiteltu soseiden maistelua, mutta aika tiiviisti ollaan vielä tissimaidon varassa. Soseet ei ole oikein maistunet enkä ole niitä halunnut tuputtaakaan. Aiemminhan poika suostui hyvin syömään maitoa pullostakin, mutta nyt on alkanut selvästi hylkimään pulloa. Vain kovassa nälässä pullokin kelpaa, mutta siis jaksaa kyllä kauan odottaa ennen kuin sen huolii jos tissiä ei ole saatavilla. 

Millä puuroilla olette aloittaneet pikkuisen kanssa? Ootteko tehneet itse vai antaneet valmispuuroja? 

Mä ilmoitin perjantaina töihin olevani kotona vielä ainakin vuoden loppuun. Päätimme miehen kanssa, että näin on paras tällä hetkellä. Katsotaan sitten loppuvuodesta tilanne uudestaan, tuskin silloinkaan raaskimme poikaa vielä hoitoon viedä, mutta toki tuo taloudellinen tilanne mietityttää pidemmän päälle. Itsehän olen sellaisessa työssä jonne voin tehdä keikkoja ihan mieleni mukaan hoitovapaalla. Tarkoitus olisi siis käydä tekemässä muutama keikka viikossa kesäkuusta alkaen viikonloppuisin/iltaisin isän hoitaessa poikaa, joten ihan täysin vapaalla en tule kesällä enää olemaan. 

Jaahas, päikkäriaika on päättänyt ja yläkerrasta kuuluu kijumista. Palailen taas paremmalla ajalla! 

Rentouttavaa sunnuntaita kaikille! Itse suuntaan illalla vesizumbailemaan ;)


 
Hellou.
Eilen illalla kävin Aadan kanssa päivystyksessä, kun neidillä oli 38,5 kuumetta. Siellä vaan todettiin että joku virus vaa ja korvat ok.
No tänä aamusti sitten neidillä 39,1 astetta kuumetta  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/g030.gif[/img] 
Annoin aamulla nestemäistä panadolia ja vähä aika kun mittasin, niin oli laskenut 37,3 asteeseen. Syöminen ja juominen on vähän heikkoo, mutta sitkeästi olen koittanut antaa.
Esikoinen on tietenkin virtaa täynnä kun en voi ulos lähtee.

Pojan Äidille ja Purrille onnea vauva uutisiin  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a015.gif[/img] 

Milamarialle onnittelut onnistuneesta tietokoneen asennuksesta.
Ite olin aikanaan tyytyväinen, kun sain lampun kattoon ilman miestä  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/musik/e060.gif[/img] 

 
Heissan!

No en nyt tiiä mitä tää mun kroppani taas meinaa Menkkojen pitäis alkaa viimeistää huomenna, mut oon keskiviikosta lähtien joko tipotellu vähän tai sit en ees sitä paria tippaa... Ja siis sillo ku Edithiä aloin odottaa, ni mulla tuli yhdet kunnolliset menkat ja sit loppu. Ni nyt aattelin kattella että alkaako menkat ollenkaan vaiko eikö ja jos ei, ni kuun lopussa alan tähtäilemää tikkuun...

B&B Purri on taas vissiin avaamassa oviansa... Mies ilmotti keskiviikkona että serkkunsa tulee meille viikoks/pariks... Ja että mua riepoo!!! Tää 63,5 neliöö ku ei oo kuitenkaa nii iso, että tänne 3 aikuista ja vauva mahtuu ilman että mulla palaa käpy! Ja varsinki, ku vieraan pitää nukkua olkkarissa ja sit jos tääki on samanlainen urpoidiootti ku noi ton muut sukulaiset ni seki haluu nukkuu puoleen päivään ja alkaa valittaa ku me pidetää meteliä!!!! MUR! Ai ku ihanaa et oon jo valmiiks tappi otsassa

Mulla oli vielä jotain.. ajatus katkes.. noo mä palailen jos/kun muistan..
 
Zumbasta päästy ja nyt suihkun raikkaana palstailemaan sen aikaa kun mies lukee esikoiselle sadun. Tunsin itteni sielläemoticon
Aada sitten oksensi tänään, mutta on kuitenkin ollut suht pirtee.
Jos aamulla on vielä kuumetta, niin mennään pikku jättiin.

Purri: Mä olisin ainakin nostanu metelin jos ilman multa kysymättä tullaan sanomaan että meille tulee joku lokoilemaan pidemmäksi aikaa ja jos nukkuu puoleen päivään, niin ei ole oikeutta sanoo että te meteleöitte omassa kodissa.  b n  jjjjjjjhmn zjn b b         hn                  ol         m-m                                       jbn 
9i m,kolkki9
 vb  m gggggggggggggggggggggggggggggggggg             gjjjm      ollpihvh  0gb             tttttttttttttgbbbbbbbv v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v åääÖa<ÖÖ-                                                                        jll.., m      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,m                  +µ                        ghvb               jhm.

Tuota mieltä neiti oliemoticon emoticon                                                         
 
Heips! 
Ihan vain ja ainoastaan tulin milamariialle kommentoimaan.
Ei edes ole sanoja! ihan mahdottoman hienoa että olet oman paikkasi lyötänyt, nyt minä vuorostani kihahdin kateudesta ! Mielestäni mikään ei ole "hotimpaa" (näin ihan hetero naisena sanottua...) kuin tiensä/suuntansa tietävä nainen! Minä itse -vaikka toki miestäni rakastan- haluaisin pystyä elämään toisesta riippumatta (rahallisesti, tunteellisesti, fyysisesti, ties miten...) ja velvollisena tekemisistäni vain itselleni. Vaan koska olen tämän tien valinnut, niin se ei tule kohdallani onnistumaan -niinkauan kuin haluan (tässä) parisuhteessa elää. Siispä summasummarum: aidan toisella puolella on aina vihreämpää, on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Mutta pussillinen haleja sinulle!! ...kateudesta huolimatta!
 
Huomenta!

Mila: Arvostan isosti.
Onnittelut asioiden kanssa sinuiksi pääsemisen johdosta!

Purri: Mä vaan jaksan ihmetellä sun hermoja.
Tsemppiä!

: Mitenkäs noi vauva-asiat siellä- koskas pissit tikkuun?

Omaa: Mulle ei sitten käynytkään toi Nuvaring ehkäisy.. tässä sivuvaikutukset:
* finnejä
*vatsa turposi
*vuoto jatkunut nyt 2 vkoa
* päänsärky
*inhottava tunne tuolla alhaalla

:-C

Tosiaan kurja juttu, että tuli noin kovat sivuvaikutukset..varsinkin, kun en pillereitä enää suostu syömään..meillä sitten ollaan jatkossa ilman ehkäisyä ja jos nappaa, niin meille tulee vauva...ja sitten (4. lapsen jälkeen) laitan takas kierukan hetimiten...
Että semmoista. Aina ei voi suunnitella näitä juttuja- ja jos kerta haluamme kuitennii yrittää vielä yhtä, on se tehtävä nyt... Katsellaan sitten, mitenkä kävi..

Hyvää viikon alkua kaikille!

 
Monta kertaa olen yrittänyt kirjoitella ja aina joudun keskeyttämään, no jos nyt onnistuisi...

Mila hienoa kuulla, että olet sinut asian kanssa. Itsekin olin yksinhuoltajana 4 vuotta, pojat oli 1 ja 3 vuotiaita kun jäin yksin (se oli kyllä lottovoitto siihen elämäntilanteeseen) ja se ei aina ole helppoa, lohdutukseksi sanon ettei myöskään ole helppoa hoitaa puolen vuoden yöheräämisiä yksin vaikka parisuhteessa onkin 

No nyt se tyttö sitten saikin jo 10 min päiväunensa päätökseen eli muille ei tällä kertaa mitään, miten te naiset oikeasti jaksatte tätä rumbaa?!
 
Maanantaita arvon leidit! :D

Täälä alkanu paluu normi arkeen. Viime viikko olikin oikee hulina viikko, kun oli niitä vieraita. Mukavaa oli ja oisin mielelläni vielä majoittanu heitä pidemmänkin aikaa, ei kerenny vielä tulla "ikävä" tätä normiarkea. Mutta tässä taas ollaan :P 

Pikkumies tykkäsi kovasti seurailla serkkunsa (4 v.) tekemisiä. Nauroi ja raataili siinä miissä muutkin emoticon Ihmeissään taitaa olla pikkumieskin, kun o yhtäkkiä taas nii hiljasta täällä meijän huushollissa.. itellä ainaki on vähä haikee fiilis, mutta eiköhän tämä tästä taas :)



Viikon aikana kerkes tapahtua kehitystäkin: eka hammas, konttausasennon löytäminen sekä sujuvampi ryömiminen!! emoticon 


Tosiaanki viikko sitten pojalla oli hieman parina päivänä lämpöä ja kitinää, no syyhän selvisi keskiviikkona kun suussa tuntui hammas!!  Hammas tuntuu selvästi, mutta näkyy heikosti, ei siis ole vieläkään puhjennut kunnolla ikenen läpi.

Mitens teillä muilla, joille hammas on tullut/tulossa.. mistä kohtaa ientä tarkalleen ottaen tuo hammas esiin tulee? Ihan sen "rivistön"(ikenen korkeimman kohan) päälle vae minne? Meillä hammas tuntuu ei aivan ton "rivistön" kohalla, vaan jonku millin taaksepäin siitä "korkeimmasta kohasta". Normaalia? (ymmärskö kukaan :DDD ?? ) 

Juu ja konttausasentookin täällä mennään jo helposti, mutta liikkumaan kyseistä asentoa hyväksikäyttäen ei vielä (onneksi) osata :) Mutta paikallaan osataan tehdään hieman härskin näköistä liikettä ;D Pyllyä eteen-taakse-eteen-taakse :D

Yöt ollu taas melko syvältä, liekö tuo hammas syynä emoticon  Ens yönä ajattelin kokeilla, että olisko panadolista apua. Poika herää itkien useaan otteeseen, rauhottuu kun saa tutin suuhun.. silti rankkaa hommaa.. :P


Jahaps, herääminen tapahtui. Täytyy rientää emoticon
 
moo-ooi!

Kaika heti kun testit saapuvat postissa (tälläviikolla) niin pissin.
Mies ei aluksi kovin innoissaan ollut, koska eihän mahdollinen raskaus ole millään tavalla suunniteltu, mutta nyt on sanonut että JOS asianlaita on raskaus niin se otetaan ilolla vastaan ja pannaan asiat hoitumaan. Eli siis saapi tulla jos on tullakseen, mutta jos ei paksuna olla niin luukut menee kyllä kiinni ja lapsi tulee uudelleen ajankohtaiseksi vasta useamman vuoden kuluttua. Siksi nyt jotenkin salaa toivonkin että raskaana oltaisiin... mutta en halua nostatella liiaksi toiveita, tipahtaa muuten liian korkealta.

Magdaleena no sanoppa muuta, aina ei meinaa jaksaa!! Otava potee kuumetta eikä suostu muutakuin sylikissana olemaan. Toivottavasti punkee vain hampaitaan eikä mitään tautia!

maru Humpsista, siellä on "kehitysviikko" ollut!
Saat alkaa kasvattelemaan selkään niitä silmiä :DDD

Kaaaaaaamee väsymys. Poika tosiaan pienessä lämmössä ja äärimmäisen haastava. Sekä eilinen viini lasi venyi leffan parissa ja vielä piti isännän kanssa ottaa juttu-tuokio illanpäätteksi. Ja tietenkin sen muutaman tunnin ajan joka jäi aikaa nukkumiselle niin poika herätti puolentunnin välein...
Joten menen jonnekin tästä nyt kuolemaan....
 
Huoh, pukkasi sitten rintatulehduksen tänne...emoticon Viime yönä heräsin järkyttävään paleluun. Rinnassa on jo aiemmin ollut pieni muhkura, mutta sitä olen hieronut eikä se ole kipeä ollut, mutta nyt yhdessä yössä sitten eteni tulehdukseksi asti. Päivän kituuttelin pojan kanssa ennen kuin nyt illalla pääsin käymään rauhassa yksikseni lääkärissä troppia hakemassa. Antibiootit kehiin ja toivotaan pikaista paranemista. Kuumeisena ja päänsärkyisenä 5kk kaverin hoito oli kyllä aika rankkaa, varsinkin kun toinen haluisi koko ajan olla ihan kiinni äidissä. Jospa huomiseksi jo helpottaisi tämä olotila. 

Raskautumistoiveista/suunnitelmista: täällä myös pikkusisarus toiveissa suht pienellä ikäerolla, mutta ei ole ihan vielä ajankohtainen asia. Odotelllaan varmaan  ainakin tuonne 1v synttärien tienoille, mutta sitten raskaus saa alkaa jos on alkaakseen. Tavallaan jo jotenkin odotan sitä, että saisi alkaa jännittämään uutta raskautta, mutta toisaalta ihanaa olla nyt ei-raskaanakin, ilman ylimääräisiä tukalia oireita sun muuta. Normielämää oman kropan kanssa :) 

Hyvät yöt kaikille! :)

Oottekos muuten käyneet facebookissa olevalla Lasten pikkukammari lastenvaate ja -tarvike kirppiksellä? Mä olen ihan koukussa siihen, pakko käydä kurkkailemassa josko siellä olisi jotain tarpeellista myynnissä. Välillä löytää ihan mahtavia löytöjä! Ja mulla ainakin vain hyviä kokemuksia kaupankäynnistä tuolla. 
 
Huomenta!

Huh, eilinen oli kyllä pelkkää juoksemista.. Aamulla kävellen keskustaan neuvolaan, kauppaan, kirjastoon, kävellen takaisin 30 min.. Poika oli nukkunu vaan meno- ja tulomatkan neuvolaan, eikä enää ollut järkeä laittaa päikkäreille.
Kokkailin sitten 11,5 kg painava poika sylissäni kanapastaa ja soseita pojalle :D
Aina kun laitoin sen lattialle, nii oli niin väy ettei viihtyny ku sylissä.
Pyykkäystä jossakin välissä, pojan huutaminen taustamusiikkina...
OLIN NIIIIIIN ONNELLINEN KUN PÄÄSIN ILLALLA SÄNKYYN! Oikeasti, meinasin itkeä onnesta ku en ollu koko päivänä päässy kunnolla hengähtämään :/

Tänään sitten onkin lötköilypäivä, leffaa ja jotaa kivaa kotona pojan kanssa. Uloskaan en varmaan jaksa mennä tänään.

Custos: Voi ei, paranemisia :/ ja pitääkin tsekata toi!

Maru^: Onnittelut hampaasta!

PojanÄiti: Sinäpä sen sanoit, siis tuosta "ruoho on vihreämäpää aidan toisella puolen.."

Mammaliina: Oivoi, pikkuiselle paranemisia!

Purri: Oot ihan varmana raskaana :')) JÄNNÄÄÄ!


 
Mila: Tieäkkö- tuolla "Kuumeilijoista odottajiin"- ketjussa, jossa kans kirjoittelen, kirjoittelee Nyytti  niminen yh.
Ajattelin, että teillä saattais juttu luistaa.
Toivottavasti et loukkaannu, en tarkoittanut tunkeilla, mutta kun tämä Nyyttikin on niin kiva ja säkin oot niin kiva ja teillä on molemmilla maailman mahtavimmat pojat ja samantyyppiset arjen kuviot..


Meillä tapahtui eilen ensimmäinen kohellustapaturma:
Tyttö nousu seisomaan tukea vasten ja päästi kädet irti Ihmettelee
Siitä sitten tupsahti istumaan ja siitä sitten kaatui ja muksautti päänsä.
Mutta eipä kummemmin järkyttynyt, koska harjoitukset jatkuivat hetimiten- onneksi ilman kaatuilua.
Ja hei- yötkin menee loistavasti 19-05/06 tarvitsee kerran/kaksi laittaa tutti suuhun
PomppiiPomppiiPomppiiPomppiiPomppiiPomppiiPomppiiPomppii

Että hyvin pyyhkii! Painokin on pudonnut tasaisesti ja nyt kokeilen vetää viikoksi hiilarit minimiin- katson onko vaikutusta.

Jaaa kohta on viikonloppu- PARISUHDEviikonloppu tarkoitan.

Onpas ärsyttävän pirteä viesti- anteeksi siitä, mutta joskus näinkin...
Nyt vaunulenkille ja kauppaan!
 
Takaisin
Top